donderdag 29 augustus 2013

SU-kaartjes

Goeie morgen,
vandaag heb ik 2 SU kaartjes voor jullie, ik heb het formaat aangehouden dat ik op de beurs gemaakt heb en heb zelf een malletje gemaakt in karton om er een passend envelopje bij te maken.

Gisteren zijn we de meisjes naar zee gaan brengen naar oma en opa en heb ik nog heerlijk genoten van een dagje strand, het was echt zalig weer !
Vandaag lang werken, maar niet getreurd vanavond de hele avond lekker voor mezelf !

Fijne dag allemaal !
Liefs
Margo

9 opmerkingen:

Diny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Margo!
Welk formaat heb je aangehouden?

Groetjes Diny

Bernadet zei

ontzettend leuke kaartjes MArgot

heidy zei

Wat een mooie kaartjes Margo!!
Groetjes Heidy

Diny zei

Dank je wel voor de informatie Margo....ik ga daar
zeker wat mee doen.

Groetjes Diny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat leuk om jou weer te horen EN te zien. Met twee prachtige CAS kaartjes. Heel mooi. Hoe is het met jou en je hobby?

Tinie zei

Wauw wat een super mooie CAS kaartjes zeg, de ene nog mooier dan de andere!!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

2 super leuke Cas Kaartjes Margo....dat gaat je ook heel goed af....knap gedaan!!!!

groetjes Rosina

chantal zei

Super leuke kaarten, liefs chantal