zondag 26 mei 2019

Colour Crazy Craft Challenge


Hi iedereen,

vrijdag ging de nieuwe challenge van start bij Colour Crazy Craft Challenge.
Onze sponser deze week is Polkadoodles en ik koos Gamer Little Dude om deze kaart te maken.
De tekst en het papier horen bij de stempel, vooral de tekst vond ik echt schitterend ! 
Het kereltje zelf is ook echt een lieverdje vind ik hoor.
Zoals gewoonlijk ging ik aan de slag met mij Copics.
Ik versierde de kaart nog met knoopjes uit de voorraad.

Groetjes
Margo

Ik laat deze kaart meedoen bij : 
I'm entering at : 

Crafty Sentiments : Anything goes

14 opmerkingen:

!neke zei

Super leuke kaart !
Grappige tekst !
Groeten Ineke

Je@net zei

Leuke kaart, Margo. En zo mooi ingekleurd!

Mrs A. zei

Super fun card and a perfect sentiment. The image is cute. Hugs Mrs A.

Handmade cards zei

Een heel leuk schattig kaartje, Margo, mooi ingekleurd ook!
Groetjes, Wietske

GerJanne zei

Hij is erg leuk! De tekst zag ik eens bij iemand, en ik moet er erg om lachen. ZO grappig!

Sarah zei

Deze is zo mooi! Ik zie er Jaro in over 5 jaar...Laat hem nu nog maar gezellig dokterje spelen en kampen bouwen!

Irene zei

Superrr leuk dat manneke én die gave tekst, gaaf kaartje Margo!
XxIrene

Joanne kramer zei

Leuke kaart! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi margo
Leuke eigentijdse kaart en weer zo mooi ingekleurd!
Liefs Martha

Caroline zei

Heel mooi ingekleurd weer en de tekst is inderdaad heel leuk!
Groetje Caroline

KarinsArtScrap zei

mooii Margo
Gr Karin

Angelique zei

Mooi en toch ook wel lief kaartje, het jongetje heb je prachtig ingekleurd en de tekst is geweldig. Mooie kaart met de vlinders erop. Leuk dat je veel bezig kan zijn met de dingen die je leuk vindt, ben wel een beetje benieuwd.
lieve groetjes Angelique

Nelly zei

This is simply so cute! ...thanks for sharing with Polkadoodles ...good luck Nelly x

Enny zei

Wat een toffe kaart, heel mooi ingekleurde digi, mooi papier en die tekst is super ! Groetjes, Enny