zaterdag 11 juni 2016

Duifje


Hallo iedereen, 
ik had deze kaart vanmorgen al gepost, maar ze verscheen maar niet in de leeslijst en ik zag ook niets bij de statistieken.
Heel erg gek, maar goed bericht verwijderd en nu probeer ik opnieuw.

Ik heb een kaartje gemaakt met een plaatje van Studio Light en restpapier.
Het papier heb ik echt al een eeuxigheid, dus ik ben blij dat het eindelijk op is ! 

Vanmorgen nog gezellig aan de hobby gegaan en nu even een beetje vegen enzo meer en dan ga ik weer lekker wat aan de knutsel.
Ik vind dat ik na al die drukke weken wel een hobby-weekendje heb verdiend en aangezien de meiden toch aan het studeren zijn ...

Ik doe met deze kaart mee bij : 

Fijn weekend iedereen ! 

Groetjes
Margo

Pffftttt nu lukt het weer niet, grrrrrr .....

Ik blijf proberen en heb meteen ook mijn blogLO aangepast, is die vervelende kat nu weg ?

30 opmerkingen:

Sarah zei

Ik zie je kaart wel! De eerste die ik zie, een week geen fut gehad om te bloggen. Leuk gedaan!

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Margo.Prachtige kleurtjes en foto.Mooi afgewerkt.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

!neke zei

Mooie kaart !
En je blog ziet er leuk uit zo !

Margreet zei

Wat een mooi, stijlvol kaartje Margo! Je hebt een prachtige blogLO!!!
Fijn knutselweekend!
xxx Margreet

Freubelmina zei

Je kaartje is schitterend mooi, echt een lieffie!
Bij mij duurde het gisteravond ook heeeeeel lang voordat er iets zichtbaar werd maar kwam uiteindelijk wel...
Een kat zie ik niet en heb ik nooit gezien...
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Margo.Gr.Joke

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Margo!

Els zei

Bij mij duurt het ook heel lang voor iets in de leestijd staat en dan laat ik het maar, Een paar uur later staat het er dan eindelijk in.
Je kaartje is weer mooi hoor.
Groetjes, Els

Petra zei

Wat een prachtige kaart Margo.
Lieve groet,
Petra.

Hetty zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Wat een mooi papier, juist zonde dat het op is.
Groetjes Hetty

Marja zei

Leuke kaart heb je gemaakt!
Geniet van je knutselweekend ...ga ik ook doen man en dochter zijn weer na de rally,dus ik heb het huis voor mezelf kan ik fijn aan de hobby.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

Jantine zei

Mooi kaartje! Wat gek/irritant dat hij eerst niet verscheen...maar nu kunnen we er van genieten, Margo!
Fijn weekend!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Ik kan geen kat ontdekken en ik zie je bericht gewoon weer in mijn leeslijst staan en ik kan reageren. Het is een heel mooie kaart in zachte kleuren. Zo leuk met de duif. Dank je voor het meedoen aan onze challenge van de Egel!
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Ja, de kat is weer weg..lastig hé en soms verschijnt een kaart erg laat in de leeslijst..
Mooi is je kaart met een leuk plaatje, mooi papier en leuke strik,
groetjes,
Ans

Enny zei

Het is gelukt hoor, een prachtige kaart ! En je hebt zeker wat knutsel-tijd verdiend. Nog even doorzetten, dan is het vakantie ! Groetjes, Enny

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Margo !
Heel mooi plaatje heel mooi geheel .
Prettig weekend
Groetjes doris

Hermien zei

Mooi kaartje met de duif in de hoofdrol Margo

Groetjes Hermien

ADA zei

Vervelend en balen he als het niet lukt maar je kaart is mooi hoor, fijn weekend.
GROETJES ADA

Joanne kramer zei

Hele mooie kaart! Groetjes Joanne

Ellen zei

Goed geregeld, de meiden studeren en jij knutselen :) Je kaart is leuk. Met duif. Niet met kat, toch?!

Diny zei

Gefeliciteerd met je 8.6 Margo....dat heb je heel erg goed gedaan! En je kaartje is ook prachtig....jij gaat leuk het weekend in!
Groetjes Diny

McCrafty's Cards zei

Beautiful card Margo, I like the bird and the flower
Kevin xx

Corrie zei

Ik vind je Lay-out prachtig Margo, je ziet het de aanhouder wint en kunnen we van je prachtige kaart genieten, fijn knutselweekend verder.
Lieve groetjes,Corrie

Maria V zei

Wauw die is mooi. Ik hou wel van die kleurtjes en de opzet is prima geslaagd.

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje en leuk plaatje erg mooi groetjes maartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

De kat is foetsie hoor Margo...:-) Wat een mooie en lieve kaart heb je gemaakt. Een mooi plaatje en mooie kleur heb je gekozen.
Blogger is ook steeds traag bij het publiceren van mijn kaartjes, er zit soms een uur of meer tussen..:( Zal weer wel goed komen.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Margo...heel mooi dat duifje op het plaatje....en ook zeker in die zachte kleurtjes ...SCHITTEREND!!!

en wat heeft blogger soms kuren...een tijdje terug had ik daar ook mee te kampen...heel frustrerend is dat...het duurde soms meer dan 12 uur voordat die in de leeslijst kwam...Ik hoop voor je dat het snel voorbij is...


groetjes Rosina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

José zei

't is een hele mooie kaart Margo

Gerrina zei

Je kaart is prachtig!
Geen kat te zien (eerder ook al niet) enne het duurt hier bij mij ook altijd heel lang voor ik 'm in de leeslijst zie :) Fijn dat je jezelf een hobbyweekend geeft; ben benieuwd naar meer! Groetjes, Gerrina