vrijdag 17 mei 2019

Hi Hello There Friend


Hi iedereen,

vandaag laat ik jullie nog eens een kaartje zien dat ik maakte met Chromolux papier en Alcohol inkt.
Er valt verder niet zo erg veel over te zeggen vrees ik. 

Ik ben erg afwezig geweest op mijn en jullie blogs, momenteel is het gewoon allemaal wat veel maar aangezien ik mijn dagen moet vullen met dingen die ik leuk vind, zullen jullie me stilaan weer wat meer gaan zien. 

Ik won met deze kaart 

Voor m'n Top3 prijsje ben ik te laat om te laat om te claimen, maar m'n winnertje niet, dus lucky me, ik mocht 3 digi's kiezen uit de shop ! 

Met deze kaart : 
Winner's Badge

En met deze kaart : 
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Zo, ik ga een beetje kleuren, wat gaan jullie vandaag doen ? 
Het is geen weer om in de tuin gaan zitten ...

Groetjes
Margo



14 opmerkingen:

GerJanne zei

Hey Margo,
wil ik net mijn laptop afsluiten zie ik jouw berichtje komen! Wat een prachtige kaart! En wat een toppertjes heb je de afgelopen tijd gemaakt. Jammer dat je met een te laat was met reageren, maar de 3 digi's komen natuurlijk van pas. Kleuren kun je als de beste!
Ik mail je binnenkort hoor. Vandaag gaan we eens naar een nieuwe tafel kijken. Nu Matthijs weer naar zijn eigen huis is, gaan we herinrichten. En er ligt en stapel strijkgoed, maar mijn strijkbout begaf het, maar dat is niet erg, zei ik tegen Peter ;-)
Liefs!

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart is dit. prachtig in die kleuren.
Gefeliciteerd met je toppers! Ze zijn ook stuk voor stuk prachtig. groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Margo
Ooi gemaakt met alcohol inkt!
Van harte met je topplaatsen!
Fijnectijd verder!
Liefs Martha

Je@net zei

Erg leuke kaart, Margo.
En gefeliciteerd met al je winnende kaarten!

Nancy Soetaert zei

herkende je kaartje sebiet in mijn leeslijst. Echt mooi hé!
Leuk al die toppertjes, toch opstekers voor je prachtige kleurwerk!
wens je alle goeds!
Dikke knuffel
Nancy

Marja zei

Leuke kaart heb je met de inkt gemaakt Margo!
Gefeliciteerd met je winnende kaartjes ze zijn stuk voor stuk prachtig.
Ik heb vanmorgen zitten kleuren en vanmiddag een kleurles gekeken op de laptop dus vandaag alleen maar leuke dingen gedaan.
Groetjes Marja.

!neke zei

Super mooie kaart !
En top je toppers !
Fijn weekend

Petra zei

Prachtige kaart weer Margo en gefeliciteerd met je toppertjes. Ik heb je gemist op me blog, gezellig als weer eens langs wipt. 😀

Ik ga vandaag nog even shoppen ,een beetje kleuren en aan mijn nieuwe serie beginnen op Videoland nieuwe buren.

Lieve groet,
Petra

Enny zei

Een prachtige kaart Margo, en je moet je niet verontschuldigen hoor, wij begrijpen best, als je wat minder tijd hebt. Nog proficiat met je toppertjes! En ja, vandaag "knutselen" op het programma ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Mooie kaart! Word er (bijna) net zo vrolijk van als mijn plannen voor vandaag...als 1e: de tuin in! Jij ook een fijn weekend gewenst!

Ellen zei

Mooie kaart met die vlinders erop!

Jantine zei

Mooie kaart met die vlinders! En leuk, die topplaatsjes. Jammer dat je te laat was om je prijsje te claimen.
Hopelijk vind je snel wat rust en ruimte voor jezelf!
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Mooie kaart Margo! Lijkt me een toffe techniek! X

Enny zei

Wat een prachtige kaart, dat Chromolux papier wou ik ook in Nijkerk kopen, maar het was de eerste dag al uitverkocht... Proficiat met je toppertjes ! Ja, regen, goed voor de tuin en wij kunnen "binnen spelen"... :) Groetjes, Enny