donderdag 19 januari 2017

Miss Daisy


Hallo iedereen,

vandaag is het weer donderdag en heb ik een kerstkaart voor jullie. Als ik eerlijk ben is deze al verstuurd maar hij was nog niet op mijn blog gekomen, maar ik ben nog kerstkaarten aan het maken dus ik blijf op het goede spoor :)
Ook elke week een digi of stempel inkleuren lukt goed ! 
Nu moet ik wel snel aan de kleurenkaart gaan werken dit weekend zodat die klaar is voor volgende week woensdag ! 

Deze lieverd is een digi van Miss Daisy en is ingekleurd met Copics.
Ik heb wat kerstbesjes gebruikt en houten sterren van de Action.
Het papier is van SU.

Met deze kaart doe ik mee bij :

Fijne dag iedereen ! 

Groetjes
Margo


38 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart Margo en mooie gekleurde digi!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Margo....we gaan goed he!
Groetjes Diny

Gina zei

Mooi in traditionele kleurt ! groetjes, Gina

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart, Margo!

Anoniem zei

Zó leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Super mooie en leuke kaart! groetjes Joanne

Freubelmina zei

Wauw! Ook deze heb je weer erg leuk ingekleurd, het is een schattig uiltje.
Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Marja zei

Prachtig kaartje Margo.
Leuke digi heb je ingekleurd.
Groetjes Marja.

!neke zei

Die ogen , die doen het !!!!
Gaaf !
groeten Ineke DT52 WTC

Nelly zei

Wat een schatje..........mooi ingekleurd.

Groetjes Nelly

Sarah zei

Super Margo!
Ik heb ook nog verstuurde kerstkaarten die ik moet tonen. Ik weet niet of ik vandaag nog tijd vind om een bericht te typen. Nu op de bus... bijna in de stad. Op mijn afspraak geraak ik al op tijd en haak mee voor in de wachtzaal ☺

Eri zei

Een prachtige kaart, en zo mooi ingekleurd en afgewerkt.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Mooie kaart Margo! En mooi gekleurd stempeltje!
Groetjes,
Jantine

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje margo...en wat heb je dat schattige stempeltje weer super mooi ingekleurd met je copics...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

gerda zei

Mooie kerstkaart in traditionele kleurtjes.

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met het lieve MDS uiltje, Margo....mooi gekleurd en leuke details!
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Margot. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

Marijke zei

Een leuk kaartje met een grappig uiltje! Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Margo,

Deze is ook weer leuk... Bij mij ligt alles even stil wegens jeans-project... moet dus ook nog dringend mijn KKT-kaartje maken...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Oh, weer een prachtige kerstkaart, supermooi gekleurd, en dan al die details, wow ! Groetjes, Enny

Epie zei

Schattig kaartje Margo ,leuk dat je
hem laat zien , succes met je andere creaties!
Groetjes van Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve digi Margo en wat heb je haar mooi ingekleurd. Ook de aankleding is mooi maar het lieve uiltje met de prachtige ogen trekt toch wel de aandacht.
Lieve groetjes Miranda

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend hoe je de leuke digi weer hebt ingekleurd!
Groetjes Anita

Hetty zei

Wat een mooie kerstkaart, dat uiltje is echt een schatje !!!
Groetjes Hetty

Monique zei

Supermooi gedaan! Wat een lief uiltje...
Groetjes Monique
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Margo, wat heb je mooi ingekleurd, het is een schattig uiltje,
groetjes,
Ans

An Smets zei

Schattig uiltje, past perfect bij het koude winterweer
Groetjes
An

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Margo!! Leuk dat je weer meedoet!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ghea zei

Wat een schattig kaartje heel mooi hoor.
Fijne avond, groetjes Ghea

Mrs A. zei

The owl is so cute. I love his eyes. hugss Mrs A.

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart met dit prachtige uiltje Margo!
Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
groetjes
nancy
DT52WTC

Hermien zei

Wat een leuk kerstkaartje Margo, prachtig die uil met z'n grote ogen!

Groetjes Hermien

Petra L zei

Wat een superleuke kaart Margo. Bedankt dat je mij gaat volgen. Ik ben ook jou nieuwste volger ;-)

Lieve groet, Petra

laurie zei

Another cute card! I think that owl is adorable!

Larissa zei

Ach, wat een lieverd. Lief dit kaartje!
Nu je het zegt, de kleurenkaart. Die moet ik ook even inplannen in m'n weekend.
Succes.

Nota Bene zei

Heel mooie kaart! Zelf heb ik ook nog een paar kaarten die met de feestdagen verstuurd zijn niet op mijn blog getoond. Als ik binnenkort weer tijd heb om te bloggen, komen er bij mij dus ook eerst nog wat "oudjes" langs... Ik vind het dus helemaal niet erg dat jij er ook eentje toont dat al langer geleden gemaakt is!
Groetjes, Nele

marian zei

Wat een grappige kaart.
Groetjes van Marian.

Martha zei

Hoi hoi margot,
leuk dit uilenkerstkaartje!!
Liefs van martha