woensdag 20 oktober 2010

AWARD !!!!


Deze kreeg ik van Frea !!!
Er zijn 5 regels voor de award :

1. Thank the person who give it to me

Dank je wel Frea !!!!

2. Put award on your blog

Hierboven staat ie dus :)

3. List 3 things about yourself

-Ik ben perfectionistisch
-Ik lust veel te graag chocolade en snoep en probeer heel erg hard van water te drinken ipv te snoepen :)
-Ik ben heel gelukkig met mijn gezinnetje :)

4. Post a pic you love



Deze is genomen in het park van Brasschaat vorig jaar, ik vond de kleuren schitterend, ben stiekem toch wel fan van de herfst !

5. Pass on to 5 people

Dit is een moeilijke want ik heb hem al eens gehad maar ik wil me wel aan de regels houden ...
-Danique
-Petra
-Jacque
-Jaimie
-Eveline

Groetjes
Margo

1 opmerking:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Kijk, kijk, ik kan je een reactie achterlaten nu...hoe komt dat ...
ik heb onze windows pc moeten bovenhalen en dat is vreslijk, hihi, want ik ben een mac gewoon,hihi, maar voor u en Tamara en Anneke wil ik dat doen se!!;-)

En Margo,heel erg bedamkt voor de award!!!

Groetjes, Jaimie