donderdag 16 november 2017

Pinguin kerstkaart LOTV


Hallo iedereen,

hier ben ik weer, vandaag met een kerstkaartje met de ontzettend schattige digi van Lilly Of The Valley. Zijn die pinguins niet snoezig ?
Ze zijn natuurlijk weer gekleurd met de Copics.
Wat leuk al jullie reacties op mijn bericht over de markers, ik zag op internet dat je ze kan wegen om te vullen, zo kan je ook zien wanneer ze bijna leeg zijn en kan je ook zorgen dat je niet te veel inkt in je marker doet, dan begint hij te lekken.
Ik heb mijn markers nog niet allemaal gewogen hoor, maar dit weekend plan ik een 'vulsessie' met de vullingen die ik heb en ga ik die markers al allemaal wegen.

Ik doe met deze kaart graag mee bij ;
LOTV on FB : B is for Blue sky - Bonnet - Brrrrrrr - 

Groetjes
Margo

42 opmerkingen:

Diny zei

Wat een schattig kerstkaartje Margo....heel mooi ingekleurd!
Het lijkt me een heel gedoe met het wegen en vullen van je markers......heel veel succes met het vullen!
Groetjes Diny

Joanne kramer zei

Is dat leuke plaatje ingekleurd?! Wauw, wat super knap. Groetjes Joanne

Irene zei

OH WOW Margo, ze glimmen me tegemoet, echt fantastisch ingekleurd! Ik ben met pinguins bezig maar dat krjg ik dus NIET voor elkaar...gebruik je hier gewoon pikzwart en spaar je dat wit uit???
Copics zitten qua kleur veel dichter bij elkaar dan Promarkers volgens mij. Ik heb 3 series grijs (warm, cool en ice en dan oplopend van 1 tot 5) maar het lukt me gewoon niet!

xx Irene

Monique zei

Superlief en prachtig ingekleurd!
Lieve groetjes, Monique

Petra zei

Wat een prachtige kaart Margo! De pinguins zijn ontzettend mooi gekleurd. Ik moest wel lachen dat ik je postop je blog las. Een uurtje geleden heb privé jou een mail gestuurd en lees nu over je copics wegen. Ik schat zo in dat een volle ciao met doppen zo’n 11 gram weegt of heb jij een ander gewicht.
Lieve groet,
Petra

Enny zei

Super-prachtige kaart Margo, die pinguïns zijn fantastisch ingekleurd ! Succes met het vullen ! Waar haal/bestel jij Copics of vullingen ? Groetjes, Enny

Eri zei

Wow, wat kun jij toch supermooi inkleuren! Leuke digi heb je gebruikt.
Groetjes, Eri

karin zei

Schattig !!!
groetjes,
Karin

Valerija zei

Stunning and sweet card! Love the image.
Valerija xx

martina's kaartjes zei

superleuk en prachtig ingekleurd !
grtjs,martina
x

Margreet zei

Wat heb je die penguins toch weer mooi gekleurd, Margo...schattig kaartje geworden. Dank je wel voor je deelname bij Scrapbook Stamp Society.
xxx Margreet

Marja zei

Supermooie kaart Margo!
Wat een leuke digi en je hebt hem natuurlijk weer prachtig ingekleurd.
Groetjes Marja.

Suzan zei

Superlieve kerstkaart heb je gemaakt Margot!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

WOW wat een super gave kaart, zo mooi ingekleurd!!!

liefs Annemarie en Merit

KarinsArtScrap zei

schitterend gekleurd Margo mooie kaart
Gr Karin

Gina zei

Prachtig ingekleurd ! Groetjes en fijne donderdag ! Gina

Hetty P. zei

Super !!
Wat een leuke kaart
Groetjes van Hetty

GerJanne zei

Geweldig! Margoo, wat heb je dit prachtig gekleurd. Ik dacht werkelijk dat je een plaatje van een gekochte kerstkaart had gehaald...WOW!

!neke zei

Wat een dotje !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Sarah zei

En nu zie ik hem helemaal af! Prachtig. Al je oefeningen zijn niet voor niks, je bent er een kei in geworden. Zo mooi! En wat een dotjes!
Succes met vullen,lijkt me een goede zaak als je zoveel kleurt! Ik zie er wat tegenop, maar ik weet dat het voordeliger ☺

marja zei

Wauw en wat prachtig ingekleurd zeg. Groetjes marja

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje is dit, Margo!

Caroline zei

Heb je dit zelf ingekleurd????? Wow, wat mooi zeg! Ik dacht dat het een gewoon plaatje was, complimenten hoor!
Groetjes Caroline

Hermien zei

Wat een mooi kleurwerk Margo, het is een schattig geheel

Groetjes Hermien

Ellen zei

Wat heb je dit prachtig gekleurd, zeg! De pinguïns zijn superleuk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je die superleuke pinguïns prachtig ingekleurd Margo. Allerliefst vind ik je kaart.
Lieve groetjes Miranda

afke zei

Wat schitterend ingekleurd Margot. Klasse gedaan hoor. Pinguïns zijn zo moeilijk te kleuren! Super!
Groetjes, Afke

Mrs A. zei

Oh my goodness these penguins are just adorable. Hugs Mrs A.

Rosina zei

Heel lief dit Kerstkaartje Margo, wat een super schattige pinguinekes erop..en weer prachtig ingekleurd...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy zei

Hey Margo,

Wat een geweldige pinguïnkaart!
Ik hoorde van Sandrine dat jullie een weegsessie achter de rug hadden... Grappig wel. Had er nog nooit van gehoord.
Ik vul een lege copic steeds met 30 druppels, ooit geleerd bij Diny...

Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Ooo wat een schattig kaartje Margo!
Fijn weekend xx

White Star Light zei

So sweet...

Angelique zei

Hele leuke kaart met een schattige afbeelding die je weer fantastisch mooi hebt ingekleurd. Een fijn weekend.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

schitterend, jij wordt een echte kleurprof!
Fijn weekend
Nancy

Kaija zei

Super beautiful card!!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija DT-member

Josje zei

Heel mooi
Fijn weekend

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje.Tof gedaan.
Stunning card. Nice colours
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Grietje Jansen zei

Oh wat een schatje!!!!!
Erg leuk.

Grietje

Margot zei

Wauw! Deze is te leuk!!!

Jantine zei

Zoals beloofd doe ik een beetje later nog een kerstkaartenrondje...
Wat een superlief kaartje, Margo. Dat plaatje is te schattig!
Maar het lijkt me wel een gedoe met die markers navullen, hoop dat het gelukt is.
Groetjes,
Jantine

Martha zei

Hoi hoi Margot,
ik ben verliefd op deze afbeelding heel mooi ingekleurd!!!!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

prachtigggggggg
Bedankt voor het meedoen bij
{ScrapbookStampSociety DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer..

Groetjes Karin DT coördinator