maandag 8 augustus 2022

Sweet November Stamps challenge


Hallo iedereen,
Vandaag laat ik jullie het 5de kaartje zien dat ik maakte om deel te nemen aan de challenge bij Sweet November Stamps. 
Ik weet nooit goed wanneer de challenge nu precies stopt met de verschillende tijdzones, dus we zien wel of deze nog kan, ik kon hem in ieder geval nog in het album plaatsen. 
De digi was de freebie van de nieuwsbrief van augustus en heet Tidepool Treasure
Ik heb eindelijk vakantie, we houden voornamelijk een staycation dus hopelijk veel tijd om te kleuren en knutselen en bloggen. 
Ik kan via mijn GSM geen reacties meer achterlaten dus dat is echt heel vervelend. 

Alvast een fijne dag gewenst
Groetjes
Margo 

 

3 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Wat een leuk kaartje, lieve stempel en heel mooi ingekleurd met heldere kleuren.
Heerlijk vakantiekaartje.

Grietje

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje! Geniet van je vakantie!
Nancy

Nancy zei

Hey Margo,

Ik vind deze echt geweldig! Super leuke stempel/digi, en heel professioneel ingekleurd. Jij bent een echte krak!

Hier nog 2 dagen werken na vandaag en dan ben ik ook thuis... Hou je gsm maar in de gaten, er volgt een berichtje...

Liefs,
Nancy