donderdag 23 april 2015

Verslagje deel 2

Wat een leuke reacties op het eerste deel van mijn verslag over de beurs !
Ik heb inderdaad heel veel workshops gevolgd en daardoor misschien minder mensen ontmoet ...

Bovenstaande kaart is met Distress gemaakt en een mask.


Hier nog een kaart met Brusho.


Met acrylverf en de nieuwe Posca-stiften, heel leuk om eens te proberen, maar erg moeilijk om te mengen vond ik.


Dit is gemaakt met markers en het sprayding van Ranger. Niet echt geweldig vond ik dit ...


En nog een workshop met de Gelliplate.
Ook geen echt fan van deze.

Verder is de drukte weer flink van de partij hier !
Vandaag 13 jaar geleden werd mijn oudste dochter geboren, dus feest vandaag en het hele weekend !
Ik heb een heel weekend met tienermeiden voor de boeg ....
Dat wou natuurlijk zeggen dat er flink moest opgeruimd worden in de knutselheok en meestal gaat dat als volgt : ik haal wat curverbakken uit de garage en laad alles daarin en zet die bakken boven, opgelost !
Maar dit keer wou ik voor een duurzame oplossing gaan en heb de plastic schuifbakken die ik in de ene kast had staan er allemaal uitgehaald en er 2 torens mee gemaakt die netjes onder de 2 zijkanten van mijn bureau passen waardoor er een volledige kast vrijkwam om alles netjes in op te bergen. Dus voorlopig is het plaatstekort weer even afgewend, maar het hoekje begint toch stilaan uit zijn voegen te barsten.

Verder ben ik begonnen met ATC-tjes maken, we hebben een groep op FB, heel erg leuk !

Zo hopelijk heb ik straks nog even tijd voor een blogrondje en anders hopelijk dit weekend als de woonkamer natuurlijk geen verboden is, dat is altijd afwachten ...

Liefs
Margo

26 opmerkingen:

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met je dochter, Margot.
En wat een super leuke workshopkaarten heb je weer om te showen. Veel mooie techniekjes waar je kennis mee hebt gemaakt!
Nog een fijne dag gewenst vandaag!

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met je dochter! Geniet maar van alle drukte! Wat een rij prachtige kaarten laat je zien. knap al die technieken! Schitterend! Mijn favoriet is de eerste, wat een coole kaart zeg! fijne dag! groetjes Joanne

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met je 13 jarige dochter,kleine meisjes worden groot! Je hebt prachtige technieken gebruikt op je kaarten,ik vind ze stuk voor stuk erg mooi.
Liefs, Wilma

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter Margo.
En wat een prachtige creaties laat je allemaal zien.
Ik zag dat ik deel 1 gemist heb en heb nog even terug gekeken....heel erg mooi!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Goed bezig, mooie kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Wat een kunstwerkjes zijn dat Margo....en allemaal zo verschillend....lijkt mij ook heel leuk om zulke workshops te volgen.....nieuwe technieken leren daar heb ik ook wel oren naar
En gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter....een heel gezellig weekend met die tienermeiden....

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Gerrina zei

Als 1e gefeliciteerd met je dochter! 13 is een bijzondere leeftijd; zo op de overgang naar en toch nog een beetje er tussenin :)
Mooi en veel workshops heb je gedaan! Leuk ook om zo te bekijken wat je graag doet en wat niet aan stijl of materiaal... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Leuke technieken! gefeliciteerd met je dochter en succes het komende weekend! Lieve groetjes Erna

karin zei

Proficiat met de verjaardag van je dochter, veel plezier met het feestje !
Leuke diverse technieken heb je uitgeprobeerd. Zo zie je dat je veel moet oefenen om resultaat naar je zin te krijgen.
groetjes,
Karin

Sylvia zei

Mooie kaarten,Margo. Het zijn weer kunstwerkjes. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Hoi Margo ook deze kaarten zijn stuk voor stuk super mooi en zo divers :) Gefeliciteerd met je dochter!!! Klinkt heel gezellig ;) Heerlijk he als je weer alle knutselspulletjes een plekje hebt kunnen geven :)
Groetjes Chantal

Misseke zei

Mooie kaartjes zijn het geworden Margo - leuk dat je veel workshops hebt geprobeerd - kan je toch even kijken vind ik het wat of niet.
Gefeliciteerd met je dochter en veel plezier dit weekend.
Groetjes,
Misseke

Ellen zei

Leuk juist, al die workshops! En wat een 'oogst'! Vindt de pot met kwasten erg gaaf. Succes met het drukke weekend en natuurlijk gefeliciteerd met de dertienjarige dochter.

Enny zei

Heel mooie kaarten Margo, gefeliciteerd met je dochter en veel plezier ! Ja, plaats tekort, ik ken dat... zit ook al met rekken in de trapzaal... Groetjes Enny

Enny zei

Las juist van je ATC groep op FB, jammer genoeg ben ik daar niet op, eens geprobeerd en last gehad, dus.... Groetjes Enny

lenywim35 zei

Om te beginnen gefeliciteerd met je 13 jarige dochter. En wat leuk al die workshops. Ik ga donderdagavond in Goedenreede 30 april een workshop volgen van stampin up. Bij Durvina. Misschien ook nog een keer in Spijkenisse, maar dat is toch nog wel een eind rijden. groetjes leny w

Cindy Gay zei

These are great!

Angelique zei

Gefeliciteerd met je dochter, 13 wordt al een hele dame. Zal inderdaad een druk weekendje worden. Wat leuk al die verschillende technieken, ik vind de eerste twee kaarten het mooiste. Is wel handig dat je zo kan proberen wat je ligt en wat niet.
groetjes Angelique

Marijke zei

Leuk al die work shopjes, zo weet je wel gelijk wat je leuk vind en wat niet. Gefeliciteerd met je dochter en een gezellige dag nog. Groetjes Marijke.

Sarah zei

Onze dochters zijn even oud. Gefeliciteerd ! Vier maar goed !
Liefs ☆ Sarah ☆

José zei

Wat een leuke serie met workshop kaarten, die met de pot met verfkwasten heb ik ook gemaakt, ik wist niet dat het Brusho was, vond ik erg leuk om te doen.
Gefeliciteerd met je dochter.

Ans zei

Dat zijn stuk voor stuk schitterende creaties!!!!

Liefs Ans

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaartjes zeer mooi van kleur en uitwerking echt super mooi gemaakt.
Groetjes Doris

Unknown zei

Wat een geweldige serie kaartjes heb je gemaakt! Mooie kleuren ook! Lieve groetjes Erna

Mrs A. zei

Just playing catch up. I like your owl card which I think you have used brusho's on. Very colourful. Hugs Mrs A.

Monique zei

Hoi Margot, wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt. Je gaat de hele week al door mijn hoofd. Ik mis je een beetje in blogland. Ik hoop dat alles goed met je gaat.
Lieve groetjes Monique