donderdag 19 juli 2018

52 weeks to christmas


Hi iedereen, 

hier ben ik weer met een kaartje en sinds lang weer een kerstkaartje op donderdag. 
De digi is van Conie Fong en heet Ellie's Holiday helper, je vindt haar hier
maar als je snel bent, kan je haar nog gratis aanvragen tot en met morgen bij Kit en Clowder voor de 20.000 member party, als je er een kaartje mee maakt kan je ook nog mee doen bij de FB challenge van Conie Fong (die loopt elke maand en er is een thema maar dat is niet verplicht).

Ik heb deze lieverd ingekleurd met copics en het papier zijn 'oudjes' van Magnolia.

Gisteravond vertrokken hubby en de oudste dochter nog naar zee na de late shift om dan deze avond terug te komen met de jongste en het nichtje die bij oma en opa aan zee waren.
Dat wil dus zeggen dat ondergetekende een nachtje alleen was in het grote nieuwe huis ... ik moet eerlijk toegeven dat ik toch niet zo goed geslapen heb, ben verschillende keren wakker geworden dus ik zal blij zijn als hubby vannacht gewoon weer naast me ligt 😌

Ik doe graag mee bij : 

Liefs
Margo

25 opmerkingen:

Enny zei

Oh Margo, wat een schattige kaart ! Zo'n lief olifantje en helper, prachtig gekleurd en versierd ! Ja, zo'n eerste nacht alleen in een nieuw huis, het is wat.... Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

wat een super lief kaartje...
fijn dat je verhuisd bent, ja zo'n eerst nacht alleen in een nieuw huis is altijd vreemd, je moet wennen aan de geluiden dus zijn de eerste nachten vaak niet het fijnst om te slapen...en zeker niet alleen.
Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Gina zei

Wat een lief olifantje op je kaart ! Heel leuk! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

Zo wen je natuurlijk snelst aan je nieuwe huis... 😄
Super mooie kaart! Je doet dat reuzegoed als designteamlid bij Conny Fing!
Mooie nieuwe profielfoto ook!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Hoi Margo,
zo gezellig dat je er weer regelmatig bent! Fijn dat het goed bevalt in je nieuwe huis. EN zo'n eerst nacht helemaal alleen... ik kan me heel goed voorstellen dat je onrustig sliep. Nog niet gewend aan de geluiden van het huis en de omgeving. Dat herinner ik me heel goed van bij ons.
Je kaart is heel lief en leuk en prachtig ingekleurd!
Natuurlijk mag je vragen hoe ik dat vellum heb vastgeplakt. Omdat er wat embossing in zit, heb ik op de achterkant alleen daar lijmpuntjes gezet. Nu zie je er dus niets van. Wat ook kan is dubbelzijdig doorzichtig plakband. Op grote stukken zie je dat, maar als je kleine stukje plakband knipt zie je er vaak niets van.
Liefs!

Yvonne zei

Wat een lieve digi heb je gebruikt, het olifantje is zo schattig.
En heel mooi ingekleurd.
Een super leuk geheel.

Groetjes,
Yvonne DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met een hele leuke digi en weer super ingekleurd,
Home alone haha..gelukkig was het maar voor een nachtje,
Ansx

KarinsArtScrap zei

Margo een heel leuk lief kaartje

Gerrina zei

Mooi gekleurd en zo'n liefie dit kaartje!
Altijd raar de 1e keer alleen in een nieuw huis; went vast wel! Groetjes, Gerrina

Marijke zei

Een lief kaartje en mooi gekleurd! Je huis moet nog even wennen, de geluiden om je heen zijn anders en zeker als je dan alleen bent!! Veel plezier met je huis!Groetjes Marijke.

Hobby Hoogland zei

wat een mooie kaart en dan het olifantje wat een liefje en weer zo mooi ingekleurd prachtig.
ja het is even wennen in een nieuw huis maar dat gaat ook wel wennen hoor.
groetjes Marjan.

Epie zei

Mooie kerstkaart met leuke digi gemaakt Margo !
Veel plezier in je nieuwe woning ,kost wat tijd, wennen.
Groetjes van Epie

Caroline zei

Wat een lief olifantje op je kaart, mooi gekleurd.
Ik heb gelukkig een alarm want wij wonen op een hoek aan de rand van een wijk dus vind ik dat altijd wel prettig maar lig ook liever met zijn tweetje hoor!
Groetjes Caroline

Trudy zei

Mooi kerstkaartje met een lief olifantje! Ik slaap ook slecht als ik alleen thuis ben. Je bent dus niet de enige. Misschien is het wennen.
Nou moet ik wel zeggen ze hebben bij ons een keer een poging tot inbraak gedaan en daar word je ook niet blij van.
groetjes Trudy

Martha zei

Hoi hoi Margo,
Wat fijn dat je er weer bent en wat een superleuk ingekleurd kaartje heb je gemaakt!
Kan me goed voorstellen dat het alleen zijn in een nieuw huis in de nacht toch wel wat vervelend is, maar gelukkig heb je het goed doorstaan en de komende nacht is jullie huis weer vol!
Liefs Martha

Marja zei

Superleuke kerstkaart Margo!
Leuke digi en heel mooi ingekleurd volgens mij had ik het al gezien op FB.
De gratis digi heb ik al in mijn bezit,vorige maand ook gewonnen bij Conie Fong op FB en deze week nog een paar digi's gekocht van Conie Fong dus die kom je nog wel een keertje tegen op mijn blog ...het kopen gaat sneller als het inkleuren dus kan nog even duren. Heb nog zoveel liggen dat ik wil inkleuren maar te weinig tijd haha.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Margo, wat een leuke vrolijke kerstkaart. Dat afdrukje is echt mooi ingekleurd. Ik snap wel dat je niet lekker geslapen hebt, al die vreemde geluiden om je heen van een nieuwe omgeving. Gelukkig was het maar één nacht, slaap lekker vannacht ;P
Lieve groetjes Miranda

Je@net zei

Erg leuke kaart, Margo.
Wij wonen hier nu 30 jaar en ik slaap nog steeds onrustig als manlief niet naast me ligt ;o)

Nelleke zei

Alleen in huis, hou er ook niet zo van. Ben je extra dankbaar dat je dat vanavond niet bent. Mooie kaart en afbeelding maakte je, groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel lief je kerstkaartje Margo...


groetjes Rosina
DT52 WTC

!neke zei

Prachtige kaart Margo !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een snoezig kaartje, Margo. Mooi gekleurd ook weer! En het is altijd wennen, hè, slapen in een nieuw huis en zeker als je helemaal alleen bent. Ik slaap sowieso slechter als mijn lief nachtdienst heeft...
Groetjes en fijne dag,
Jantine

martina's kaartjes zei

Helemaal leuk geworden
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

SylS creaties zei

Lief kerstkaartje, heel leuk!
groetjes,
Syl

Valerija zei

Really gorgeous image and wonderful card.
Valerija xx