woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaartteam schakel 3 : lichtroze en kraft


Hallo iedereen,

Welkom op mijn blog Annemarie, Afke en Ellen ! 

Vandaag is het alweer de laatste woensdag van de maand, de derde maand van dit jaar al !!!
Wat gaat het snel he !!!!
Sarah koos kraftt bij het lichroze dus blogland kleurt vandaag lichtroze en kraft.

Ik heb gekozen voor een basiskaart van kraft met daarop balonnen van SU in lichtroze, sommige bestempeld met kraftkleurige inkt en 2 balonnetjes uit het papier van de action in zwart en kraft.

Voor meer kaartjes in deze kleuren, kijk even op deze blogs : 

  Nicole Parmentier : http://chezparmentier.blogspot.be/
  Linda van der Velden : http://lindacrea.blogspot.be/
  Annemarie en Merit : http://meritenannemarie.blogspot.be/

Morgen ben ik (hopelijk) weer met een kerstkaartje ! Ik ga vanmiddag aan de slag, als er niets tussenkomt he ... :)

Voor diegenen die naar Nijkerk gaan, supergezellig ! Ik ga jullie daar zeker zien, ik ga het hele weekend ... alleen elkaar herkennen is soms moeilijker denk ik ...
Ik heb een aantal jaren geleden iets gezien van naamkaartjes daar ?
Is dat een idee ? 

Groetjes
Margo

44 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Margo.Gr.

martina's kaartjes zei

ha, dat ziet er erg leuk uit ! mooi kaartje, met al die ballonnen !
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat een vrolijk kaartje met de ballonnen Margo.....heel erg leuk gedaan! Veel plezier in Nijkerk....ik zal daar niet zijn.....ben zondag al naar Breda geweest en daar is ook een en ander in mijn mandje gevallen....dus ik kan er weer tegen!
Groetjes en tot morgen met een kerstkaartje....ik moet het ook nog maken!
Diny

Joanne kramer zei

Heel leuk en feestelijk! groetjes Joanne

Annemarie en Merit zei

wat een leuk vrolijk kaartje Margo,

heel veel plezier in Nijkerk!!

fijne dag liefs Annemarie

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaart, Margo!

Colien zei

Superleuk, erg feestelijk met al die ballonnen! Gezellig dat je morgen meedoet met de kerstkaartjes-donderdag..... veel fröbelplezier vandaag!
grtz.Colien

Eri zei

Leuke kaart met deze mooie ballonnen!
Groetjes, Eri

Valerija zei

So beautiful. Love the colours.
Valerija xx

Ellen zei

Leuk idee, al die ballonnen! Echt een feestelijk kaartje.

Marfien zei

Feestelijke kaart, gezellig zo veel ballonnen bij elkaar

Gerrina zei

Heerlijk vrolijk deze kaart! Best een lastige combi toch... Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Een heel leuk en feestelijk kaartje Margo ...leuk gedaan in die KKT kleurtjes met die ballonnen...

groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een leuke en vrolijke kaart met de ballonnen en die mooie tekst!
xxx Margreet

Marijke zei

Leuk kaartje en een leuke tekst! Groetjes Marijke.

Mariken zei

Vrolijk kaartje, met die balonnen. Mooi, kraft, lichtroze en zwart, stoer en lief!
Gezellige dag!!

KarinsArtScrap zei

een hele leuke vrolijke kaart Margo
Gr Karin

Nancy zei

Hey Margo,

Leuke balonnenkaart maakte je!

Liefs,
Nancy

Caroline zei

Heel leuk!
Groetjes Caroline

Veerle zei

Hele mooie KKT kaart Margo.
Groetjes Veerle

Jantine zei

Wat een feestelijk kaartje, Margo! Heerlijk al die ballonnen!
Groetjes
Jantine

Hetty zei

Wat een plaatje !!!
Zo mooi met alleen roze en kraft.
Heel veel plezier in Nijkerk.
Groetjes Hetty

Enny zei

Een prachtig kaartje Margo, mooie kleuren ! Ja, ik wil wel ruilen in Nijkerk, rond de middag aan het ATC-ruilpunt ! Groetjes, Enny

Sylvia zei

Leuke kaart en zo vrolijk met de ballonnen, Margo.Veel plrzier in Nijkerk.

Groetjes, Sylvia.

lenywim35 zei

Wat een gave kaart met al die ballonnen. Ik vind het eigenlijk het einde als een mannenkaart. Prachtig. grts leny

Maria V zei

Grappig zeg. Veel plezier in Nijkerk.

Danielle zei

Leuk deze vrolijke ballonnenkaart! Mooi gedaan!

Nelly zei

Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

karin zei

Een mooie uitwerking van het roze/craft opdrachtje Margo.
groetjes,
Karin

chantal zei

superleuke kaart met al die ballonnen.
Laat het maar gauw weekend zijn!
Liefs Chantal

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie leuke kaart Margo !
Super met de ballonen op het kraft karton .
Groetjes Doris

Monique zei

Mooie kaart Margo! Super gedaan met die ballonnetjes.
Misschien is een naambordje nog niet zo'n gek idee. Als je iemand met mijn naam ziet lopen.... ;-))
Lieve groetjes Monique

Nancy Soetaert zei

leuke kaart voor het KKT!
Ik zei ook al tegen Petra Raams dat we in Nijkerk best allemaal onze naam op ons voorhoofd schrijven...
Hopelijk zien we mekaar zondag !
nancy

Ans Gilbert zei

wat heb je een mooie kaart gemaakt in roze en Kraft,m leuke ballonnen en ook de 2 van het andere papier zijn leuk!
groetjes,
Ans

Hermien zei

Het kleur roze in mijn leeslijst vandaag. Dit is een weer een hele mooie variatie met roze en kraft. Veel plezier in Nijkerk.

Groetjes Hermien

Angelique zei

Mooie KKT kaart met de roze ballonnen. Prachtige stempel-kaartjes heb je samen met je moeder gemaakt. Heel veel plezier in Nijkerk, ik hoop dat veel bloggers een naamkaartje dragen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat een leuke ballonnenkaart heb je gemaakt. Heel feestelijk!
En wat leuk dat je naar Nijkerk gaat. Ik hoop er ooit hen te gaan, maar het elke keer een beetje naar uit met verjaardagen in het gezin.
Groetjes en veel plezier!
GerJanne

Mrs A. zei

Super colour combination. The balloons really stand out from the background. It's a nice sentiment to use too. hugs Mrs A.

Grietje Jansen zei

Leuke kaart geworden, eenvoudig en rustig, en toch feestelijk.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Gezellig al die ballonnen op je kaart! Ja, goed idee van dat naamkaartje, ik speld wat op mijn jasje :-) misschien tot ziens in Nijkerk, groetjes Petra

Larissa zei

Tof kaartje! Ik hou niet van ballonnen, maar deze zijn wel erg leuk.

Martha zei

Hoi hoi Margot
heel vrolijk en leuk kaartje zo met die vrolijke ballonnetjes en de kleurencombie vind ik ook zo mooi!
Fijn weekend geniet ervan!!!
LIefs van Martha

Nelleke zei

Mooie en vrolijke en speelse kaart geworden! Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Ik doe 5 dagen over mijn kkt rondje. Elke dag een beetje! Ik had de jouwe al gezien maar hier nog niet gereageerd!
Ik vind hem leuk!