dinsdag 14 april 2015

Verslagje deel 1


Goedemiddag allemaal,

even snel een berichtje tussendoor van mij met een impressie van de Art Specially.
Ik heb mijn tijd voornamelijk besteed aan workshops zoals bovenstaande kaart, de verfpot met kwasten is een stempel, dan heb ik het bord erbij getekend en daar hebben we dan in 'gezentangled'. 
Dit was de eerste keer dat ik dat gedaan heb en ik vond het superleuk !
Erg zen werd ik er inderdaad van ! Heerlijk en voor herhaling vatbaar, vooral leuk dat je er enkel een stiftje, potlood, kneedgom en doezelaar voor nodig hebt, altijd leuk want dat heb ik wel liggen thuis en op internet gaan we dan lekker op zoek naar de patroontjes :)


Deze kaart is gemaakt met Brusho, erg leuk ! Brusho op de stempel en dan nog wat kliederen met de Brusho, ik vond het wel een leuk resultaat !

Dit vond ik denk ik wel de allerleukste workshop, deze volgde ik bij Marja van Kico, achtergrond met Distress-stains, stansjes met Archival gedaan, madammeke ingekleurd met Distress-stains en dan van Marja veel uitleg gekregen voor de schaduwen met potlood, witte accenten met gelpen en Sharpie.

Deze workshop hebben de meeste mensen met andere stempels gemaakt, maar ik zag deze op de tafel liggen en had meteen een mannenkaart in mn gedachten, erg simpel de achtergrond gesponst met Distress.

Zo ik kom deze week wel langs voor een blogrondje maar de vakantie is altijd wat drukker dan tijdens het school :)

Groetjes
Margo

27 opmerkingen:

Sylvia zei

Prachtig,Margo. Stuk voor stuk kunstwerkjes.

Groetjes,Sylvia.

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt tijdens de workshops, Margo. Allemaal erg leuk geworden!

corryskaart zei

hoi margo
wat een geweldig mooi resultaat van al die workshops zo krijg je gelijk ideetjes om uit te voeren:-))
groetjes corry

Marijke zei

Je hebt je super vermaakt zie ik! Heel leuke technieken en mooie kaarten gemaakt.Groetjes Marijke.

Giny zei

Zo te zien heb je je wel vermaakt!!
Het ziet er allemaal super uit!!

Groetjes Giny

Anoniem zei

Hoi Margo dat klinkt als een heel gezellige en geslaagde dag! De kaarten zijn stuk voor stuk super mooi! Heel veel afwisseling ook :) Heerlijk hè zen ;)
Groetjes Chantal

karin zei

Dat ziet er allemaal leuk uit ! Die eerste vind ik supermooi !
groetjes,
Karin

Joanne kramer zei

Wauw! Wat heb jij een hoop moois kunnen maken! Heel erg mooi en wat een inspiratie heb je op kunnen doen. Succes met het thuis doorzetten van deze technieken! groetjes Joanne

angeleef zei

Zo, wat ben jij heerlijk creatief geweest zeg! Het kan maar plezant geweest zijn!
Groetjes,
**Evi**

Ellen zei

Dat is zo leuk aan die beurs, al die verschillende workshopjes! Zo leuk om te doen. Zentangelen heb ik ook ooit op die beurs gedaan. Daar wordt je inderdaad heel erg zen van ;) Vind je Brusho bloemenkaart prachtig. Nou ja, alles ziet er gewoon leuk uit.

Rosina zei

Het zijn hele mooie kaartjes Margo die je met de workshops op de stempelbeurs heb gemaakt ....allemaal zo verschillend ...maar het zijn ware toppertjes....

groetjes
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
ze zijn stuk voor stuk prachtig, leuke technieken heb je geleerd, ik vind de Brusho kaart echt top!
Liefs Ans

Joke de Wit zei

Heel mooi zijn ze Margo.Groetjes Joke

Sonja zei

Mooie kaarten, de tweede draagt mijn voorkeur !

groetjes,
Sonja

Margreet zei

Oh Margo...wat een leuke technieken heb je geleerd...je kaartjes zien er tof uit!
xxx Margreet

Misseke zei

Dat zijn allemaal prachtige kaartjes geworden Margo - leuk met al die verschillende techniekjes.
Groetjes,
Misseke

Angelique zei

Wat leuk al die verschillende kaarten die je gemaakt hebt op de workshops. Jij hebt je wel geamuseerd. De kaartjes zijn erg mooi geworden, zeker die met Brusso.
lieve groetjes Angelique

Yvette zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Margo! Vermits wij maar één dag naar Nijkerk zijn geweest hebben we geen tijd gehad voor workshops te volgen. Wel veel inspiratie en tips opgestoken van de demo's. Het is een geweldig event he!
grtjs,
Yvette

Anoniem zei

Woww keimooi gedaan erg knappe kaartjes.
Groetjes

leen

Cindy Gay zei

Love them all!

Freubelmina zei

Alsof je abracadabra praat wat een aparte technieken.
Stuk voor stuk mooi op hun eigen manier.
Liefs, Wilma

Gerrina zei

Wat een gave workshops heb jij gedaan! En dan snap ik ook waarom ik je later niet terug gezien heb om nog wat te babbelen:) Wat was het druk he? Moet zeggen dat ik met een hoofd vol ideeen thuiskwam, maar voor het Zentangelen had ik in dat geroezemoes niet veel geduld (heb toch al niet zo heel veel geduld daarvoor, al vind ik het wel leuk om af en toe te doen...) Groetjes, Gerrina

lenywim35 zei

Wat heb je leuke workshops gevolgd. Moet ik ook maar gaan doen. Ga eens in Hellevoetssluis vragen. Ik ben echt leeg. Maar jij hebt er gave kaartn bij. gr leny w

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wauw, je hebt lekker bezig geweest. Het is allemaal prachtig.

grtjs
Claudia

Faye Wynn-Jones zei

What a fab post full of gorgeous work x

stieneke zei

Wat gaaf, ze zijn allemaal prachtig echte kunstwerkjes.
Groetjes Stieneke.

Enny zei

Wauw, jij hebt inderdaad een hoop workshops gevolgd, daarom heb ik jou niet gezien !! :)))) Groetjes Enny