zaterdag 9 december 2017

Margo daagt Sarah uit #2


Het is alweer de zaterdag van onze uitdaging Sarah
Hier is mijn projectje voor onze uitdaging.


Dit was het materiaal dat ik had gekozen en de opdracht was : maak een kado-kaartje met een tag.



Hier zie je de tags die ik maakte.
Ik heb de sneeuwmannen ingekleurd met potloden.
Het modelletje voor de gift-card kwam ik tegen op Pinterest en is gemaakt van een kraft zakje.
Vooraan is een zakje om de giftcard in te doen en op de labeltjes kan je nog wat schrijven.


Ik vond het papier zo leuk dat ik meteen ook de restjes verwerkte op loonzakjes, altijd leuk om met de feestdagen een centje in te verpakken of een kado-bon.


Deze behoeven niet veel uitleg, ik heb het papier gecombineerd met de leuke embellishments.


En de laatste. De eerste 3 velletjes zijn nu op.

Gaan jullie ook bij Sarah kijken wat ze ervan maakte ? 
En wat ze als uitdaging voor me heeft ....

Fijn weekend ! 
Liefs
Margo

25 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke 'verpakking' voor en kadobon en mooi die sneeuwmannen op kraftlabeltjes!
Je cupcakemeisje hieronder is te gek!
Ik hoop volgende week te starten met kleuren, zondag de video zitten bekijken, heel de week met bugabootjes aan de slag geweest... Dit weekend ben ik in Nederland en probeer ik mijn kerstkaarten te schrijven, en dan heb ik hopelijk wat vrije tijd...

Sarah zei

Geweldig Margo! Echt mooi je creaties! Deze keer heb jij er veel!
Ik ben blij dat die ene me gelukt is, want het me was nogal een week!
Bedankt voor je steunende berichtjes💜
Vannacht sliep ik eindelijk nog eens door. Nu heb ik net mijn yoga gedaan. Moriander at al kleine beetjes gisteren en de jeuk is bijna op zijn einde. We zijn op de goede weg! Fijn weekend!

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaartjes en envelopjes...
heel leuk papier ook.

fijn weekend liefs Annemarie en Merit

gerda zei

Leuk project.

Eri zei

Je hebt jezelf ook uitgedaagd! Het is een prachtige cadeau kaart geworden, maar ook je andere envelopjes zijn heel tof!
Groetjes, Eri

Creanita60.blogspot.nl zei

Jullie hebben er alle twee weer een hele leuke creatie meegemaakt!
Groetjes Anita

Diny zei

Jij hebt ook prachtige kaartjes gemaakt met je pakketje Margo.....heel erg leuk de zakjes!
Op naar de volgende opdracht!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een prachtige creatie Margo!
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Wat ziet dit er allemaal mooi uit! het is mooi papier. groetjes Joanne

Jantine zei

Wauw, het is een heel project geworden, leuk, zeg, Margo! Je giftcardverpakking is een erg leuk idee en je restverwerking ook schitterend. Mooi papier!
Groetjes,
Jantine

Irene zei

Wat heb je er iets enigs van gemaakt Margo!!
Dank voor de prachtige penguinkaart die gisteren is bezorgd, zo gaaf om van heel dichtbij te zien hoe hij is ingekleurd!!!!

xx Irene

Enny zei

Wauw, supertof gedaan Margo, en ook die andere zakjes zijn heel leuk ! Ja, Sarah heeft ook een mooie cadeau-kaart gemaakt, ben al benieuwd naar de volgende uitdaging ! Groetjes, Enny

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Margo!

Ellen zei

Gaaf met die labels! De andere twee kaartjes zijn ook tof. Van mooi papier kan je helemaal in the mood raken :-)

Caroline zei

Leuk gedaan zeg! Heel mooi ook het papier!
Groetjes Caroline

Margot zei

Superleuk! Enig die sneeuwpop stempeltjes, zo mooi gekleurd ook!

Mariken zei

Heel erg leuk papier en een schat van een sneeuwpopje! Top gedaan! Leuk hè, elkaar uitdagen?!

Ans Gilbert zei

Je hebt een gave cadeau kaart gemaakt,
Leuke labels met de sneeuwpoppen en ook de andere kaartjes zijn weer tof,
groetjes
Ans

Monique zei

Superleuke uitdaging waarbij je hele mooie creaties hebt gemaakt!
Lieve groetjes, Monique

Petra zei

Wat een prachtige serie heb je gemaakt , mooi papier.
Lieve groet,
Petra

Gerrina zei

Super leuk die tags, de kaart en de kadozakjes! Jee wat veel heb je gemaakt en mooi in dat frisse groen en kraft! Fijn weekend!

Nota Bene zei

Wat een toffe reeks heb je gemaakt!
Groetjes, Nele

Yvette zei

Tof gedaan! Die sneeuwmannen zijn superleuk.
grtjs,
Yvette

Martha zei

Hoi hoi Margot
Wat een leuke creaties heb je gemaakt, zo mooi met die labels en sneeuwmannekes en de kadozakjes vind ik ok superleuk
Liefs Martha

Sylvia zei

Superleuke uitdaging,Margo.Het is een mooie serie geworden.

Grroetjes,Sylvia.