donderdag 8 april 2021

52 weeks to Christmas week 14


Hallo iedereen,

Vorige week lukte het me niet om een kaartje te posten voor de 52 weeks, echt jammer want ik had er wel eentje klaar, gewoon niet de tijd om de post klaar te maken. 
Ach ja ... deze week ben ik wel weer van de partij.

Het kaartje maakte ik deze week, ik had de kaartbasis al gesneden, een malletje van Studio Light en papier van Marianne Design (het is nog steeds niet op).
Het papier is zo donker, ik wilde er 3 stempeltjes bij combineren maar vond dat er wel zwart in moest terugkomen, dus dan kom je snel bij pinguins uit. 
Maar het moesten dan wel pinguins zijn die ik makkelijk kon uitknippen, dus ik ging op zoek (op internet he, niet ik de kast ;) ) en ik slaagde bij Bugaboo, zo leuke deze rakkers ! 
Ik vind het wel een geslaagd kaartje geworden zo. 

Ik doe graag mee bij : 

Fijne donderdag

Groetjes
Margo

 

40 opmerkingen:

Trudy zei

Super leuke kaart met die grappige pinguins Margo!
Groetjes Trudy

Epie zei

Prachtige drieluik met leuke pinguins Margo !!
Toffe donderdag v Epie DT52WTC......

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige penguintjes
groetjes ellen

Rosina zei

Prachtig dit drieluik kerstkaartje Margo...zo een schattige pinguins erop....weer KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Margreet zei

Wat een gaaf drieluik met die schattige Bugaboo pinguins, Margo!
Leuk dat je meedoet met de nieuwe challenge van Catch the Bug.
xxx Margreet

Diny zei

Wow.....wat een super GAVE kaart heb je gemaakt Margo!
Prachtig model en zo leuk met de pinguins!
Groetjes Diny

Irene zei

Super super leuk drieluik en de pinguïns zijn perfect bij het papier!
XxIrene

Ans Gilbert zei

Wat een gaaf drieluik met de leuke pinguïns, zo mooi gemaakt
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk drieluik voor kerst Margo. Ik ben dol op pinguïns en hier staan drie van die vrolijke vriendjes te shinen. Mooi zoals je met zwart alles combineerde en ook de afwerking vind ik top.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Het is een heel geslaagd en leuk drieluikje geworden met die geinige puinguins!
Groete, Eri

Anita van Deur zei

Prachtig de penguins op het drieluik Margo missie geslaagd.

Sarah zei

Het is je gelukt! Wat werd de kaart mooi! Toffe combinatie. En volgende week kan je ook weer meedoen! X

Marijke zei

Een super leuk kaartje en de kleurencombinatie is ook erg mooi met een beetje zwart erbij! Ik maak veel kaartjes in het voren en programeer ze dan ook van te voren als ik tijd heb, scheelt heel veel stress. fijn dat je deze week wel meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan, ja die pinguïns horen er gewoon bij! Superleuke kaart!

groetjes van Ank

karin zei

Leuk drieluikje met de pinguïns erop. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Diane zei

Wonderful background paper, colors with the adorable penguins and lovely panels.

Hugs diane

marian zei

Een heel schattige kerstkaartje met de pinguins.
Groetjes van Marian.

Martina zei

Beautiful card, Margo. I like the base of the card and also the color combination red-black-white is great. I'm glad you shared it at Craftyhazelnut's Christmas Challenge. Martina - DT

Trijntje zei

Wst e en leuk drieluik Margot Je hebt de vakken leuk opgevuld met deze leuke stempels.. speels@. Groeten Trijntje

Yvonne zei

Het is een mooi geheel geworden Margot.
Leuke pinguins zijn het.

Groetjes,
Yvonne.

Angelique zei

Wat een superleuke kaart met de grappige pinguïns. Ze staan superleuk in dit drieluik en mooi dp. De kaart met Stella is superleuk en wat een geweldig tekst.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Leuk modelletje.
Handig hè, internet, ik gebruik het ook steeds vaker.

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
De pinguïns passen erg mooi bij het papier.
Groetjes van Hetty

Jantine zei

Ze zijn tof, Margo, deze grappige pinguïns! Mooie kaart, leuk model en mooi papier!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een leuke kaart is het Margo.
En heerlijk toch, dat je de tijd hebt deze week om weer mee te doen. Enne.... alleen ik en Guus zijn ingeënt. Ik omdat ik in de zorg werk en Guus omdat hij beschermd woont. De rest van de familie moet nog een keer.... maar wanneer?

Suzan zei

Mooie kaart heb je gemaakt Margo! Fijn dat het deze week wel gelukt is.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nicolette zei

Superleuke kaart.
Groetjes Nicolette

Isabel para ALROMASAR zei

An ideal triptych, Margo!
I love these naughty penguins.
Hugs from Spain

Colien zei

Gaaf die pinguïns, heel leuk model!
Bedankt voor je bijdrage deze week bij 52WTC.
grtz Colien

Crea Astrid zei

Wat een schattige winterse drieluik. Grappige pinguins heb je erbij gebruikt.

Groetjes, Astrid.

Nancy zei

Hey Margo,

Wat een superleuke pinguïnkaart!! Helemaal mooi!!

Jij ook beterschap gewenst hé!

Liefs,
Nancy

Els zei

Een super leuke kerstkaart met de pinguïns en hun schattige mutsjes.
Heel mooi met deze stans.
Fijne dag en groetjes, Els

martina's kaartjes zei

een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt, de pinguins hebben het er echt naar hun zin !
mooi

grtjs,martina DT 52 WTC

Martha zei

Ha wat een leuk pinquinkerstkaartje Margo
Leuk in drieluikvorm!
Liefs Martha

!neke zei

Super gave kaart !!!!!!
Pinguïns altijd leuk !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Annie H zei

Met pinguïns zit je altijd goed dat is hier nog maar eens bewezen, heel leuk resultaat !
Groetjes, Annie

Marjolein zei

Wat een vrolijke, en mooie kaart! Mooi gecombineerd. Groetjes Marjolein

Gina zei

Hele leuke drieluik met het mooie papier en de grappige pinguïns! Groetjes, Gina

OlgaB zei

This is an adorable Christmas Card!
Thank you for joining Catch the Bug!
Hugs from Africa!
Olga

Jen Leeflang zei

What a darling CHristmas card! Thanks for joiniing our Anything Goes challenge at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog. Good luck in the draw!
Jen L
Bugaboo Stamps Designer