maandag 5 april 2021

Bunny Daffodil


Hallo iedereen,

Vandaag laat ik jullie nog een konijntje zien van Conie Fong.
Deze schattigaard heet Bunny Daffodil en ik gebruikte ook een sentiment uit de set.

Ik kleurde natuurlijk met mijn copic markers.

Fijne Paasmaandag iedereen, ik heb een weekje vakantie, er wordt niet zo'n mooi weer voorspeld, maar ik laat het niet aan m'n hart komen, ik kan me binnen ook heel fijn bezighouden, dus er komt heel wat kleurwerk aan binnenkort ...

Groetjes
Margo

 

12 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Cobie

Trijntje zei

Wat een schattige kaart met Bunny. Leuk net deze voorjaars kleuren. Am lijkt het hier wel winter... met de winterse buien. Groeten Trijntje

Marfien zei

lief kaartje Margo, mooi ingekleurd

GerJanneke zei

Oh smelt smelt, wat een lief kaartje!
Heel fijne vakantie, dik verdiend na de drukte op je werk.
Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mijn DTaccount reageren. Zal wel weer snel over zijn.

Wilma zei

PRACHTIG kaartje Margo en wat heb je alles MOOI gekleurd.
Liefs Wilma ☺☺☺

Nancy zei

Hey Margo,

Maar zie, hoe lief alweer!
Super leuk paaskaartje!!

Liefs,
Nancy

Nu al benieuwd naar 14 april!!

Hetty P. zei

Zo'n lief kaartje heb je gemaakt.
Geniet van je vrije week, misschien alleen maar leuk dat je nu zoveel tijd kan besteden aan je hobby ;)
Groetjes Hetty

Martha zei

Wat een lief konijntjeskaartje Margo
Prachtig gekleurd weer
Geniet van je vrije week!
Liefs Martha

Els zei

Een super leuke en lieve kaart met deze tekst!
Een schattig afdrukje!
Groetjes, Els

Frouwkje zei

Een superlieve kaart Margo!
Prachtig gekleurd :-D
Liefs, Frouwkje

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje, weer zo mooi ingekleurd ! Geniet van je vakantieweek ! Groetjes, Enny

Diane zei

Lovely Easter card design. Hope you had a lovely Easter and maybe the weather wasn't too bad.

Hugs diane