dinsdag 14 juni 2016

Kenny K


Hallo iedereen, 

gisteren een kaartje en vandaag al terug eentje ...
Deze met een stempel van Kenny K die ik heb ingekleurd met de Derwents.
Ik heb zowel Faber Castell potloden als Derwent maar op kraft vind ik Derwent toch fijner werken.
Ik heb daarna de juffrouw een mask gegeven en met een stencil en distress inkt de bolletjes gesponst.
Het vlindertje op een kraftlabeltje en op een hekje (ik denk van DDBD) heb ik roosjes laten slingeren rond de rasters.


Hier nog een close-up van mijn stempel.

Met dit kaartje doe ik mee bij :


Groetjes
Margo

26 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Die is leuk Margo heel mooi gedaan dat maskeren.Gr.Joke

Freubelmina zei

Het is een schatje!!!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Marja zei

Mooie kaart ! Het is een hele leuke stempel die je ingekleurd hebt en leuk gedaan met het maskeren.
Groetjes Marja.

Ellen zei

Cool, deze kaart!

Enny zei

Een supermooie kaart, en een supertoffe juffrouw ! Prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

ADA zei

Mooie kaart en ingekleurde stempel. Fijne dag, GROETJES ADA

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Margo en wat is dat inkleuren op kraft goed gelukt. De achtergrond met het maskeren geeft er iets swingends aan vind ik..al die ballen op de achtergrond..doet een beetje aan disco-lichten denken.Leuk afgewerkt ook.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Supermooi kaartje! Ik kleur ook het liefst met Derwent potloden. Ben nu aan het stoeien met de CleanColor markers. Maar voorlopig gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar potloden. Gewoon dooroefenen maar.

xx Monique

Caroline zei

heel mooi gedaan, ik heb ze ook beide en moet ook weer eens de kleurpotloden beet nemen, maar ja ontbreek wat tijd.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn delfts blauw kaartje
Liefs Caroline

Joanne kramer zei

Heel gaaf. Ik moet dat eens gaan proberen met mijn potloden op kraft. Groetjes Joanne

Cindy Gay zei

A sweet image and card made by a sweet and talented lady!

Sylvia zei

Superleuke kaart,Margo met die leuke stempel.Heel mooi ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Nancy zei

Hey Margo,

Lekker stoer!!

Liefs,
Nancy

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig kaartje Margo ... Prachtig ingekleurd stempeltje en dan de mask super leuk ...
Bedankt voor je deelname aan de challenge van CrafAddiction !
Liefs, Odette.

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat heb je een gave kaart gemaakt, de stempel erg mooi ingekleurd, ik vind het hekje met roosjes echt keileuk!
groetjes,
Ans

Petra zei

Hoi Margo,
Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
Lieve groet,
Petra

Hermien zei

Stoer kaartje margo,mooi werk!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Mooi op kraft gestempeld en gekleurd!
Groetjes,
GerJanne

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Margo, I like the image, great colouring and I love the wooden butterfly
Kevin xx

Aartje zei

Stoere kaart met deze stempel van Kenny K. Kleuren op kraft wil ik ook altijd nog eens proberen, ziet er heel mooi uit.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Heel stoere kaart
Ik heb mijn agenda bekeken en wat gepuzzeld. Waarschijnlijk kan ik me dinsdagmiddag 21 juni ( zomer !!?)
vrijmaken. Dat is de enige optie voor die week... we houden contact.
Xx Sarah

Durvina zei

Wat een leuke kaart, gaaf gekleurd!!

liefs, Durvina

Gerrina zei

Gaaf gekleurd! En hoe mooi dat je de kleuren nog eens terug laat komen! Groetjes, Gerrina

lenywim35 zei

Gaaf gedaan Margo. Mooie kleurencombi. Je wordt er een kei in. grts leny

franicsa zei

Zeer leuk ingekleurd.
x
Francisca