maandag 27 juni 2016

Hollandse kaartjes


Hallo iedereen,

wij zijn gisteren terug gekomen van een heerlijk ontspannen weekendje in Centerparks met mijn ouders en broer en zijn vriendin.
Zaterdag zijn we wel nog even overhuis geweest want het was Diploma-uitreiking in de muziekschool en de directeur had aan ons Femke gevraagd om 1 van haar examenstukken te spelen op de Procclamatie, ik was erg trots natuurlijk ! 
Als 1 van de special guests was Ben Rottiers er (Pol van de FC De Kampioenen) en Femke kreeg haar diploma van hem overhandigd en hij heeft nadien nog een hele tekst geschreven in haar harpboek, ze glunderde nogal hoor ! 
We hebben beiden ons diploma gekregen voor de lagere graad en starten dus in september aan de Middelbare graad.

Als kaartjes vandaag heb ik een klein reeksje voor jullie dat ik ook met de gewonnen spulletjes van de candy van Margreet heb gemaakt.
Ik heb een Hollands getinte reeks met kleine kaartjes gemaakt.


Voor deze 2 kaartjes heb ik afwrijfplaatjes gebruikt.
De teksten zijn van Marianne Design.


Voor dit kaartje heb ik de stempel van Marianne Design ingekleurd met Faber Castell potloden en daarna uitgeponst.
De tekst is ook voor dit kaartje van Marianne Design.

Vanavond heb ik hopelijk eindelijk weer wat blogtijd ! 
Normaal gezien moet de drukte nu stilletjesaan wat gaan minderen ...

Bedankt voor al jullie lieve reacties !
Ik geniet er elke keer weer van ! 

Groetjes
Margo

29 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je kaartjes zijn echt superleuk zeg,prachtig!!
Wat een leuke dilpomauitreiking hebben jullie gehad zeg,gezellig en verdiend!
En dan zo'n lekker weekend,jij zult je wel fijn voelen!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Diny zei

Wat zal je ontzettend trots zijn Margo....op je dochter....maar ook op jezelf....wat een prestatie....van harte gefeliciteerd! je kaartjes zijn echt prachtig....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Hetty zei

Trotse moeder ....en dat mag dan ook !!!
Mooie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Hetty

Marja zei

Hele mooie kaartje heb je gemaakt!
Wat zul je trots geweest zijn op je dochter....Gefeliciteerd met jullie diploma.
Groetjes Marja.

ADA zei

Prachtige kaarten, gefeliciteerd met je dochter heerlijk als alles goed verloopt met de kinderen toch.
GROETJES ADA

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd met je diploma! En wat een mooie kaarten, heel gaaf! groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

Proficiat met jullie muziekdiplom's!
Mooie kaartenreeks!
nancy

Jantine zei

Gefeliciteerd met de muziekdiploma's! En lekker even weg met de familie is ook fijn.
Leuke kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Gefeliciteerd ! Zeker om trots op te zijn !!!!
Leuke kaartjes !!!!

Mariken zei

Super zeg, gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Wat een liefjes zijn je kaartjes, echt leuk!

Nancy zei

Hey Margo,

Dikke proficiat voor jou en je dochter... leuke kaarten maakte je ook...

Liefs,
Nancy

Cards en Box bij Lady M zei

gefeliciteerd daar kan je trots op zijn deze kaartjes zijn wel heel erg leuk groetjes maartje

Sylvia zei

Prachtige "strakke"Hollandkaartjes,Margo.Van harte gefeliciteerd met jullie behaalde muziek diploma's.

Groetjes,Sylvia.

Margreet zei

Proficiat met jullie diploma's Margo!
Wat een gave kaartjes heb je weer gemaakt! En wat leuk dat je zoveel doet met je gewonnen candy!
xxx Margreet

Gerrina zei

Wat gaaf dat jullie beiden dit jaar goed afgesloten hebben! Gefeliciteerd! De dochter hier is net naar de harples vertrokken en verheugd zich op de concerten met het Blue Planet harpensemble komende zondag (http://www.blueplanetharp.nl/Welkom.html).
Een bijzonder iets waar je graag een weekend voor onderbreekt :)
De kaarten vind ik mooi; gaaf doe CAS-stijl gecombineerd met delfts-blauw en bont! Groetjes, Gerrina

chantal zei

Proficiat met jullie behaalde resultaten, hop naar het volgende jaar.
Leuk zo een familieweekend!
Je kaarten zijn echt mooi
liefs Chantal

Claudia's kaartjes zei

toffe kaartjes.

grtjs
Claudia
http://knutselmeisjes.blogspot.be/
http://creativesketchygirls.blogspot.be/

Rosina zei

Gefeliciteerd met jullie prestaties Margo...heel knap gedaan van jullie...
en je hollandse kaartje zijn heel erg mooi gemaakt...

groetjes Rosina

angeleef zei

Sobere kaartjes, maar heel mooi in hun eenvoud!
En proficiat met het behalen van je diploma!
Ooit... ja ooit... begin ik er ook nog aan :D
Groetjes
**Evi**

karin zei

Leuk om een diploma uit handen te krijgen van een BV-er :)
Proficiat ermee. En je kaartjes zien er heel mooi uit.
groetjes,
Karin.

Je@net zei

Kan me voorstellen dat je trots was, Margo. En terecht!
Mooie kaarten heb je ook gemaakt.

Grietje Jansen zei

Gefeliciteerd, en met recht trots hoor.
Leuke reeks kaartjes.

Grietje

GerJanne zei

Oh wat geweldig van en voor Femke! En ik hoor een trotse mama! Ook jij proficiat!
Je kaartjes zijn heel gaaf. Enige serie. is er ook iets typisch Belgisch, zit ik me te bedenken?
Groetjes en we zien je wel weer op de blogs..
GerJanne

Sarah zei

Wauw! Margot en Femke hebben hun muziek diploma in de hand.
Leuke kaartjes. Nog 3 gevulde dagen en het wordt langzaam aan wat kalmer...
Ik kijk uit naar 20 juli en mijn dochter ook, moet lukken, daarna toch een feestdag, alleen vroeg ik me af hoe ik weer thuis geraak...
Xxxx
Gisteren op mijn blog iets met je tapejes Xxx

Ellen zei

Hollandse kaartjes, dat vind ik leuk ;) En ze zijn ook leuk! Heerlijk zo'n weekje ertussenuit. Die Femke, je bent vast hartstikke trots op haar. En terecht.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Natuurlijk was je trots Margo, dat mag toch zeker. ;p Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt. Mooi met die wit geëmboste teksten tegen het donkerblauw.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Tuurlijk mag je trots zijn Margo...
Je hollandse kaartjes zijn super leuk.

Groetjes Hermien

Cindy Gay zei

Classic cards here!

Enny zei

Heel mooie kaartjes Margo ! Proficiat met je dochter, ze wordt beroemd ! Leuk, dat jullie weekend zo mooi was, dat zal deugd gedaan hebben ! Groetjes, Enny