vrijdag 10 april 2015

Nog 1 nachtje slapen ...

Hallo iedereen,

ja nog 1 nachtje slapen en dan gaan we lekker een heel weekend naar Nijkerk ! Wat ga ik daarvan genieten !
Sorry voor de slechte foto, kunstlicht zo vroeg op de ochtend want in de vakantie heb ik precies nog minder tijd dan tijdens het schooljaar ....
Vandaag een vintage-kaartje voor jullie zodat jullie toch een teken van leven van mij hebben :)

Geniet van jullie weekend en wie kom ik dit weekend allemaal tegen ????

Groetjes
Margo

23 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtige vintagekaart, en geniet van je weekend!

Anoniem zei

Mooi kaartje met prachtige blommekes...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een mooie kaart! Ik wens je heel, heel veel plezier dit weekend! groetjes Joanne

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Margo.
En alvast veel plezier gewenst in Nijkerk. Geniet ervan!

Gerrina zei

Altijd mooi die vintage-look, ook hier op jou kaart!
Mooie afsluiting van je vakantie zo naar het Event!
Zaterdag ben ik in de stand van "De Duif" het grootste deel van de dag en zondag mag ik lekker vrij rondlopen... Zie je dit weekend!! Groetjes, Gerrina

Misseke zei

Prachtigmooi kaartje heb je gemaakt Margo - supermooi samengesteld en gedaan.
Veel plezier dit weekend, geniet ervan!
Groetjes,
Misseke

Sarah zei

Veel plezier dit weekend ! Liefs ☆ Sarah ☆

Anoniem zei

Heel mooie vintage kaart Margo! Geniet van je weekend :)
Groetjes Chantal

Giny zei

Je kaartje is weer prachtig Margo.
veel plezier in Nijkerk!!
Geniet ervan.
Je voorgaande creaties zien er ook weer super uit.
Heb een weekje niet geblogd en een hoop gemist zie ik.

Lieve groet Giny

corryskaart zei

een erg mooie vintagekaart en wens je veel plezier op de beurs zelf kom ik op zondag een kijkje nemen
groetjes corry

Alida zei

wat een leuk kaartje, ik moet nog 2 nachtjes slapen, want wij gaan zondag, veel plezier!

Ellen zei

Tof vintagekaartje! En natuurlijk een heeeeel fijn weekend!

Irene zei

Oh jij hebt de smaak van Nederlandse beurzen te pakken Margo, heel veel plezier!!! Ik zou ook gaan maar we krijgen vrienden op bezoek en dat is ook leuk. Mooi vintagkaartje!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
Fijn dat jullie naar de beurs gaan, geniet er van..Je vintagekaart is weer super!
Liefs Ans

José zei

Mooie vintage kaart. Heerlijk een heel weekend naar Nijkerk, ik ga misschien zondag als we op tijd in Nederland zijn

Rosina zei

Heel mooi kaartje Margo ...schitterend afgewerkt ook....
en veel plezier op de beurs...ik helaas niet....

groetjes en een heel fijn weekend
Rosina

Yvette zei

Mooi kaartje Margo! Geniet van je weekend! Wij gaan morgen, maar 1 dag.
Grtjs,
Yvette

Angelique zei

Geniet van je weekendje weg en van de beurs natuurlijk!
lieve groetjes Angélique

Doris knippenenplakken zei

Hoi Margo ,
Schitterend romantisch kaartje Margo !
Geniet van je tripje Prettige weekend
Groetjes Doris

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo. Leuk afgewerkt met de strik. Fijn weekend.

Groetjes,
Sylvia.

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat een prachtige kaart, ik kan niet anders zeggen. EN helaas kom je mij niet tegen, was het eerst van plan, maar het lag met de nachtdiensten allemaal wat moeilijk . Ik hoop volgend jaar van de partij te zijn, als het weer zo super is als men zegt!
Groetjes,
GerJanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaart, met mooie kleurtjes.

grtjs
Claudia

Mrs A. zei

A lovely vintage look card. I like the backing paper.
Hugs Mrs A.