woensdag 14 april 2021

Uitdaging van Nancy


Hallo iedereen,

Nancy had haar Blogoversary en ik deed mee aan de challenge.
Een week ofzo later zat er een envelopje in de bus met leuke Mickey en Minnie figuurtjes.
Nancy organiseert vandaag een blogrondje met de deelneemsters die zich wilden laten uitdagen. 
Ik deed natuurlijk graag mee.
De snijmal kreeg ik van een blogdinnetje omdat ze deze dubbel had en ik moest meteen aan het papier van Echo Park 'Magic and Wonder' denken.


Ook een tweede kaartje volgde snel met hetzelfde materiaal.

Iets heel anders dan wat ik gewoonlijk maak maar vond het ontzettend leuk om te doen dus dankjewel voor de superleuke uitdaging Nancy !

Groetjes
Margo

 

19 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Margo,

Wat een feestje vandaag om al die verschillende Mickey-Minnie-kaarten te zien... haha, ik voel me precies een beetje jarig!

De jouwe zijn zo leuk geworden! Super hoe je dat designpapier er bij vond... Leuk met die kasteeltjes... Toffe snijmal ook voor de eerste kaart en grappig tekstje bij de tweede.

Dankjewel om mij vandaag te laten genieten van jouw kaarten!

Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Ze zijn heel leuk met deze gave stansjes! De eerste is een super leuk model en je hebt mooi papier en leuke teksten gebruikt!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Irene zei

Ik wist van niks en zie nu overal van die énige Disneykaartjes, super leuk en jouw papier er bij is de kers op de taart!
XxIrene

Creatiels zei

Leuk gedaan, de collagekaart en ook je tweede is erg mooi. Het papier vind ik ook mooi.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Creaellenknutselsite zei

Leuk ook bij jou vandaag mickey en minniedag wat een heb je leuke kaartjes gemaakt vind die op de sleutel zo gaaf
groetjes ellen

Isabel para ALROMASAR zei

Absolutely lovely design, Margo
Hugs from Spain

Anita van Deur zei

Geweldig je kaartjes en het designpapier wat is dat leuk een perfecte match fijne dag.

Martha zei

Wat een leuke Mickey mouse kaartjes Margo
Heel mooi gemaakt, inderdaad even uit je kleurmodus gestapt!
Liefs Martha

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart en heel anders dan dat we gewend zijn .
Groetjes Marjan.

Diny zei

Wat een gave kaart is de eerste Margo....mooi model en leuk DP heb je erbij gevonden!
Ook je tweede kaartje is een leukerd.
Leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft!
Groetjes Diny

Cindy Gay zei

I love the new cards.

Enny zei

Wauw, wat prachtige kaarten, supermooi, en die eerste is wel heel speciaal ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wouw, wat vind ik je kaartjes prachtig Margo!! Het papier past zo leuk bij deze stansjes!

Josje zei

Wat heb je deze kaartje mooi gemaakt

karin zei

Leuk dat Mickey kaartje! En bedankt voor het kaartje nog voor mijn verjaardag 😊
Groetjes,
Karin

Marfien zei

Vrolijke kaartjes Margot, en je weet: verandering van spijs doet eten. leuke uitdaging

Rosina zei

Heel mooi zijn ook jouw M & M kaartjes Margo...zo leuk dat mooi bijpassende designpapier...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Oh wat zijn die van jou ook superleuk geworden! Erg leuk om bij iedereen wat anders te zien! Mooi dat papier van de kasteeltjes bij de sleutelstans.

martina's kaartjes zei

Wauw, super dit papier er bij ! helemaal leuk en tof zijn je kaartjes geworden,
geslaagd
grtjs,martina
x