zaterdag 4 juni 2016

Sandrine


Hallo iedereen, 

Bedankt voor al jullie lieve reacties ! 
De succeswensen hebben geholpen, het examen ging erg goed (was precies wel makkelijk) Het resultaat weten we pas op 25 juni.
Woensdag nog openbaar examen piano en donderdag zang, ik zal echt blij zijn als het allemaal achter de rug is, want het is toch veel en ik kom niet vaak aan knutselen toe en ik word er een beetje slecht gezind van, het gevoel dat er enkel vanalles moet en verder voor niks tijd hebben.

Vandaag laat ik een projectje aan jullie zien dat ik maakte tijdens een SOL bij Kimya, nu ja, de opzet maakte ik toen, maar ik kreeg het ook niet tijdig af om op FB te laten zien.
Het is een soort boekje met allemaal tags erin.

Ik heb het kado gedaan aan Sandrine die woensdag jarig was.

Hier zie je het boekje als die open klapt met de eerste tag.




Achter het zandkasteel zit een flapje met het plaatje en daarachter helemaal verstopt, een tagje met gelukwensen en mijn naam :)

Dit is de achterkant.

Dat is het voor vandaag.
Ik heb vandaag nog een beetje kunnen knutselen, dus ik heb wat om te laten deze week.
Morgen de hele dag werken maar gelukkig zijn de danslessen van de meisjes afgelopen voor dit schooljaar en kan ik hopelijk 's avonds wat bloggen.

Groetjes
Margo


27 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een schitterend boekje heb je gemaakt, Margo. En alles past zo mooi bij elkaar. Heel erg leuk gedaan zo!

Els zei

Een heel mooi boekje is dit om cadeau te geven. Ziet er zo heerlijk zomers uit.
Fijn dat dit examen zo makkelijk is verlopen en succes voor woensdag en donderdag.

Hetty zei

Fijn dat je examen goed is gegaan, blijft spannend.
Mooi project heb je gemaakt. Een echt cadeau voor de ontvanger.
Groetjes Hetty

Caroline Cards zei

Mooi project heb je gemaakt! Super.
Succes met je examens!
groetjes, Caroline

Caroline Cards zei

Mooi project heb je gemaakt! Super.
Succes met je examens!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een prachtig project heb je hier gemaakt,echt heel mooi!
Fijn dat het examen goed ging,je hebt het er maar druk mee.
Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

José zei

Heel mooi boekje met de labels

Marja zei

Heel mooi boekje heb je ervan gemaakt!
De mijne ligt ook nog op de kast moet de voorkant nog afwerken....komt er ook steeds niet van .
Fijn dat je examen goed ging.
Groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
fijn dat het examen succesvol is verlopen..en nu maar afwachten..
Het boekje dat je gemaakt hebt is prachtig, mooi in deze maritieme sfeer,
groetjes,
Ans

Anneke zei

Wauw Margo dat is een prachtig boekje! Daar zal Sandrine heel blij mee zijn geweest :) Bedankt voor je kaartje dat ik deze week in de bus kreeg!! Groetjes Anneke

Maria V zei

Wat een prachtig boekje. De serie Strand van Studio Light is en blijft geweldig. Alles past zo mooi bij elkaar en dat laat jij in dit boekje ook zien. Klasse hoor.

Joanne kramer zei

Fijn dat het examen goed ging. En wat een schitterende creatie!! Groetjes Joanne

Anita van Merode zei

Prachtige uitwerking van sol. Erg mooi!!
Gr Anita

GerJanne zei

Ha Margo,
wat een mooie creatie heb je gemaakt! Ik kan me helemaal indenken dat je dat niet zo snel af krijgt tijdens een SOL.
Fijn dat het gelukt is om het toch nog af te krijgen.
goede werkweek weer. en tot blogs...alle activiteiten lopen zo'n beetje ten einde he? Hier is de laatste volleybaltraining ook geweest!
Liefs,
GerJanne

Sarah zei

Wat een knap werkje!
Ik snap jou gevoel helemaal. Bij mij moet er ook veel te veel, dat ik er gestrest van wordt en moe!
Maar nu even een rustige zondag voor er weer een drukke week begint.
Ik zit rustig te bloggen terwijl mijn zoontjes spelen in de speeltuin.
Veel moed!!

Sarah zei

Oeps! Onweerswolken. Dat wordt opkramen en naar huis fietsen!

Corrie Herriman zei

Super !
Corrie x

Ellen zei

Wat fijn datje examen goed is gegaan! Je boekje is mooi beworden, zeg! Gewoon een cadeau op zich.

Margreet zei

Fijn dat je examen achter de rug is en nu even op de uitslag wachten. Je boekje is een prachtig geschenk, zeg! Ziet er heel gaaf uit!
xxx Margreet

Monique zei

Wat hebben we het er maar druk mee...Ben blij dat je examen goed verlopen is. Nu de rest nog afronden en je houdt nog een beetje tijd over ;-)
Je boekje voor Sandrine is prachtig geworden. Ik maak hem ook nooit gelijk af hoor. Gaat me veel te snel.
Fijne week!

xx Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een prachtig boekje voor Sandrine gemaakt Margo. Ik ben dol op de zee en dit boekje geeft me meteen een strandgevoel. Het is een klein cadeautje geworden want je kan zien dat er veel aandacht aan geschonken is.
Fijn dat je examen goed ging en bloggen komt vanzelf hoor ;p
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Heel mooi maritiem boekje heb je voor Sandrine gemaakt, zoveel mooi dp heb je gebruikt. Fijn dat het eerste examen goed gegaan is. Succes met de twee van deze week.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Dat ziet er prachtig uit! Zal ze zo van genieten! En ik krijg gelijk zin in strand en zee... maar hier ook werken en blokken... Fijn dat je het 1e alweer gehaald hebt, nog even doorzetten en dam heb je ook wat :) Succes! Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Hallo Margo,

Prachtig boekje voor Sandrine.Mooi afgewerkt.Fijn dat je examens zo goed verlopen zijn.

Groetjes,Sylvia.

Enny zei

Tof, dat het examen goed is gegaan, ik duim dat de rest ook goed verloopt. Ja, hobby's zijn leuk, maar het kan soms teveel worden hé ! Je boekje is prachtig, doet al aan vakantie denken ! Groetjes, Enny

Unknown zei

Inderdaad Anneke, ik ben er heel blij mee. :)

Unknown zei

In het echt is het nog veel mooier!
En inderdaad ik ben er heel blij mee. :D
Nogmaals heel erg bedankt Margo!
Liefs
Sandrine