woensdag 21 februari 2018

Leilani II


Hallo iedereen, 

wat een leuke reacties kreeg ik weer op de uilenreeks ! 
De PC is nog steeds niet in orde, gelukkig kan ik even voor ik begin te werken op mijn blog en tijdens de middagpauze ook.

Vandaag heb ik nog een Leilani-kaartje voor jullie.
Deze keer probeerde ik eens met roze haren.
Het papier komt weer uit de restjesbak.

Ik hoop dat ik deze namiddag nog tijd heb om een kerstkaartje te maken ! 

Dankjewel voor alle deelnames al voor de candy ! 
De eerste enveloppen zijn al binnen gekomen, ik bewaar ze allemaal tot maandag, ik ben maandag vrij en ga ze dan bij het ontbijt open maken, heerlijk ! 
Alvast een dikke merci allemaal ! 

Groetjes
Margo


22 opmerkingen:

Mariken zei

Mooi! Je bent een kleurtalent! die haren van het meisje, zo mooi gedaan!!

!neke zei

Mooi kleurwerk !!!!!

Prachtig geheel met die restjes !!!!

groeten Ineke

Sarah zei

Super mooi kleurwerk! Ik hoop voor jou op een creatieve namiddag. ( Ik zie wel iets passeren ik een berichtje ☺)

Nicolette zei

Heel leuk en mooi gekleurd.
Groetjes Nicolette

Gerrina zei

Zo mooi gekleurd! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Een prachtige kaart, Margo!

Marja zei

Prachtige kaart Margo!
Je kleurwerk is weer super.
Mijn kaartje is gisteren met de post mee ..hoop dat het er op tijd is.
Groetjes Marja.

Valerija zei

Beautiful card! I love your great colouring.
Valerija xx

Danielle zei

Wat mooi gekleurd.... Prachtig kaartje zeg!! En heel leuk, om al je post te bewaren en dan maandagochtend open te maken. Dat geeft een instant verjaardagsgevoel!! De mijne is onderweg :-)

Eri zei

Wat ben jij toch een kei in het kleuren Margo, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Margo,
Supermooi ingekleurd, sorry, geen kaart van mij, ben al bijna een week flink ziek,
groetjes
Ans

lenywim35 zei

Ik las al dat je al enveloppen had ontvangen. Ik denk dat de mijne er al bij zit. Liever een week te vroeg dan een daga telaat.
Deze kaart is ook weer leuk en mooi gekleurd. grts leny

Margreet zei

Mooi kaartje en wat heb je weer prachtig gekleurd....schitterende haardos!
xxx Margreet

Caroline zei

Mooi gekleurd! Een heel leuk kaartje zo.
Groetjes Caroline

Larissa zei

Wat een prachtig kaartje! Mooi gekleurd.

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat kun je toch geweldig mooi kleuren. Dat haar is super!
Mijn kerstkaart is klaar, maar ik wilde een speciale kaart maken voor een jarige. Dat betekent alleen dat mijn kaartje waarschijnlijk een beetje te laat komt. Misschien bezorgt de post wel op maandag bij jullie. Bij ons niet meer, maar ik las ergens dat bij jullie op zaterdag niet meer bezorgd wordt, dus misschien heb ik geluk!
Alvast veel gewenst!
Liefs!

Martha zei

Hoi hoi Margo,
woow wat mooi ingekleurd!
Mooi kaartje heb je ervan gemaakt!
Mijn kaartje is ook op de post gegaan
dus die zal je ook wel ontvangen...
Liefs Martha

Jantine zei

Mooie kaart, mooi gekleurd!
Groetjes,
Jantine

SylS creaties zei

Mooie kaart! Vervelend dat het computergedoe nog niet is opgelost.
groetjes,
Syl

Ellen zei

Prachtig gekleurd, zeg! Mooie kaart.

Yvette zei

Wow Margo! Zo mooi gekleurd!
grtjs,
Yvette

Rosina zei

Een schitterend kaartje Margo...prachtig ingekleurd stempeltje
TOPPIE!!!

groetjes Rosina