donderdag 18 mei 2017

Use your stuff !


Hallo iedereen,
vandaag geen kerstkaartje van mij, het is me niet gelukt om er eentje te maken.
Maar ik heb hier een reeksje dat ik jullie kan laten zien dat ik maakte met een stapeltje afdrukjes die ik nog had liggen van de knutseldate met Sarah vorige zomer.


Hier zie je dat het met ander papier elke keer een ander en vrolijk kaatjes wordt.


Zo heb ik meteen een reeksje klaar.


Hier de laatste alweer ! 
Bedankt voor al jullie reacties ! 
Ik doe mijn best om bij jullie langs te komen maar deze week is het een beetje hectisch ! 

Groetjes
Margo

36 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie reeks met de olifantjes.
Groetjes
Nancy

Ellen zei

Wat een schattige kaartjes! Het olifantje is echt cute. De leuke papiertjes en het gekleurde 'detail' maken er steeds een vrolijk geheel van. Sterkte met de hectiek!

Angela zei

Deze olifantjes van MFT zijn mijn favoriete stempeltjes voor kinderkaarten. Wat heb jij er schitterende CAS-kaarten mee gemaakt Margo! Top!
Mij lukt het al weken niet om op donderdag een kerstkaart te plaatsen.... de weken gaan zoooo snel ;(.

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaarten! Lekker vrolijk. groetjes Joanne

lenywim35 zei

Dan toch geen kerstkaartje. Deze serie is erg leuk om te zien. grts leny

Veerle zei

Heel mooi allemaal Margo wat een schatiige olifantjes.
Groetjes Veerle

Valerija zei

So sweet, love the little elephants.
Valerija xx

Corrie zei

Ooo Margo, wat schattig met de olifantjes, je hebt er schattige kaarten van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Wat een liefies!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Freubelmina zei

Ach wat een leuke olifantjes Margo, je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Eri zei

Schattige kaartjes met het olifantje, en die leuke achtergrondjes!
Groetjes, Eri

Irene zei

Enige kaartjes met schattige fantjes Margo...ik heb heel veel moois bij je gemist zie ik wel, wat ben je goed bezig!!!

Liefs, xx Irene

Jantine zei

Wat een geweldige kaartjes Margo. Hartstikke leuk met die olifantjes.
Groetjes
Jantine

Hetty P. zei

Super leuke, vrolijke kaarten heb je gemaakt.
De olifantjes zijn zo leuk !!
Groetjes van Hetty

Sylvia zei

Lieve kaartjes,Margo met die schattige olifantjes.Mooi vrolijk DP.

Groetjes,Sylvia.

KarinsArtScrap zei

o wat een schatjes Margo mooie kaartjes
Gr Karin

Margreet zei

ohhhh wat een lieve reeks, Margo!
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Wat een schattige kaarten Margo. Ben helemaal weg van die olifantjes!
groetjes, Caroline

Joke de Wit zei

Ohh wat een leuke kaartjes Margo.Gr.Joke

Rosina zei

Dat zijn super leuke kaartjes Margo...met hele schattige stempeltjes erop...

groetjes Rosina

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat een leuke serie olifantenkaartjes,
heel schattig!!!
Liefs van Martha

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een lieverdjes heel mooi groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een lieverdjes heel mooi groetjes maartje

Angelique zei

Wat een lieve serie met kaartjes, wat een schattige olifantjes.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Lief, leuk en zo gaaf om te zien dat met een ander kleurtje de sfeer van de kaart zo veranderd! Groetjes, Gerrina

Josje zei

Leuke kaartjes margo

Grietje Jansen zei

Och wat een lievertjes die olifantenkaartjes.
Heel leuk.

Grietje

Mrs A. zei

Such sweet little Ellies. I like all the different colours. hugs Mrs A.

Maria V zei

Stuk voor stuk zijn het 'droppies'. Wat je met accessoires wel niet kan doen om het toch weer een ander kaartje te laten worden.

Nota Bene zei

Wat een supertoffe reeks!
Groetjes, Nele

Beisforbeauty zei

Ach wat schattig

Gr cindy

Anneke zei

ik zie dat je druk bezig bent geweest en wat een super leuke kaartjes en stempeltjes zijn dit.
Ken je het merk catsonappletree ? moet je maar een gaan kijken, die zijn zo gaaf.
groetjes van Anneke

Petra-loves-paper zei

hele leuke serie Margo, lekker simpel en strak, mooi van kleur!

Yvette zei

Wat een leuke reeks kaarten. Heel mooi!
grtjs,
Yvette

Sarah zei

O leuk! Toffe reeks met mijn favorietje en zulke mooie papiertjes! We zien elkaar niet veel maar we genieten lang na van ons ' dates ' en dat vind ik heerlijk! Ik kijk al uit naar de volgende ☺

Nancy zei

Hey Margo,

Wat zijn dit super leuke kaartjes geworden. Hou helemaal van de olifantjes en ook helemaal van het leuke dotjes-papier!! Mooi geheel dus!

Liefs,
Nancy