donderdag 14 december 2017

Kaartje voor Nomi


Goedemorgen iedereen, 

Vandaag ben ik er nog eens met een kaartje.
De digi is een freebie van Julia Spiri voor de Advent kalender bij Kit and Clowder.
Ik heb haar ingekleurd met copics, het is zo'n stempel waar ik vroeger niet echt zou aan durven beginnen maar dankzij de lessen van Alyce krijg je echt meer inzicht in hoe je aan zoiets begint en heb ik het toch aangedurfd ...
Ik heb er een kaartje voor Nomi van gemaakt, de dochter van Sarah.
Nomi kijkt niet op mijn blog dus dat kan geen kwaad :)
Vanmiddag even in de gauwte afgesproken met Sarah voor ik naar mijn studenten trek.

Liefs
Margo

Nog leuk nieuws :
Met dit kaartje won ik 2 keer ! 



21 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super leuke en mooie kaart! groetjes Joanne

Eri zei

Wat heb je die digi weer mooi ingekleurd! Daar zal Nomi binnenkort blij mee zijn. Gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Gaaf, Margo, wat mooi gekleurd weer! En wat leuk dat je andere kaartje twee keer in de prijzen viel!
Veel plezier met Sarah, vanmiddag.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een prachtig (ingekleurd) kaartje voor Nomi!
Proficiat met je kaartje dat 2x won....terecht!
xxx Margreet

Corrie zei

Het is weer een schitterende kaart Margo en zo mooi ingekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

Enny zei

Wat een schattig kaartje voor Nomi, ik heb er ook al eentje klaar, maar hou het nog als verrassing (voor Sarah) :o)
Proficiat met je dubbele prijs, verdiend hoor ! En veel plezier vanmiddag met Sarah ! Groetjes, Enny

Hetty zei

Wat een plaatje weer ....
Zo mooi ingekleurd.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje
Groetjes Hetty

Sarah zei

Leuke kaart,maar dat wist je al!
En Betsie, die verdiend prijsjes!!
Ik sta al buiten aan je werk,tot zo!!

KarinsArtScrap zei

mooi kaartje en gefeliciteerd met je top kaartje
Gr Karin

Ellen zei

Jij bent echt een kei in kleuren! Gaaf kaartje voor Nomi, lief.

Irene zei

Knap ingekleurd, vooral dat haar glanst ons tegemoet! Proficiat met je winnertje, een dotje Margo!!

xx Irene

Diny zei

Ach....wat een snoezig kaartje Margo!
Gefeliciteerd met je dubbele winst!
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Leuke kaart Margootje. Net als je winnende kaartjes.
Eindelijk zijn ze van ons ook weg. Postbus hier in de wijk (een kleintje) zat 2 maal overvol. Geen postzegel voor het buitenland te krijgen. Volgend jaar Sandd maar proberen.
grts leny

Petra zei

Gefeliciteerd Margo! Je hebt de freebie prachtig gekleurd en wat stoer dat je dit soort plaatjes nu wel kleurd.
Lieve groet,
Petra

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Margo.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Nancy Soetaert zei

schitterend Margo!
proficiat met je toppertje en superdankjewel voor de mooie kerstkaart die ik vandaag in de brievenbus vond!
nancy

Rosina zei

Heel mooi kaartje Margo..en het leuke stempeltje weer prachtig ingekleurd
gefeliciteerd met je dubbel winnende kaartje...zo leuk voor je...geniet van de eer...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Margo, je kleurt echt prachtig! Geen wonder dat je in de prijzen gaat vallen. Super! Lief dat je een mooi kaartje voor Nomi maakte. Vind ze vast helemaal geweldig!

Petra L zei

Wat een leuke kaart en super! Gefeliciteerd met je 2 winnende kaarten.

Lieve groet, Petra

Hermien zei

Een hele mooie kaart voor Nomi prachtig kleurwerk en een prachtige tekst eronder. Mijn kaartje voor Nomi is onderweg naar Belgie!

Groetjes Hermien

Martha zei

Hoi hoi Margot,
ik vind het reuze knap van je zo te kleuren met je alcoholmarkers, ik vind dat best wel moeilijk, maar het resultaat van dit kaartje mag echt geshowd worden!!!
Liefs Martha