dinsdag 26 oktober 2010

verassingskaartje


Ik heb deze kaart gemaakt met een stuk cardstock van bij Elke, deze was al gegolfd aan de rand wat ik wel leuk vond.
Ik heb er een soort envelopje van gemaakt dat je opent met het lintje

De stempel is ook weer een nieuwe aanwinst van bij Elke, ik vond het echt een leukerdje, de bloempjes op het flapje horen ook bij deze stempel en er zat nog een sentiment bij maar die is dan voor de volgende keer :)

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
Groetjes
Margo

5 opmerkingen:

Sonja zei

Heel knap gemaakt !

groetjes,
Sonja

Monique zei

Dit is echt prachtig!
Mooie papier, mooie stempel en knap ingekleurd.
groetjes

martina's kaartjes zei

Leuke kaart !! zeker geslaagd !
groetjes, martina
x

Nora zei

Mooi en origineel zo met die sluiting! En wat een schattig stempeltje heb je gekocht, daar zul je zeker nog veel plezier van hebben.
Groetjes

elke verschooten zei

super kaart!!
Heel orgineel verwerkt.
groetjes

elke