donderdag 11 augustus 2022

Little Drusilla


Vandaag zijn er allemaal kerstkaartjes te zien in blogland maar die had ik niet meer in de wachtrij staan, wel nog deze schattige Halloween kaart.
Ook deze deed mee bij de challenge bij Sweet November en ik heb niet de hoofdprijs gewonnen maar kreeg wel een voucher toegestuurd dus ik kan lekker gaan shoppen in hun store 😀
Ik gebruikte de achtergrond van de monthly class bij Kit and Clowder (die ik nog niet gekleurd heb en dinsdag is er alweer een nieuwe) en kleurde alles met mijn copics. 

Kunnen jullie je een beetje verwarmen? 
Mijn copics hebben last van de warmte dus misschien toch maar goed dat de temperaturen tegen volgende week weer iets zakken.

Groetjes
Margo 

 

11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Margo.
Mooie achtergrond en super leuke digi.
Groetjes Elle-Jeanne

Wilma zei

Dit kaartje ziet er SUPER MOOI uit en kleuren is toch wel een heel ontspannend en tevens inspannend werk met deze warmte.
Liefs Wilma ☺☺☺

Margreet zei

Wat een mooi ingekleurde digi, Margo. Logisch dat ie toch wel een prijs gewonnen heeft. Arme copics....
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Het is gewoon vies warm, voor mij hoeft dit weer niet..maar we doen er niks aan.
Je kaart is prachtig en heel mooi ingekleurd,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Je kaart is heel leuk, geen wonder dat een een prijs uit mocht zoeken. Ik kijk uit naar normalere temperaturen!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Mooie, ingekleurde kaart, leuk dat je er een prijs mee won. Ook het meisje in het water is een plaatje. Ik denk dat niet alleen je copics last hebben van de warmte, ik vind het ook veel te warm en blijf lekker binnen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ha Margo,
wat een mooie kaart is het! Jouw kleurwerk is elke keer zo gaaf...
En lekker dat je vakantie hebt. Staycation, dat heb ik nog nooit in de zomer gedaan, maar voor het weer hoef je zeker niet weg te gaan...Veel plezier!

Gerrina zei

Wow deze kaart ziet er weer super uit! Kan me voorstellen dat je Copics weigeren met dit weer; dat ik niet waarom we hier kwamen wonen toch? Dan maar even rust...het is toch te warm om je druk te maken... Groetjes, Gerrina

Freubelmina zei

Nou heel leuk om tussen al het kerstgeweld deze leuke kaart te zien xx

Martha zei

Prachtige kaart Margo
Jij vermaakt je wel!
Liefs Martha

Trudy zei

Wat een super lief kaartje en weer prachtig ingekleurd!
Inderdaad maar goed dat het volgende week weer iets koeler gaat worden!
Groetjes Trudy