maandag 2 januari 2017

Alicia Bell


Goedemorgen iedereen,

geen vooraf ingepland bericht van mij maar life geschreven, zo vroeg en dat tijdens mijn verlof, dat zal zeker de interne wekker zijn die nog steeds ingesteld is op 6.00h

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje met enkel een digi erop.
De digi is van Alicia Bell en kon je verkrijgen via haar FB groep voor de challenge.
Je krijgt de eerste digi en dan moet je er een kaart mee maken en krijg je voor de volgende maand de volgende digi kado.
Jullie kunnen dus gezellig aansluiten deze maand.
Ik was net op tijd klaar, met de feestdagen is het toch altijd wat hectischer dan anders.
Ik heb deze lieverd met Copics gekleurd, verder valt er niet echt iets over te vertellen he.

Straks even naar de tandarts maar verder heb ik voornamelijk een knutseldagje gepland.
Meer bepaald een knutselweekje .... :)

Groetjes
Margo

Ik doe mee bij ;



25 opmerkingen:

Margreet zei

Goeiemorgen Margo! Zo haal je het uiterste uit je vrije dag, toch? Ik ben ook altijd een vroege vogel.
Maar nu over je kaartje: wat heb je dat prachtig ingekleurd! Mooi, dat je het zo CAS gehouden hebt, want dan krijgt je plaatje alle aandacht!
Sterkte bij de tandarts en geniet van je knutselweek!
xxx Margreet

Hetty zei

Zo heb je tenminste iets aan je dag ....
Mooie kaart heb je gemaakt, deze digi heeft verder ook echt niets nodig.
Heel veel plezier met je knutselweek.
groetjes Hetty

Gina zei

Hoi Margo ! Ik ben ook zo'n ochtendmens. Zelfs tijdens mijn verlof of weekends! Heel mooi ingekleurd die digi. Soms moet een kaart niet veel meer hebben dan een mooi ingekleurd plaatje ! Groetjes, en geniet van jouw dag! Gina

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Margo.
Geniet van je vrije dagen!

Marja zei

Wat een leukerd Margo! De digi is mooi ingekleurd en ook je kaarten van gisteren zijn stuk voor stuk prachtig.
Geniet van je knutselweekje.
Groetjes Marja.

karin zei

Schattige digi en leuke kaart Margo.
groetjes,
Karin

Sarah zei

Dit is zo lief en mooi gekleurd!
Wij zijn hier helemaal uit ons ritme.
De jongens slapen uit tot 9 en ik geraak er niet vroeger uit en normaal ben ik ook een vroege. Ik denk dat ik even een weerslag heb van een heeeel drukke periode... ik wens jou veel knutselplezier!

Corrie zei

Oooo Margo, wat is dit een lief kaartje.
Lieve groetjes,Corrie

Jantine zei

Wat een schatje, Margo!
Geniet van je verlof, hopelijk word je niet steeds zo vroeg wakker (hoewel je dan wel een lange dag hebt :-))
Groetjes,
Jantine

Nancy zei

Hey Margo,

Leuke eskimokaart, past een beetje bij het weer van vanmorgen...
Geniet van jouw verlof-weekje! Het mijne zit er op, ben terug aan 't werk sinds vanmorgen...

Groetjes,
Nancy

Shirley zei

A gorgeous fun card.
Thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month.

Shirley

PIKO hobbyblog zei

Ooo Margo wat een schattig en lief kaartje is dit geworden.
Groetjes,
Pia

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat een schitterende digi en zó mooi ingekleurd, je kaartje is super!
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Hahaha, dat is herkenbaar, die interne wekker! EN dan kun je maar beter je tijd goed benutten, hè? Was het goed bij de tandarts en is er van knutselen veel gekomen?? Je kaartje is erg leuk! Is het nou eigenlijk alleen en stempel die ingekleurd is? Dan kun je meedoen bij ons van Knutsels en Kadootjes! Daar vragen we een one layered kaart, dus dat past dan toch?
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Super leuk kaartje Margo, prachtig kleurwerk.

Groetjes Hermien

Kathleen zei

Lovely sweet image and wonderful colouring.
Thank you for joining our 'What's New' challenge this week at Allsorts.

Kath

laurie zei

She's such a QT, and colored so perfectly!

!neke zei

Echt een leukerd margo !

groeten Ineke

Martha zei

Hoi hoiMargot,
heel mooi ingekleurd, wat heerlijk dat je vrij hebt,
hopelijk is e tandarts meegevallen,
liefs van Martha

Anita van Merode zei

Prachtig lief kaartje Margo.
Gr Anita

lenywim35 zei

Prachtig kaartje Margo en mooi geleurd. Ik kan dat niet meer. Maar leuk idee van die digies. grts leny
Alleen ik doe er niets mee. Heb ze wel eens gewonnen. Zitten ergens in een map, maar wat moet ik er mee. nogmaals grts leny
Trouwens ook voor jullie een goed 2017.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marja,
Wat een schatje heel mooi leuk kaartje Marja !
Geniet van je verlof heel veel freubelplezier .
Groetjes Doris

Enny zei

Wat een schattig kaartje en heel mooi ingekleurd ! Ja, een vroege vogel heeft tijd om creatief te zijn hé ! :))
Hopelijk viel het mee bij de tandarts, nog een mooi verlof ! Enny

Intruderlady zei

Very pretty! Thanks for joining our challenge at Lacy Sunshine. Good luck in the draw!
Kitty
Creative DT

susiestacey zei

Beautiful card, lovely image and colouring. Unfortunately we are a stamping only challenge and therefore this entry will not be eligible for a prize, you do still have time to enter with a stamped image. Thank you for sharing at Penny Black & More 'Anything Goes' challenge x Susan x.