donderdag 2 juni 2016

Kerstkaarten inhaalslag nr 2


Goedemorgen iedereen, 
vandaag heb ik terug 2 kerstkaarten voor jullie klaar.
Deze zijn ook gemaakt met het pakketje net zoals de vorige, ik ga het materiaal flink allemaal proberen op te werken.
Ik maak er kleine kaartjes van en die kan ik dan aan de collega's geven met kerst.


Er valt niet zo erg veel over te zeggen, een beetje papier en de kartonnen figuurtjes erop en klaar.

Ik probeer bij jullie langs te komen maar ik heb vanavond examen en moet eerst nog heel de dag werken ...

Groetjes
Margo

29 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke kaartjes, die sokjes zijn eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kerstkaartjes gemaakt Margo!
Het is even geleden dat ik bij je kwam kijken....maar je hebt ook een prachtig communieboekje gemaakt zag ik....wow dat heb je ook heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Rosina zei

heel lief deze 2 kleine kerstkaartje margo...zoooo schatiig ...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Laurespage zei

Margo, toch superleuke kaartjes, heel lief !
groetjes, laurette

Sylvia zei

2 Mooie stijlvolle kerstkaarten, Margo.Superleuk afgewerkt met de sokjes, de boom en kersbal.Werk ze.

Groetjes, Sylvia

Ellen zei

Wat een leuke kerstkaartjes! Mooie zachte tinten. Heerlijk om met een pakket snel zulke gave kaartjes te kunnen maken, toch?!

karin zei

Mooie kerstkaartjes Margo.
groetjes,
Karin

Gerrina zei

Weer zo mooi hoe jij de kleuren bij elkaar weet te gebruiken! Groetjes, Gerrina

Joanne kramer zei

leuke kaarten! succes met je examen. groetjes Joanne

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Margo.Gr.Joke

Enny zei

Heel leuke kaartjes Margo, en succes met je examen ! Groetjes, Enny

Je@net zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Margo.
En veel succes vanavond!

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
zo maak je toch hele leuke kaartjes, ik vind ze mooi geworden..
Succes met je examen,
groetjes,
Ans

Freubelmina zei

Ze zijn echt erg leuk geworden!!
Succes vanavond en lieve groetjes, Wilma

Syl(via) zei

Leuke kaartjes Margo! En heel veel succes met je examen. Gr. Syl(via)

Marja zei

Twee leuke kaartjes ,mooi in deze kleuren!
Succes met je examen.
Groetjes Marja.

Margreet zei

Leuke kaartjes Margo!
Succes met je examen.
xxx Margreet

Mariken zei

Twee hele leuke kaartjes! Veel succes vanavond!

Els zei

Wat een leuke kaartjes zijn dit.
Succes!

Monique zei

Ze zijn ontzetten leuk Margo. Zou ik ook moeten doen. Eerst eens iets opmaken....maar ik zie iedere keer weer andere leuke dingen.
Het is jouw gelukt!
Ik hoop dat je examen is goed gegaan.
xx Monique

Corrie zei

Het zijn twee prachtige kerstkaarten Margo, de kleuren zijn ook héél mooi, deze heb je maar weer klaar.
Op naar de volgende kerstkaart.
Lieve groetjes,Corrie

lenywim35 zei

Prachtige kerstkaarten Margo. Ze zien er schitterend uit met die sokken.
Leuk om spulletjes op te maken.Ik had ook een bende sul bij me, dat ik op wilde maken en zonder iets te gaan kopen. Het lukt me aardig. grts leny

Nancy Soetaert zei

Ik vind je 2 kaartjes heel leuk!
groetjes, Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk die sokken en de andere kaart is ook heel gaaf, mooie kleuren en prachtige kaartjes. Gezellig dat je meedoet bij 52 WTC. groetjes, Ingrid.

laurie zei

Cute set of Christmas cards! The colors are so fun, and I really love the images!

laurie zei

Cute set of Christmas cards! The colors are so fun, and I really love the images!

martine zei

Hey Margo wat zijn ze prachtig je Kerstkaartjes fijn hé om eens alles op te werken ook je andere mooie creaties bewonderd super gemaakt ook bedankt voor je bezoekje op mijn blog fijn weekend liefs martine

Mrs A. zei

I like the use of the cut out images on your card. The background colours work well together. Hugs Mrs A.

Francisca zei

gelijk jheb je opruimen is de beste manier om schatten te vinden in je schuiven .
;-)
Francisca