vrijdag 30 augustus 2013

Berry happy birthday

Goeie morgen !
Vandaag vrijdag, laatste werkdag van de week voor mij !
Tijdens de vakantie werk ik veel meer uren dan normaal, waardoor ik echt ontzettend moe ben, dus ik zal erg blij zijn als volgende week de school weer begint en alles weer gewoon in het aloude ritme valt !
Met natuurlijk enkele dagen recup in het vooruitzicht van het vele werken tijdens de vakantie ...
Geef toe, er zijn slechtere vooruitzichten !
Vandaag heb ik een Me to You kaartje voor jullie, de afbeelding heb ik op vakantie gekleurd, ik had gewoon m'n doos vol afdrukjes meegenomen en m'n Fabertjes.
De foto is jammer genoeg niet helemaal kleur-echt, maar dat is omdat ik hem bij kunstlicht heb getrokken, de distress geeft er nu een rare kleur aan vind ik zelf.
Ik tel al af naar 17 uur, dan kan ik verder rommelen en inpakken, want zondag sta ik op de Kattenberg in Ekeren, een supergrote rommelmarkt, allemaal duimen voor droog weer he !
Liefs
Margo

12 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuk kaartje Margo,
groetjes Lia

Anoniem zei

Wat een lief kaartje en veel plezier zondag op de markt. Groetjes joke

jolanda zei

schitterend kaartje heb je gemaakt

Tinie zei

Jij zit aardig in het ritme zie ik wel:) Alweer een kaartje en wat voor eentje, super mooi zeg!!!

Groetjes Tinie

Monique zei

Wat een leukertje!!!
grtjs
Monique

Diny zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
En voor zondag.....veel succes op de rommelmarkt!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Irene zei

Schattig en het is net of hij een lekkere vacht heeft dus mooi gedaan Margo! Ga je kaarten verkopen op die markt????

xx Irene

Marijke zei

Prachtig kaartje met een lief beertje. Veel succes en plezier zondag op de markt!

Fijne weekend,
Marijke

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Margo, I like the sweet image, the colours and the swirls.
Kevin xx

An Smets zei

Schattig kaartje, leuk hoe je de banner gemaakt hebt

Groetjes
An

Wendy ten Hove zei

Leuk! Wat een lieve stempel is dit! Mooie warme achtergrond erbij, helemaal super!
Groetjes, Wendy

GerJanne zei

Ha de Margo,
wat een enig kaartje! Echt super gedaan. Mooi ingekleurd! ook je vorige kaartje had ik blijkbaar even gemist: erg leuk. Ik ben al aan het duimen voor een boel mensen die familiedag hebben, of een bbq, of een tuinfeestje, dus dit kan er nog wel bij! Komt vast goed!
Vel plezier!
GerJanne