dinsdag 17 januari 2017

Friendship


Hallo iedereen,

Vandaag weer een heel andere kaart voor jullie.
Hier heb ik weer achtergrond gemaakt met distress en masks en stempels.
De stempel van de klaproos is ingekleurd met de Blendabilities.

Bedankt voor jullie reacties op ons kleurwerk gisteren, Femke was er ook erg blij mee ! 

Ik wil ook Gerda nog welkom heten op mijn blog, gezellig dat we elkaar gevonden hebben, altijd leuk om andere blogs tegen te komen en inspiratie bij elkaar op te doen ! 

Met mijn kadotasje
werd ik tweede bij 

Daar ben ik zo blij mee ! 

Groetjes
Margo


22 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Weer zo'n mooie kaart! Prachtige tekst ook. groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Margo...een schitterende achtergrond en die mooie bloem komt daar prachtig op uit...

creatieve groetjes
Rosina

Caroline Cards zei

Een hele mooie kaart en mooie tekst Margo!
groetjes, Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Hoi margo ik heb ook jou blog gevonden en ga nu even hier rondneuzen zag al wel dat je prachtig kunt kleuren.
Groetjes Anita

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je 2de prijs

Nancy zei

Hey Margo,

Mooie, stijlvolle kaart!
En jullie kleurwerkjes zijn ook super!!

Ik weet nog niet of ik er zaterdag geraak, vrees wat van niet, ben met super groot werk bezig en heb al mijn tijd nodig... Maar je kan alles met Martina mee geven, gaat Chantal ook doen...

Liefs,
Nancy

gerda zei

Ben helemaal niet thuis in stempelen en inkleuren, dit ziet er ieder geval heel mooi uit.

Margreet zei

Prachtige kaart met mooi kleurwerk, Margo...proficiat met je 2e plaats.
xxx Margreet

Enny zei

Wauw, proficiat met je tweede plaats Margo, super ! Je klaproos-kaart is prachtig, en zo'n mooie tekst. Groetjes, Enny

karin zei

Proficiat met je prijsje en dit is ook weer een prachtige kaart !
groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Margo. Zo knap om van een blanco kaart helemaal tot dit te komen. Vrolijke mooie achtergrond en die klaproos is net echt vind ik...genieten dit.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat heb je een mooie achtergrond gemaakt, ook je klaproos ziet er prachtig uit! Leuk dat je in de prijzen viel,
groetjes,
Ans

Dr Sonia S V zei

How beautiful t flower looks
Cheers
Dr Sonia

Hetty P. zei

Super mooie kaart heb je gemaakt.
De roos komt zo mooi tot zijn recht op de achtergrond
Groetjes van Hetty

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Margo.
En gefeliciteerd met je kadotasje, die was ook zo mooi!

Larissa zei

Echt heel mooi!
Dat kadotasje was ook zo leuk, helemaal terecht die 2e prijs.

GerJanne zei

Oh wat een prachtige kaart!! En een heel mooie tekst erop!
Zo leuk dat je tasje won! Je maakte vast een sprongetje voor het beeldscherm toen je het ontdekte!
Groetjes,
GerJanne

José zei

Wat vind ik dit een mooie stempelkaart Margot!

Sarah zei

Wat een mooie kaartje!
En onze vriendschap voelt zo aan als de tekst het omschrijft. Mooi!

Gerrina zei

Heel anders, maar oh zo mooi! Prachtig dat rood op die mooie gele achtergrond! Enne gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

Mooi werk Margo!
groetjes
nancy

Martha zei

Hoi hoi Margot,
echt een kunstwerk zo met die klaproos!
Liefs van Martha