zaterdag 24 februari 2018

Naar de beurs !!!


Hallo iedereen,

vandaag heb ik een kleurwerkje voor jullie, snel voor ik naar de beurs vertrek ! 
De digi is van Polkadoodles 'May your wishes come true - Winnie Celebrations'.
Ik vind het een beauty en moest haar gewoon hebben ....
Als je je inschrijft op de nieuwsbrief ontvang je elke week een mail met een kortingcode ...


Hier nog een zij aanzichtje, ik vertrek zo naar Den Bosch, wie ga ik tegenkomen ? 
O ja ... er liggen al 20 enveloppen, spannend !!!

Groetjes
Margo

Ik doe mee bij 


27 opmerkingen:

Hetty P. zei

Super mooie digi heb je ingekleurd.
Heel veel plezier op de beurs
Groetjes Hetty

Petra zei

Jeetje Margo wat heb je haar prachtig gekleurd. Ik wens je veel plezier op de beurs en niet teveel geld uit be en 😀😀😀😀
Lieve groet,
Petra

Je@net zei

Wow...een schitterend kleurwerkje, Margo.
En heel veel plezier op de beurs!

Hobby Hoogland zei


wat een mooie ingekleurde digi ,hier ben ik gewoon jaloers op.moet dan nog wel erg veel oefenen.
ben volger geworden van jouw blog en heb je geplaatst in mijn favorieten.
fijn weekeind,groetjes Marjan.

KarinsArtScrap zei

prachtigggg Margo en veel plezier op de beurs.

gr karin

Nancy Soetaert zei

fantastisch mooi weer Margootje!
veel plezier in Den Bosch!
nancy

Danielle zei

Ik ben donderdag geweest, fijne dag vandaag! Je hebt weer prachtig gekleurd, heel mooi!

Maria V zei

Wauw, wat heb jij dat mooi ingekleurd. Mooi is nog zacht uitgedrukt... het is geweldig! Zien wij de 'buit' nog van de beurs?
Fijn weekend.

Margreet zei

Wat een schitterend kleurwerkje, Margo!
Ik was gisteren al op de beurs met Joop en dat is echt geen straf, want hij zegt eerder "moet je die of dat ook niet hebben" dan dat hij mijn aankopen tegenhoudt. Terwijl ik weleens twijfel (omdat het zoals meestal niet nodig is) trekt hij me over de streep.
Ik hoop dat jij een leuke beursdag hebt!
xxx Margreet

karin zei

Wat heb je de haardos prachtig ingekleurd, mooi kaartje!
Groetjes,
Karin

Angie zei

Gorgeous make, thanks for joining us for the Polkadoodles Blog Challenge.
Angie DT

Martha zei

Hoi hoi Margo,
Ah wat een mooi kaartje met prachtige inkleuring!
Veel plezier op de beurs, ik ga dit jaar niet, heb mezelf een koopverbod opgelegd hihihi
Liefs Martha

Joanne kramer zei

Wat is ze mooi!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt! Groetjes Joanne

Marja zei

O wat een mooie digi en wat heb je weer supermooi gekleurd!
Veel plezier op de beurs..ben gisteren geweest.
Groetjes Marja.

Juls zei

Just beautiful thank you for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

Eri zei

Wat prachtig gedaan Margo, zo mooi zoals je die schaduw in de haren hebt gekleurd. Veel plezier op de beurs.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Heel mooi, Margo! En ik hoop dat je een leuke dag op de beurs had.
Groetjes
Jantine

ScrappyHorses zei

Wow, your coloring really brings her to life! Absolutely stunning! Thanks for sharing with us at Digi Choosday! ~Katrina

Sarah zei

Prachtig kleurwerk! Echt super!
Ze tovert voor jou een fijne dag met leuke aankoopjes maar vooral veel inspiratie! X

Nicolette zei

Heel erg mooi Margo. En zo te lezen heb jij ook leuke dingen op de beurs gekocht. Leuk hoor allemaal weer nieuwe dingen.
Groetjes Nicolette

Aartje zei

Wat een mooie digi en ook weer prachtig gekleurd!
Groeten, Aartje

Valerija zei

Wonderful and cute card Margo. I just love your amazing colouring.
Valerija xx

Siv zei

Oh - such a sweet card <3 I love the colours and Your colouring! Thank you for joining the Polkadoodles Blog Challenge. Hugs, Siv GDT

Yvette zei

Supermooi ingekleurd!
grtjs,
Yvette

Anoniem zei

Beautifully colored. Lovely image. Thank you for sharing at Polkadoodles Challenge blog. Anjie DT

Cindy Gay zei

That sweet little lady reminds me of you!

Crafting Belle zei

Absolutely beautiful colouring. Thank you for joining us for our Week 8 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx