maandag 27 maart 2017

Live your dream with passion


Hallo iedereen,

het is weer maaandag, het begin van een nieuwe (werk)week ...
En de eindspurt in het aftellen naar de ArtSpecially ! 
Nog 5 nachtjes slapen en moeders is weer op stap ... :)
Wie van jullie zie ik daar ????

Het kaartje van vandaag is er een UFO'tje (UnFinishedObject) dat nog op mijn buro lag zoals Sarah ze noemt, de achtergrond lag op me te wachten en is gemaakt met distress op handgeschept papier, wat stempels erbij en dat de grote stempel (ik weet niet van welk merk) ingekleurd met copics en op de kaart gekleefd samen met een tekstje van Tim.

Fijne dag iedereen ! 

Groetjes
Margo.

28 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, mooie achtergrond, geslaagd kaartje
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

Leuke afwerking van je UFO'tje! toffe stempel en natuurlijk weer een mooie achtergrond!
Ik ga zondag naar Nijkerk! We komen mekaar daar vast wel tegen, hoop ik toch!!!
tot zondag?
Nancy

Marja zei

Leuke kaart ,mooie achtergrond !
Groetjes Marja.

Valerija zei

Great project. Love your beautiful background.
Valerija xx

Je@net zei

Leuke kaart, Margo!

Veerle zei

Heel mooi Margo. Prachtige achtergrond.
Groetjes, Veerle

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! groetjes Joanne

Margreet zei

Wow, wat is dit mooi Margo!
xxx Margreet

Sarah zei

Leuk Margo! Bij mij liggen er ook weeral wat UFO' s op mijn bureau.
Als je die bruine memento tegenkomt of het magnetisch nietjesmachien dan mag je dat meenemen. Wat een dag weer!
Ik ben uitgeput!

GerJanne zei

Heel gaaf gedaan zeg! Supermooi effect.
En wat een leuke benaming, ufo' tjes. Hihihi.....
GerJanne

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Margot. Leuk zoals je de kaart hebt gemaakt. Groeten Trijntje

Petra zei

Elektronica gemaakt met een prachtige achtergrond.
Lieve groet,
Petra

laurie zei

So beautiful! Love that background!

Joke de Wit zei

Prachtig Margo.Gr.joke

Jantine zei

Leuke UFO, die nu geen UFO meer is, maar zeer geslaagd afgemaakt!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Een erg leuk kaartje Margo!
Zaterdag ben ik in ieder geval op de Art Specially en het zou leuk zijn je daar te ontmoeten!
groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

gave en hele leuke kaart Margo
Gr Karin

Nota Bene zei

Haha, wat leuk, een UFO. Maar je hebt er een mooi FO van gemaakt, al klinkt dat natuurlijk niet zo mooi. Echt heel tof wat je ermee gedaan hebt!
Groetjes, Nele

Ellen zei

Een UFO'tje... geseldige term! Mooi afgemaakt deze.

Hermien zei

Wat een apart kaartje Margo,mooi hoor!

Groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Margo...Art Specially waardig. Ik ga zondag naar het stempelevent, ik heb mijn verlanglijstje al klaarliggen hihi.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat een gave kaart! Ik ga ook op zondag. Het wordt mijn eerste keer. Zo'n zin in.

Lieve groetjes Monique

Josje zei

Mooi gestempeld en mooi van kleur leuke kaart

Sylvia zei

Mooie achtergrond,Margo en een mooie stempel en prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Martha zei

Hoi hoi Margot,
heel mooi dit kaartje,
prachtig van kleur,
nee helaas ik kom niet naar de stempelevent.

Liefs van Martha

Ellen zei

Hoi Margot, wat leuk dat je mijn volger bent geworden! Ik kan natuurlijk niet achterblijven, haha, dus ga jou ook volgen. Heb natuurlijk even rondgekeken en je creaties zijn superleuk zeg! Dit kaartje vind ik echt een leuk stijltje, mag je vaker doen. Succes met je kerstkaarten, ga je zien!

groetjes, Ellen

Gerrina zei

Ik ben ook al aan het aftellen! zie er zo naar uit!
Mooie kaart; klassiek in een modern jasje; hou wel van die combi! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Heel mooie kaart, ja, ik heb ook nog van die Ufo's liggen... :o) Tot ziens in Nijkerk ! Enny