woensdag 4 januari 2017

Thanks !


Hallo iedereen, 

hier een snel en klein kaartje dat nog in de map stond.
De kaart voor morgen is ook al klaar.
Ik heb heerlijk geknutseld al deze week ! 
En lekker veel gekleurd ! 
Dus ik heb veel om jullie te laten zien de komende dagen, nu enkel elke dag vechten om de PC hier even op te eisen want we hebben nu Netflix maar kan enkel via de PC en dan zo op de TV dus jullie raden het al .... de PC draait overuren hier !

Ik kom zo snel als ik kan bij jullie langs ! 

Groetjes
Margo


19 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk kaartje Margo. Deze vogels blijven leuk!! Groetjes Marijke.

Doris knippenenplakken zei

Wat een gaaf kaartje met deze gekke vogel Margo.
Groetjes Doris

Enny zei

Een heel mooi en grappig kaartje Margo ! Geniet nog van je "creatieve" vrije tijd ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje!! Die crazy birds zijn zo leuk! En ja, vakantie en Netflix.... Dan weet je het wel!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Super leuke kaart met deze crazy bird, Margo!

Larissa zei

Te gek kaartje, zo leuk!
Ik heb vrijdag ingepland als knutseldag, het wordt toch koud dus maar lekker warm binnen blijven.
Veel knutselplezier!

Veerle zei

Geweldig leuke kaart Margo. Ik heb deze week nog niet veel geknutseld, geen tijd gehad. Enkel deze namiddag snel snel een kaartje gemaakt om in te vallen voor een ander DT lid.
Groetjes, Veerle

Jantine zei

Leuke kaart, Margo, en fijn dat je zo aan knutselen toekomt!
Geniet er nog maar lekker van.
Groetjes
Jantine

!neke zei

Fijn dat je de mood weer hebt !!!!
Leuke kaart !
Die birds blijven leuk !!!!

Diny zei

Wat een leuk kaartje Margo!
Groetjes Diny

Margreet zei

Superleuke kaart met die gave vogel!
xxx Margreet

Sarah zei

Leuk!
Ik zie jullie daar al vechten voor de pc. Grappig! Fijn dat je deze week de tijd vond om te kleuren!
We hebben dan wel niet live afgesproken deze week. Maar onze messenger berichtjes zijn nog leuker want daar hebben we wel tijd voor. Helemaal naar jou huisje bussen in de winter, daar heb ik geen fut voor, dan hebben we dan nog te goed! ☺

Hetty zei

Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
Jammer dat netflix alleen via de pc gaat, hier gelukkig niet.
maar dan houd je wel meer tijd over om te knutselen ...
Groetjes Hetty

Mrs A. zei

You have to hand it to those birds. They come up trumps every time. Love your card. hugs Mrs A.

Hermien zei

Super leuk kaartje Margo. En succes met de pc opeisen!

Groetjes Hermien

Corrie Herriman zei

Super leuke kaart !
Corrie x

Martha zei

Hoi hoi Margot,
heel leuk dit vogeltjeskaartje!
Krijg er ook weer zin in om met de vogeltjes te gaan "stoeien"
Mooi resultaat!
Liefs van martha

Gerrina zei

Geniet van je vrije tijd! Kan me voorstellen dat iedereen nu iets wil zien :)! Je kaart is weer mooi; gave achtergrond! Fijn weekend verder!

Cindy Gay zei

Love it. I need to make a thank you card. . . you gave me inspiration!