donderdag 10 februari 2022

52 weeks to Christmas week 6


Hallo iedereen,

Dankjewel voor jullie toffe en lieve reacties elke keer op mijn kaarten, ik lees ze echt met veel plezier.
Vandaag toch op de valreep nog gelukt om een kaartje te posten voor kerstkaarten-donderdag.
Ik ging aan de slag met wat spulletjes van Tim Holtz, zo leuk om wat relaxt te schuiven en te puzzelen.

Het is een ontzettend drukke week, een collega ziek en positief en een andere ook positief dus iedereen vloog naar huis.  Ik heb me gisteren al getest maar was gelukkig negatief, morgen terug want we vertrekken op weekend.
Thuiswerk en dan nog afwezigen en zieken is voor mij een heel slechte combi, nog 1 dagje en dan is het eindelijk weekend, ik ben aan het aftellen en sleep me naar het weekend. 

Ik doe graag mee bij 

Groetjes
Margo 

 

13 opmerkingen:

Nelleke zei

Heerlijk om in alle drukte je even met een kaartje bezig kon zijn. Hij is leuk en stoer geworden. Ik hoop dat het straks allemaal weer makkelijker wordt. Groetjes, Nelleke

!neke zei

Zo, dat is je weer gelukt !!!
Heel leuk !
take care !
Groeten Ineke
DT52WTC

Scraptastisch zei

Blijft gedoe hè Margot, maar fijn dat jij neg. bent getest! Nog even de schouders eronder en dan kun je weekend vieren. Toch nog een prachtig kaartje kunnen maken!
xx Gerie

Freubelmina zei

Prachtige details op je mooie kerstkaart Margo.
Even volhouden en hopelijk blijf je gezond xx

Angelique zei

Mooie, nostalgische kaart. Balen dat het zo druk is op het werk, ik hoop dat je test morgen weer negatief is en dat je van je weekend kan genieten.
lieve groetjes Angelique

Annemarie en Merit zei

een prachtige kaart laat je ons zien.
geniet van je weekend.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Jantine zei

Hartstikke mooie kaart, Margo, fijn dat je toch ook nog wat hobbytijd weet te vinden! Want klinkt hectisch en vermoeiend. Hopelijk kun je op weekend en kun je wat bijkomen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Prachtige details op deze mooie vintage kerstkaart Margo.

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart
Veel sterkte hopelijk blijf je negatief eb kun je op pad. Groeten Trijntje

Martha zei

Prachtige kerstkaart Margo
Een fijn weekend!
Liefs Martha

Josje zei

Leuke kaart Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hopelijk blijf je negatief en kun je genieten van het weekend Margo. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met die leuke spulletjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

martina's kaartjes zei

ha, herkenbare situatie. enkel bij ons is het ... 8 positieven (leerkrachten), los het maar op, geen quarantaine meer van toepassing voor ons, enkel als je positief bent. Maar de kinderen blijven wèl komen... de rek is er bijna uit, het moet echt niet te lang meer duren hoor. Al dat opvangen van uren, kinderen, speelplaatstoezichten, middagstudies, voor en nabewakingen en daartussen nog oudercontacten doen. Pfffff
In ieder geval, hopelijk kan je lekker genieten van je weekend
een mooi, sfeervol kaartje heb je hier,
grtjs,martina