zondag 18 oktober 2015

Bee Bunny

Hallo iedereen,
ja hoor, nog eens een kaartje van mijn hand.
Deze schattige Bee Bunny is met mij mee naar huis gekomen na de beurs in Den Bosch in maart ... ja lang geleden he ! En hij lag nog steeds zielig in de kast, dus ik heb het inkleuren met Distress (of in dit geval met SU) geprobeerd zoals tijdens de workshop van Gretha Bakker.
Ik vind het redelijk voor een eerste probeersel, maar wel erg tijdrovend, jammer dat ik niet zo erg veel tijd heb om kaartjes te maken, dus deze techniek zal ik vrees ik niet zo erg vaak bovenhalen ...
Ik ben benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden, de foto is niet zo schitterend, sorry !

Groetjes en nog een fijne zondagavond !
Margo

23 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje, Margo!

Diny zei

Wat een prachtige afbeelding ven Bee Bunny Margo.
Je hebt hem heel mooi ingekleurd. Je hebt er een leuk geheel van gemaakt.
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

wat een lief kaartje Margo!
groetjes, Nancy

Sarah zei

Ontzettend lief !! Mooi gekleurd !! Dat vraagt wel wat tijd , maar heel ontspannend . Liefs

Anoniem zei

Snoezig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

zooo lief! prachtig gemaakt! groetjes Joanne

Ellen zei

Foto's nemen is lastig de laatste tijd, de dagen zijn kort en somber. Maar je kaartje is hartstikke lief. Konijntje is enig en mooi gekleurd, hoor.

Misseke zei

Oh wat een lieffie is dat stempeltje Margo - mooi gekleurd hoor en je kaartje is helemaal super!

Groetjes,
Misseke

Stempel er op los by Ilse zei

Moa Margot, wa een super lief kaartje is dat.
kweet nie hoe schattig.
Groetjes
Ilse
x

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een lief kaartje is het geworden Margot, jammer dat je hem zo lang in de kast hebt laten liggen..nu heel vaak gaan gebruiken he?? Groetjes, Ingrid.

lenywim35 zei

Wat een lief kaartje. Het plaatje was lange tijd een favoriet van me. Maar hij is bij jou ook schattuig geworden. Zelf kleuren. Helaas voor mij. Maar je doet het erg fijntjes. Prima. gr leny w

Anoniem zei

Hoi Margo wat zielig dat Bunny zo zielig in de kast lag. Gelukkig heb je hem uit de kast gehaald en en heel mooi ingekleurd! Hij is zo cute en je hebt heel leuke kleuren gebruikt! De kaart is ook mooi! Ik vind het geen probeersel want het is jouw super goed gelukt! Jammer dat je zo weinig tijd hebt om in te kleuren want het is zo leuk om te doen.
Groetjes Chantal

Gerrina zei

Jammer dat je dit niet vaker gaat doen; ziet er super uit! Groetjes, Gerrina

corryskaart zei

hoi margo
wat een leuke /lieve en mooie kaart en hopelijk krijg je meer tijd om wat meer te kunnen knutselen want het is reuze mooi geslaagd!!
groetjes corry

Sonja zei

Ik zie en zag dat het goed was. Schattig en pastelkleurtjes gaan altijd goed samen.

groetjes,
Sonja
PS: ben al aan kerstkaartjes bezig ;o)

Cards en Box bij Lady M zei

wat een schatig stempel en je hebt het heel mooi ingekleurd erg mooi kaartje groetjes maartje

GerJanne zei

Hoi Margo, wat een lief kaartje. Je kleurwerk is prachtig.
Herkenbaar van het stempeltje. Hier liggen er ook nog in de kast die ik nog nooit gebruikt heb.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Margo...zo leuk in die zachte pastelkleurtjes en zeker met het schattige konijntje een TOP kaartje....

groetjes Rosina

Sylvia zei

Mooie en lieve kaart,Margo.Schattig konijntje en heel mooi ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Yvette zei

Wat een schattig konijntje en zo mooi ingekleurd.
grtjs,
Yvette

Angelique zei

Wat een mooie en lief kaartje. Het konijntje is heel schattig en je hebt m prachtig ingekleurd. Heel leuk om in deze tijd van het jaar eens zo'n zacht kaartje te zien.
groetjes Angelique

Enny zei

Wat een schattige stempel, en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, super mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

karin zei

Een prachtig kaartje Margo, lieve zoete kleurtjes heb je gebruikt.
groetjes,
Karin