donderdag 2 april 2015

Just be happy !


Goedemorgen,
Welkom op mijn blog Ilse !
Vandaag geen kerstkaart op het menu ... :( er komt niets uit mijn handen maar dat komt waarschijnlijk ook gewoon omdat ik te weinig tijd heb momenteel. Een kaartje maak je niet even snel snel tussendoor .... Wat ik heb ik dan wel voor jullie vandaag : een kaartje met Stampin'Up materiaal en ik heb hiervoor de schattige uilenpons weer een keer bovengehaald, de foto is niet denderend, sorry want hierdoor zie je de kleuren toch niet zo goed !
Hopelijk dit weekend wel heel veel knutseltijd, zo ziet het er alvast wel naar uit ! 
Femke vertrekt zaterdag voor dag en dauw met een vriendinnetje op vakantie, pffttt ik zie er al een beetje tegenop, als er maar eentje thuis is, is het zo stil he ! En Daphne gaat volgende week een paar dagen op logement bij een vriendinnetje waar ze mee op paardrijkamp gaat, het is halen en brengen dus de ladies vonden het dan wel een goed idee om de halve week daar te logeren en de andere helft bij ons te logeren !
Rustig dus thuis volgende week, dus veel tijd voor de hobby en mn blogje !

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post ! Op verplaatsing, daarmee bedoelde ik dat ik een workshop gevolgd heb (dus niet thuis gefreubeld maar op verplaatsing :) ) en dat het dus niet mijn eigen ideetje was, het doosje met de kaartjes :)

Fijne dag ondanks het miezerige weer !

Liefs
Margo

37 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik word er helemaal vrolijk van, leuk die stippies!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat is ie leuk! Geweldig gemaakt! Kan me voorstellen dat het erg stil is volgende week, maar....elk nadeel heeft z'n voordeel ;-)! Ik hoop dat je heerlijk kunt freubelen! groetjes Joanne

Freubelmina zei

Wat een leuk kaartje Margo. Het uiltje is zo leuk he,een uiltje op je kaart en af is hij. Veel freubelplezier gewenst!
Lieve groetjes, Wilma

Diny zei

GAAF kaartje Margo....schitterend!
Groetjes Diny

Sarah zei

Mooie kleuren. Lief uiltje ! Liefs ☆ Sarah ☆

heidy zei

Heel erg leuk Margo!!
XXX Heidy

Marleen zei

Onwijs leuke kaart weer Margo!
Geweldig dat uiltje.
Lieve groetjes, Marleen

Rosina zei

Heel mooi is je kaartje Margo..mooi die kleuren combinatie en met dat schattige uiltje weer een top kaartje....

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Mariken zei

Leuk, dat toffe uiltje van SU, het blijft een topper! Hartstikke gaaf kaartje!!

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Margo, I like the sweet owl
Happy Easter
Kevin xx

Monique zei

Prachtig kaartje Margo! Ik zou zeggen geniet van de rust...misschien kom je tot een kaartje maken en anders niet. Gewoon lekker niks doen is ook wel eens fijn!
Groetjes Monique

franicsa zei

ho , wat een schatje .
Groetjes,
Francisca

Stempel er op los by Ilse zei

deze is super leuk Margo, echt waar.
die uil blijft geweldig he
liefs van Ilse

Anoniem zei

Wat een super leuke kaart Margo! De uil en tekst zijn echt te leuk :) Naar is dat he als het dan zo rustig in huis is.
Groetjes Chantal

Margreet zei

Gaaf kaartje met een lieve uil en leuke tekst!
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje, Margo!

Misseke zei

Een pracht van een kaart Margo, superleuk gedaan.
Groetjes,
Misseke

Christine zei

Deze is anders wel héél leuk hoor Margo!!
Liefs
Christine

Irene zei

Daar is het leuek uiltje weer, gezelig kaartje Margo! Dank voor de "verplaatsing" uitleg, weer wat geleerd hihi!! Ja joh, soms vliegen ze allemaal uit en dat is even wennen.....

xx Irene

corryskaart zei

ziet er reuze vrolijk en mooi uit en je moet maar gewoon extra genieten van even een beetje rust in de tent,hihi
groetjes corry

Enny zei

Een schattige kaart Margo, en geniet van je hobby-tijd volgende week ! Prettige Pasen ! Groetjes Enny

Ilse zei

Heel leuke kaart, uiltje is een blijft een toppertje !!!
Ilse

Nancy Soetaert zei

leuke kaart, tof uiltje, lijkt alsof ie een groen brilletje op heeft!...
groetjes, en geniet van de rust in de paasvakantie
nancy

Sonja zei

Mooie kaart qua layout en kleur. Uil is ook knap !

groetjes,
Sonja

Ans Gilbert zei

Leuk, om een nieuw woord te leren, verplaatsing, nog nooit van gehoord,
je uilenkaartje is prachtig, mooie kleurtjes,
geniet van 't weekend,
liefs Ans

Angelique zei

Dit is een hele leuke kaart, leuk dat uiltje en die kleurencombinatie. Geniet van je rust maar ik snap het heel goed, het is altijd een gek gevoel als er eentje niet thuis is.
lieve groetjes Angelique

Yvette zei

Wat een vrolijk kaartje Margo!
grtjs,
Yvette

GerJanne zei

Hoi Margo,
jullie hebben dus echt een week paasvakantie nu? Het zal wel even stil zijn in huis, ja...
ik vind je kaart erg leuk! Mooi met die pons. De kleuren zijn ook tof!
Groetjes,
GerJanne

José zei

Leuke kaart met de uil

Gerrina zei

Wat een leuke! En zo'n mooie kleur-combi! Groetjes, Gerrina

Cindy Gay zei

Oh that's sweet!

Mrs A. zei

How perfectly cute. The colours are perfect together.
Hugs Mrs A.

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Dat uiltje blijft gaaf. Geniet van de rust in huis de komende week, lekker veel tijd voor jezelf :)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk hoor. Ik gebruik altijd nog het hartje als snaveltje. Vind ik dan weer een leuk toevoeging.

Ans zei

een heel lief kaartje!!!

Fijne paasdagen,
Liefs Ans

Anja zei

Knap dat je ondanks de weinige tijd toch een kaartje hebt weten te maken. En hij is nog leuk ook!
Dat wordt wel een hele rustige week, de een op vakantie en de ander op kamp.
Profiteer er lekker van en ga lekker aan de knutsel ;-)

Lieve groetjes Anja

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt prachig.

grtjs
Claudia