donderdag 23 november 2017

52 Weeks to Christmas


Goedemorgen iedereen,

vandaag heb ik voor jullie een kerst-plaatje.
Dit was de monthly class bij Kit and Clowder voor oktober-november.
De digi is volledig ingekleurd met Copics.
De bedoeling is eigenlijk om er een kaartje van te maken, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om zoiets op te sturen, er zitten ettelijke uren kleurwerk in.

Maar de pinguins, die ga je nog terug zien komen hoor ! 

Fijne dag iedereen ! 

Groetjes
Margo




37 opmerkingen:

Gina zei

Prachtig ingekleurd Margo ! Je kan d'er altijd nog een kaartje als decoratie van maken voor jezelf. Hihi ! Groetjes, Gina

Monique zei

Prachtig mooi ingekleurd! Ik snap dat wel. Je bewaart hem gewoon een jaar en doe je hem volgend jaar naar een heel lief persoon. Waarvan je weet dat die het waardeert.
Lieve groetjes, Monique

Hetty zei

Oooo, wat een mooie.
Lekker bewaren hoor, zonde om weg te sturen
Groetjes Hetty

karin zei

Een vrolijke kerstkaart Margo.
groetjes,
Karin

Sarah zei

Wat een feestje daar op je kaart!
Ik zag hem stap voor stap vorderen!
Heel heel mooi!
Jammer dat ik met een zieke zit en we vandaag de middag niet samen kunnen doorbrengen. Maar uitgesteld is niet afgelast!! Fijne dag! Xxx

Corrie zei

Prachtig Margo, héél mooi ingekleurd, daar ben je wel een poosje mee zoet geweest, het resultaat is prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Gerrina zei

Wow zo mooi gekleurd! Zou ik ook niet gauw opsturen! Bij je eigen kerstversieringen houden dan? Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart Margo, heel mooi ingekleurd zeg! Wat een schatjes die pinguïns!
Groetjes, Merit en Annemarie

Rosina zei

Je hebt weer een prachtig kerstkaartje Margo, zo leuk met die vrolijke pinguinekes rond die mooie kerstboom...

Groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wauw, dat is super prachtig gekleurd Margo, daar heb je inderdaad veel werk in gestoken ! Zo'n schattige pinguïns, ik zou ze ook niet kunnen wegsturen... :o) Groetjes, Enny

lenywim35 zei

Ach Margo... Je moet eens weten, wat ik hier in de hobbykamer en elders heb liggen en hangen, waarvan ik geen afstand kan doen. Soms word ik somber bij de gedachte alleen al, waar moeten we er straks mee heen??? Die tijd komt er toch aan. Helaas. grts leny

Eri zei

Jij bent een "ster" met het inkleuren Margo! Prachtig gedaan, en gewoon bewaren tot volgend jaar!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Heel mooi gekleurd en super vrolijk die pinquins! Kan me voorstellen dat je er nog even zelf van wilt genieten!! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Je hebt er inderdaad een prachtig werkje van gemaakt, wees dan ook heeeeel selectief als je het dan toch opstuurt.
Groetjes, laurette

Diny zei

Schitterend Margo....ik snap wel dat je zoiets liever niet verstuurt hoor....hou het maar lekker zelf!
Groetjes Diny

Irene zei

Daar moet je zeker zelf nog heel lang vol trots naar kijken Margo!

xx Irene

marian zei

Prachtig hoor en schitterend kleurwerk.Ik weet hoeveel tijd daar in gaat zitten.
Groetjes van Marian.

Marja zei

Schitterend kleurwerk Margo!
Daar mag je wel trots op zijn...ik zou dat ook niet vlug versturen maar er lekker zelf van genieten.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig ingekleurd en zo'n heerlijk vrolijk tafereeltje Margo. Lekker zelf van genieten ;p
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Wat een vrolijke kaart !
Mooi kleurwerk !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Larissa zei

Wauw, prachtig gekleurd.
Ik zou hem ook lekker voor jezelf houden, mag je erg trots op zijn.

Margreet zei

Het is goed te zien dat daar ettelijke uurtjes kleurwerk in zit, Margo....ik zou er voorlopig idd zelf maar van gaan genieten.
xxx Margreet

Ellen zei

Wat een prachtig kleurwerk! Snap dat je deze leuke pinguïns voor jezelf wil houden.

Je@net zei

Wauw....wat mooi gedaan, Margo!

Nancy Soetaert zei

Inkaderen deze beautie! Kan je er lekker van genieten!
Ik ben mijn filmpje al eens beginnen bekijken... eerste stap... tweede stap zal zijn om deftig papier te gaan kopen...
Groetjes
Nancy

Jantine zei

Wauw, schitterend Margo. Ik kan zien dat daar uren werk in zitten. Ooit versturen naar een heel bijzonder persoon.
Groetjes,
Jantine

Caroline zei

Wow, zo knap weer. Echt een kunstwerk hoor! Ik zou hem lekker zelf houden.
Groetjes Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Super mooi kleurwerk! Mooi zelf houden dit kunstwerkje!
Groetjes Anita

Suzan zei

Prachtig kaartje Margo! Top!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Hermien zei

Wow Margo ik dacht dat het een kant en klaar plaatje was. Supermooi kleurwerk zeg...

Groetjes Hermien

Freubelmina zei

Knap werk Margo,echt zo mooi!
Lieve groetjes xx

Caroline Cards zei

Geweldig mooi kleurwerk Margo. Inlijsten en met kerst ophangen!
groetjes, Caroline

Beisforbeauty zei

Wat prachtig margo

Liefs cindy

Sylvia zei

Prachtig,Margo.Heel mooi gekleurd.Een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Unknown zei

Prachtig ingekleurde swingende pinguins Margo
Maak er maar een mooi weekeinde Van dáár .
Groetjes van Epie

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
die zou ik ook lekker zelf houden, jammer om deze te versturen, zo mooi ingekleurd.. Ja leuk hè post van Ali,
het parelsnoer heb ik ooit bij een tuincentrum gekocht,
groetjes
Ans

Cindy Gay zei

Happy Holidays my friend!