maandag 26 augustus 2013

Den Bosch

Goede morgen dames en heer !
Zaterdag ben ik lekker naar Den Bosch geweest samen met Chantal en ons mama, 't was echt heerlijk genieten !
We zijn begonnen met een workshop bij Crealies waar Chantal deze foto van me maakte met Annelies en Yvonne !

En deze kaart hebben we er gemaakt, een heel leuk modelletje met de prachtige stansjes van Crealies.


Aan de inkom hebben we ook een workshopje gevolgd om een doosje te maken, ook heel geslaagd !

En natuurlijk mocht de workshop van SU niet op ons lijstje ontbreken !
Weer een stempelset om aan m'n wishlist toe te voegen !
We hebben ook wat gekocht natuurlijk, maar ik heb me nog flink ingehouden, ik vond dat ik eerst maar eens aan de slag moest met al het moois dat hier in de kast ligt te wachten op me !
Dat heb ik dan ook zaterdagavond meteen gedaan en daarvan zien jullie het resultaat later deze week, de kids gaan nog een paar dagen naar zee, dus dan is de pc weer lekker van mij !

Liefs
Margo

22 opmerkingen:

Sandra zei

de creaties zijn erg leuk hoor margo
gr sandra

crealinedance zei

Hallo mooie creaties heb je gemaakt ik heb je jammer genoeg niet gezien.gr.Nel

Anke zei

Wat jammer dat ik je heb gemist, ik was vrijdag een demo aan het geven bij Ge-We.
Schitterende creaties heb je gemaakt.
liefs Anke

An Smets zei

Leuke werkjes dat je gemaakt hebt

Groetjes
An

chantal zei

Was inderdaad leuk, hoop dat we nog veel keer samen mogen gaan
Liefs chantal

Deborah zei

Wauw, wat een prachtige dingen hebben jullie kunnen maken. Ik ben echt jaloers! ;-)
Liefs, Deborah

Het zonnetje in huis zei

Hey,

Super seg zo een dagje voor jezelf, geniet nog heerlijk na en wat tof van je dat je jezelf hebt tegen gehouden met de aankopen :-)

Knuffel,

Tinie zei

Ziet er allemaal super leuk uit, wat zal jij genoten hebben!!!

Groetjes Tinie

McCrafty's Cards zei

Beautiful creations Margo looks like you all had a great time.
Kevin xx

Diny zei

Zo te zien heb je het wel naar je zin gehad in Den Bosch!
Je hebt prachtige dingen gemaakt hoor!

Groetjes Diny

Irene zei

Hageluksvogel, wat heb jij een topdag gehad en zulke mooie dingetjes gemaakt. Ben benieuwd wat je gaat laten zien straks!!

xx Irene

heidy zei

Ziet erweer prachtig uit allemaal!!
Groetjes Heidy

Monique zei

Zo te zien heb je uw reuze geamuseerd!
grtjs
Monique

Magali Meiresonne zei

Leuke spullen heb je gemaakt op die beurs! En leuk dat je er naar toe ging met je familie! Ook een creatieve familie dus. Ik kijk er ook naar uit om naar een hobbybeurs te gaan voor de laatste nieuwtjes te zien. Hopelijk komt dit snel! En tof dat je volger werd Margo!
Groetjes, Magali.

Unknown zei

Goh zeg, jij hebt zo te zien een hele leuke dag gehad Margo! Alles goed met jouw verder? Ben tegenwoordig zo weinig op blogger, het ontbreekt me gewoon aan tijd... liefs Frea

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Zo te zien hebben jullie een gezellige dag gehad. En nog mooie spulletjes gemaakt ook :-)
Groetjes Jacqueline

Jolanda zei

wat een enige freubels heb je gemaakt Margo!
jammer dat we elkaar niet gezien hebben, maar had je denk ik ook niet herkend...
grtz Jolanda

Mariken zei

Hey, wat gezellig is dat he, lekker op je gemak wat rondstruinen en wat maken!
Bedankt voor je reactie op mijn poppy, dat deed me goed!
Groetjes Mariken xx

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoi Margo! Nu ik je profiel-foto zie, herken ik je zeker!! Heel leuk dat jullie zo gezellig aanschoven zaterdag! Was echt heel leuk! En fijn dat jullie de hele dag genieten hebben!
Lieve groetjes, Yvonne

Christine zei

Leuk je te horen Margo! Tof om zo samen naar de beurs te gaan en wat te freubelen daar! Geniet van al je spullen die nog op jouw liggen te wachten!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hi Margo!
Wat leuk weer wat van je te horen en te zien. De foto, ik moest even goed kijken...ben jij het echt? Toch wel heel ander dan op je profielfoto, hoor.... maar wat leuk dat je deze dames in het 'echt' hebt gezien. Je doosje ziet er geweldig uit en ook de kaart is heel geslaagd. Wat kun je leuke ideeen opdoen op de beurs! En dan hoef je niet eens heel veel te kopen, he?

Groetjes,
GerJanne

Josje zei

Hallo Margo wat een mooie dingen heb je gemaakt op de beurs, ik ga donderdag in Zwolle naar de beurs, heerlijk een dagje uit