maandag 26 oktober 2015

Rose

Goedemorgen iedereen,

Ik ben er voor mijn doen vroeg bij.
Vanmorgen met de bus naar het werk want hubby zijn auto is stuk en hij kan niet met de bus gaan werken. Ik ben vorige week ook al met de bus gekomen, maar toen was ik steeds wat aan de late kant, nu dus erg vroeg, ik zit al met een lekkere latte aan mijn buro en omdat ik toch pas om 8 uur begin, besteed ik de tijd even nuttig met een blogberichtje!
Ik heb een hele stapel achtergronden gemaakt met de Distress stains, de stempel van de roos is er eentje die uit mijn voorraad afdrukjes komt en deze heb ik samen met 2 hobbydinnetjes uitgesneden met de scan'n cut van Brother als test. Daarna toxh de roos nog een kleurtje gegeven met de Blendabilities van SU, een tekst erbij en 2 stukjes washi-tape. Ik wil wat meer washi-tape op mijn kaartjes gebruiken, dus er volgen er nog ... :)
Fijne dag iedereen !
Groetjes
Margo

22 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kaart! Een pracht van een tekststempel! En wat is die roos mooi uitgesneden!
fijne werkdag! Ik heb straks jammer genoeg een begrafenis van een vriendin...
nancy

Margreet zei

Prachtig is de roos op die achtergrond Margo....ik ben ook bezig om wat meer met washitape te spelen.
xxx Margreet

Joanne kramer zei

wat een prachtig geheel! schitterend! groetjes Joanne

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.Super leuk die roos en de tekst.
Werk ze.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Margo,
leuk de washi tapejes en de mooie roos,
groetjes,
Ans

Freubelmina zei

Ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt,mooi zo met die roos! Werk ze en een fijne dag.
Lieve groetjes, Wilma

karin zei

Mooi die roos op die achtergrond, prachtig gemaakt Margo.
groetjes,
Karin

Misseke zei

Dat ziet er prachtig uit Margo - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Sarah zei

Mooi kaartje met een hele leuke tekst !!
Liefs ☆ Sarah ☆

Anoniem zei

Groot gelijk om een blogberichtje te schrijven met een kop heerlijke latte voordat je begint ;) Heel mooie kaart Margo en achtergrond! Heerlijke kleuren en de Washi tape om de steel van de roos is een leuke touch ;) Ik ben benieuwd naar de rest :)
Groetjes Chantal

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Margo!

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Margo..prachtige achtergrond gemaakt..en daar die mooie roos en washitape bij een schitterend geheel...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

ale, gelukkig kan je je tijd wat nuttig invullen hahahaha !
mooi kaartje
grtjs,martina
x

Ellen zei

Mooi zo'n 'kant-en-klaar' achtergrondje met daarop de met washi tape vastgeplakte roos! Jij was trouwens wel heel vroeg aan de latte ;)

jolanda creatief bijtje zei

leuke kaart
groetjes jolanda bongers

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaart, Margo! Mooie achtergrond hoor!
Groetjes Mirande

Gerrina zei

Dat is echt vroeg op zondag...
Mooie kaart! Die achtergrond laat de roos echt schitteren! Groetjes, Gerrina

Monique zei

Wat een prachtige kaart Margo. Ik vind die tekst zo mooi. Die moet ik onthouden. Weet je van wie die is. Ik zou hem graag willen hebben.
Lieve groetjes, Monique

Enny zei

Supermooie kaart, achtergrond en bloem ! En wat een prachtige tekst ! Groetjes, Enny

Diny zei

Heel erg mooi Margo.mooie achtergrond!
Groetjes Diny

Corrie Herriman zei

Mooi kaartje !
Corrie x

Angelique zei

Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt. Mooi die uitgesneden roos en wat een leuke accentjes zijn die washi-tape.
groejtes Angelique