zaterdag 25 maart 2017

Lavinia met Brusho


Hallo iedereen,

vandaag is het me weer gelukt om een kaartje te plaatsen en ik heb al een beetje een blogrondje kunnen maken ... 
Het kaartje is 1 van de kaartjes die ik woensdag samen met mn mama maakte.
Zij had haar Lavinia stempels bij en ik haalde de Brusho boven.
Dat is omdat ik deze week aan het rondneuzen was op de site van de Art Specially en ik zag de filpjes van 2 jaar gelelden, daar waren wij ook, dat hebben wij ook gedaan met Brusho ...
Dus nog maar eens uit de kast gehaald om wat achtergrondjes mee te maken. 

Fijn weekend iedereen ! 

Groetjes
Margo

28 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kaartje, leuk met deze achtergrond

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Margo....en wat heerlijk om met je moeder te kunnen knutselen!
Groetjes Diny

Veerle zei

Hoi Margo, heel mooi kaartje en Brusho's zijn een dankbaar medium om te gebruiken met de Lavinia stempels. Ik heb daarnet ook weer twee Lavinia kaartjes gepost op mijn blog. Wat zijn het toch heerlijke stempels hé ?! Fijn weekend, groetjes, Veerle

Joanne kramer zei

Super mooi! groetjes Joanne

Je@net zei

Mooie achtergrond en een erg leuke kaart, Margo!

Marijke zei

Mooie kaart geworden met deze achtergrond. Past heel mooi bij deze stempels. Het is leuk om weer eens wat te doen wat je tijden geleden hebt gedaan toch? En het is goed gelukt. Groetjes Marijke.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Margo
gr karin

Eri zei

Leuk deze achtergrond met die mooie stempels!
Groetjes, Eri

Cinderella zei

Geweldig leuke kaart
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Aniet zei

Wauw ziet er prachtig en heel ingewikkeld uit!
groetjes van Aniet

martina's kaartjes zei

Leuk nog eens toe te passen Wat je ooit leerde. Geslaagd kaartje met veel details
Grtjs Martina x

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
hele mooie achtergrond en de Lavinia stempels zijn prachtig, hele mooie kaart,
groetjes,
Ans

Caroline zei

Ik vind dit zo knap gedaan, heel mooi!
Groetjes Caroline

Sarah zei

Echt leuk!!! Ik zag ze al en toen dacht ik als ik nog eens bij Margo ben dan maak ik daar een kaart mee, maar jij had ze ook te leen. Mooi!

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.

Groetjes,Sylvia.

GerJanne zei

Heel mooi Margo. De stempels van Lavinia zijn heel gaaf! Ook je achtergrond is top!
Is het al weer wat rustiger op je werk?
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Goed idee om weer eens met de Brusho aan de slag te gaan, levert mooie achtergrondjes op. Prachtig afgemaakt overigens met de stempels van je moeder. Wat gezellig dat jullie samen aan het knutselen zijn geweest.

Nelleke zei

Wat is die prachtig zeg. Gezellig om met je moeder aan de slag te gaan. Groetjes, Nelleke

gerda zei

Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, past perfect bij deze leuke stempels.

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.
Grtjs
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Jantine zei

Heel mooi kaartje, Margo. Goed om weer eens geïnspireerd te raken om met materiaal uit je kast aan de slag te gaan, want met prachtig resultaat.
Groetjes
Jantine

Misseke zei

Een pracht van een kaart heb je gemaakt Margo - mooie achtergrond is het geworden, helemaal toppie!
Groetjes,
Misseke

Enny zei

Wat gezellig, om met je moeder te kunnen knutselen ! En je kaart is prachtig, mooie Brusho achtergrond en ik hou ook van die Lavinia stempels. Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om brusho met deze mooie Lavinia-elfjes te gebruiken Margo.
Heel mooi zoals de achtergrond is ontstaan. Gezellig zo samen aan de knutsel. Ga je dit jaar weer naar de stempelevent?
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

heel mooi met die brushoachtergrond!

Cindy Gay zei

Such a pretty background and magical stamps.

Gerrina zei

Heerlijk toch dat werken met brushos; moet ze ook weer eens te voorschijn halen; jou mooie kaart heeft me daartoe geïnspireerd!
Natuurlijk ga ik ook dit jaar weer naar het Art Specially Event; ik ben er weer beide dagen om zoooo te genieten! Zou tof zijn elkaar daar te zien! Jullie of jij gaan (t) toch wel? Groetjes, Gerrina

Martha zei

Hoi hoi Margot,
heel mooi deze kaart gemaaakt met brusho,
de laviniastempel is erg mooi in dit geheel!
Liefs van martha