donderdag 15 april 2021

Sarah daagt Margo uit en 52 weeks to Christmas week 15



Sarah daagde me uit met papier, stempel en schets, dus ik ging aan de slag.
Ik vind het een erg schattig stempeltje.


Ik had nog voldoende papier voor een 2de kaartje, dus meteen weer 2 kerstkaartjes klaar voor december.

Ik daag Sarah uit met dit : 
Ik stuurde haar papiertjes en wat stansjes van de kikker om een opkikkertje mee te maken.

Ik doe deze week graag mee bij : 

Fijne donderdag iedereen

Groetjes
Margo




16 opmerkingen:

Valerija zei

Wow, wonderful cards! So cute!

Martha zei

Schattig deze punquinkerstkaartjes, Margo
Heel mooi gemaakt!
Ben benieuwd naar de volgende uitdaging met de kikkertjes!
Liefs Martha

Rosina zei

Heel mooi deze 2karstkaartjes Margo, zo leuk met dat schattige pinguineke erop
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trudy zei

Leuke en schattige kerstkaart!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Toch weer net even anders dan die van Sarah, leuk hoor! Ik vind e achtergrondjes in de cirkel erg leuk gedaan net als de sneeuwkristallen die je stempelde.

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

Een leuk kaartje is het zo geworden
jullie houden dit goed vol ! leuk
grtjs, martina DT 52 WTC

Diny zei

Ook jouw kaartjes zijn hee;l leuk met de schattige pinguin Margo!
En de volgende opdracht ligt weer klaar....succes!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Wat een superleuke kaartjes zijn en het kleine pinguïnnetje is inderdaad schattig. Mooie layout is het! EN je hebt een leuke uitdaging voor Sarah bedahct. Ik ben benieuwd!

Eri zei

Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt voor de uitdaging met Sarah!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Heel leuke kaarten, Margo. Leuke uitdaging kreeg je van Sarah.
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Jij deed het dp net andersom dan hoe Sarah het gebruikte, wat grappig
Leuke uitdaging was dit en die er nu aankomt is ook super leuk vind ik.

Sarah zei

Hier ben ik dan eindelijk! We deden inderdaad het DP papier anders en ondanks de strakke layout werden onze kaarten toch anders, leuk om te zien.
Jij blinkt weer uit in kleurwerk. Zelf het zwart van de pinguïn daar zit gradaties in. Je bent een PRO.
De nieuwe uitdaging daar krijg ik direct zin in, ik ga gauw aan de slag.
Fijne dag! X

!neke zei

Helemaal leuk weer !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Josje zei

Wat leuk zeg dit kaartje

Els zei

Dit zijn leuke kerstkaartjes met de schattige pinguïn.

Groetjes, Els

Diane zei

Wow, wonderful fun cards.

Hugs Diane