zaterdag 17 maart 2018

Sarah daagt Margo uit #6


Hallo iedereen,

vandaag een lange post met veel foto's voor de uitdaging die Sarah bedacht ! 
Ik laat jullie vooral kijken, ik ga niet te veel schrijven.



Ik maakte 7 kaartjes.






En ik maakte 10 tags ! 



Dit waren de restjes, die mochten weg.

Voor de volgende uitdaging heb ik dit :


Maak een diamond fold card, je mag kiezen welke kant van het papier dat je gebruikt.

Sorry Sarah, door alle drukte, ben ik totaal vergeten deze post klaar te zetten ! 
Een beetje later dus vandaag van mij ...

Gaan jullie ook bij Sarah kijken ? 

Groetjes
Margo



33 opmerkingen:

Irene zei

SUPER GEWELDIG FANTASTISCH Margo!!
Was al bij Sarah en zeg chapeau tegen jullie allebei maar je snapt het vast al ...je penguins hebben het me weer aangedaan!!

xx Irene

Hetty P. zei

Wat een mooie serie kaarten en tags heb je gemaakt.
Meteen ook zoveel !!!
Super dat jullie elkaar zo weten uit te dagen.
Groetjes Hetty

Trijntje zei

Nou nou. Je bent goed bezig geweest Margot. Je hebt heel wat leuke creaties gemaakt. Groeten Trijntje

!neke zei

Ziet er weer top uit !!!!

Mariken zei

Ha, Margo! Wat een prachtige en gevarieerde serie kaarten heb je gemaakt. En de restjes...dat is niet veel meer...Je bent lekker 7 kaartjes rijker, dat is altijd handig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Margo, jij bent lekker creatief bezig geweest. Zó leuk allemaal. Mooie kaarten en vrolijke (shaker)tags heb je gemaakt. Dit is genieten.
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

En...tien tags! (Vergeten te schrijven)

Sarah zei

Super!!!! Zo veel!! Echt geweldig!
Xxxx ik ga je nu berichten, kunnen we wat bijkletsen xx

Eri zei

Je hebt het super gedaan met de uitdaging Margo, prachtige kaarten en tags heb je gemaakt. TOP!
Groetjes, Eri

SylS creaties zei

Wow ook al zo'n prachtige serie! Fantastisch!
groet,
Syl

Ans S. zei

Super leuke serie kaarten heb je gemaakt.

Groetjes Ans

Scraptastisch zei

Hartstikke leuk Margot dat jullie elkaar uitdagen en ook hier zoveel verschillende kaartjes sjappoo!!! Hier geen sneeuw maar ijs en ijskoud met die harde wind! Succes met de volgende uitdaging!
Groetjes van Gerie

Enny zei

Wow, wat een prachtige serie kaarten en tags, super gedaan ! Jullie zijn allebei heel goed bezig ! Groetjes, Enny

Je@net zei

Wat zijn je kaartjes leuk geworden, Margo!

Nancy Soetaert zei

Amai, jij hebt er nog meer dan Sarah! ik vind vooral de labeltjes supertof!
fijn weekend!
Nancy

Hermien zei

Super leuke kaartjes Margo, en ik ga zeker bij Margo langs

groetjes Hermien

Ellen zei

Wow, wat een productie! Zo veel kaartjes én tagjes. En allemaal leuk. Gezellig hoor, die uitdagingen van jullie.

Marfien zei

Leuke kaarten en tags en weer heel anders als bij Sarah, vrolijke boel Margo

Gerrina zei

Super hoe jullie beiden zo veel hiervan maakten! En weer hele leuke! Fijn weekend verder!

Maria V zei

Wat een productie en wat een leukerds zijn ze. Stuk voor stuk!!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten Margo en super gave tags.

Gr Karin

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart. Heel mooi. Nog een fijne zondag.
Great card. Love it

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Martha zei

Hoi hoi Margo
Dat ziet er mooi uit!
Wat ben je ijverig geweest!
Leuke kerstkaarten serie!
De pinguïns vind ik zo ook mooi ingekleurd is echt mijn favoriet!
Heb je mijn kaart al ontvangen?
Liefs Martha

Chantal zei

Hele leuke kaarten en labels.
Groetjes, Chantal S

Jantine zei

Bij Sarah was ik al geweest, maar jemig ook al zo knap zo ontzettend veel gemaakt met 4 velletjes dp.
Ben onder de indruk. Ook leuk dat jij toch weer heel iets anders hebt gemaakt.
De volgende uitdaging is ook weer leuk. Lekker fleurig papier.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Heel erg creatief en leuk gedaan Margo!
Je hebt echt alles benut en bent zo weer een heleboel kaartjes en tags rijker!
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Schattig allemaal Margo. Geweldig die uitdaging van Sarah. Maar van haar zijn ze ook geweldig mooi.
Hier wwil ik je nog even bedanken voor je mooie verjaardagskaart.
Ze zijn vandaag verhuisd van de vensterbank naar de demo tafeltjes nog van de beurzen.Doen we niet meer. 25 jaar gedaan. Genoeg.
De foto van de tafeltjes is niet zo mooi. Was een sombere dag. Morgen beter. groetjes en nogmaals bedankt . groetjes leny

Monique zei

Wauw! Wat een productie heb je gehad. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!!
Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Prachtige serie,Margo.Schattige plaatjes.

Groetjes,Sylvia.

afke zei

Zo mooi gemaakt! Knap hoor dat jullie elkaar zo kunnen uitdagen.
Groetjes Afke

Ilse zei

Wow, zo veel... heel leuk jullie uitdaging!

Angelique zei

Prachtig papier voor een uitdaging en wat een super resultaat, hele mooie en lieve kaartjes en labels.
lieve groetjes Angelique

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een creaties allemaal! Wat een productie zeg. Allemaal erg leuk om naar te kijken.