donderdag 26 juli 2018

Kaartje voor een jubileum


Hallo iedereen,

hier ben ik weer met een kaartje, vandaag eentje voor een jubileum.
Het plaatje is van Studio Light en ik heb restjes papier gebruikt ! De love en het hartje komen uit een SL blok en ik vond ze er mooi bij passen, nog een kantje en wat bloemen en ik was klaar.

Kunnen jullie je wat verwarmen ? Wat is het ontzettend heet he ! 
Het is nu 5:45 en het zweet loopt al langs me heen en ik moet de dag nog beginnen ! 
Tot hier toe was het hier redelijk uit te houden binnen maar gisteren waren we de hele dag weg en was alles dus potdicht en zat de warmte in huis.
Hopelijk krijgen we die vandaag terug buiten ! 
Manlief ging om 5.00 de ventilator halen en daar werd ik dus wakker van, aangezien ik er toch om 5.40 uit moet, ben ik maar gelijk opgestaan. 
Dan heb ik tenminste wat aan mijn dag ! 

Groetjes
Margo

Ik doe graag mee bij ; 


26 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een mooie kaart! Zo sfeervol.
Ik ben ook vroeg op. Nu is het hier goed, maar vandaag zal het hier zweten zijn. Ik heb heel onrustig geslapen door de warmte, een vervelende mug en vooral door je weet wel wat... succes vandaag!

Je@net zei

Erg leuke kaart, Margo.
Sterkte met de warmte vandaag!

Nancy Soetaert zei

Tja, die warmte he. Hier dan nog ietske minder denk ik, maar boor mij toch ook té... Dimi kwam vannacht iets na vieren thuis na een strandfeestje, was gevallen met zíjn fiets (hoe zou dát toch komen...), knie helemaal bebloed, en dan is mama toch nodig om uit te wassen en ontsmetten... en dan natuurlijk ook niet meer geslapen. Dan maar een boek liggen lezen, ook leuk.
Fijne donderdag
Nancy
Vergat het bijna nog: mooie jubileumkaart!

Annettes Hobby Rosettes zei

This is just so beautiful. Nice work.
This is fantastic. I would like to invite you to join our new monthly challenge over at Morgan’s Artworld Open Challenge. New Prizes, Certificates and Badges plus Images. Videos/Slideshows too. Enter any Image or Project, 3 entries permitted and Theme is “Always Anything Goes”. Love to see you enter each month. Hope you enter and keep us on your Challenge Blog Monthly List. Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

Annettes Hobby Rosettes zei

Back again, and again, just so beautiful. Lovely work.
Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart Margo.
Ja hier wordt het ook als maar warmer in huis...smorgens vroeg en savonds laat alles even open, hopen dat we het zo een beetje koel houden...succes ermee.
Liefs Annemarie en merit

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met een vintage uitstraling, de hitte is echt vreselijk, ik zit steeds buiten in de schaduw,
Ansx

Gerrina zei

Mooi zo'n sfeervolle kaart!
Enne warm? Dat water dat van me afloopt koelt wel :) Groetjes, Gerrina

Martha zei

Hoi hoi Margo,
Wat een mooie sfeervolle kaart heb je gemaakt!
Ja warm pfft sommige mensen op mijn werk wonen in een appartement waar het gisteravond nog 30 graden was en die persoon was 87 jaar dit gaat niet helmaal goed komen denk ik dan.....
Liefs Martha

Trudy zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! Ik ben ook altijd vroeg op. Ik breng post rond en met die warmte mag ik gelukkig eerder beginnen. Zet je voeten in een bak water als je het erg heet krijg. Succes!!
groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Margo

Margreet zei

Wat een mooi, sfeervol kaartje, Margo!
Ik heb op alle kamers een ventilator staan en dan is het best uit te houden. 's Morgens vroeg en 's nachts gaan de ramen open.
xxx Margreet

Nicolette zei

Mooie jubileum kaart. En hier regent het nu, maar helaas geen verkoeling.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Margo. Dat plaatje heb ik ook gebruikt en ademt een rustige sfeer uit.
Het is hier nu zo warm, goed 4 uur in de morgen en nog steeds!! Het koelt vannacht niet echt af.
Zijn we echt niet gewend he??

Annettes Hobby Rosettes zei

This is just such a beautiful project. Nice work.
Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

Enny zei

Een prachtige kaart Margo, mooi papier en plaatje en heel mooi versierd ! Ja, wat is het heet hé, ik "lek" als een zeef... :)
Groetjes, Enny

Loose Stitches zei

Beautiful creation,lovely design! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
Sherry DT for http://morgansartworld.blogspot.com/

Judy V zei

Beautifully designed creation! Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.

Judy DT for
http://morgansartworld.blogspot.com/

Arlene zei

Such a sweet lovely creation. She is perfect. So glad you joined us at Morgan's Artworld Open Challenge.I hope you join in each month. Thank you.
Arlene DT for
http://morgansartworld.blogspot.com/

Janice zei

A beautiful project. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Janice DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

Wilma zei

Wat een MOOI kaartje heb je gemaakt Margo.
Ben je zo vroeg uit de veren om op dat mooie witte bankje te gaan zitten?
Liefs Wilma ☺☺☺

martina's kaartjes zei

hey margo,
ondertussen is het ietsjes 'koeler' denk ik... maar 5 uur, is wel érg vroeg vind ik hoor ! =0
IN ieder geval, een leuk kaartje heb je hier gemaakt, zullen ze zeker wel blij mee zijn !
Hiernaast buurvrouw bevallen, met deze temperaturen op de materniteit, maar gelukkig, enige verdieping met airco, dus die prijste zich wel gelukkig ! =)
grtjs, martina
x

Trijntje zei

Erg mooi deze kaart Margot. Erg leuk gemaakt. Groeten trijntje

Kelley zei

This is just so lovely! Right up my alley with the vintage-romantic effect. Thanks so much for sharing with Crafty Creations Challenges!

Valerija zei

Lovely card with beautiful image and details.
Valerija xx

Desire Fourie zei

Margo this is so beautiful. Loving the pretty flower arrangement and vintage feel.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}