donderdag 26 januari 2017

My Bestie - Kerst op donderdag !


Goedemorgen iedereen, 

Zijn jullie allemaal weer op post ? 

Het is weer donderdag dus 52 weeks to Christmas-dag.
Het is me gelukt, week 4 en de 4de kerstkaart is klaar.
Eentje met een Bestie die ik inkleurde met de Copics.



Ik heb bovenstaande restjes gebruikt dus kan meedoen met de restjes-challenge bij Anneke


Hier nog een fotootjes van de digi voor ik er een kaartje van had gemaakt.

Ik doe ook nog graag mee bij :


Bedankt voor al jullie reacties op de kleurenkaarten ! Zo tof om te lezen ! 

Groetjes
Margo


45 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een mooie kaart en wat heb je mooi gekleurd! groetjes Joanne

Veerle zei

ben net even bij je KKT kaart geweest, daar kwam ik voor kon gisteren niet. Maar deze is ook heel mooi en lief. Groetjes, Veerle

Angela zei

Wat een dot van een kaart Margo!

Maria V zei

Met bewondering zit ik naar jouw kaart te kijken. Het inkleuren is zó mooi gedaan. Volgens mij ben je daar ook wel even mee bezig. Petje af voor de hele kaart.

Valerija zei

Wow, this image is so cute! Love your card.
Valerija xx

Joke de Wit zei

Prachtig Margo,en zo mooi ingekleurd petje af hoor.Je vorige duo kaarten zijn ook heel mooi gemaakt.Gr.Joke

Eri zei

Een prachtige kaart Margo. Zo mooi ingekleurd, ik doe het je niet na.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Mooi Margo, prachtig gekleurd plaatje en mooi verwerkte restjes!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Prachtige kaart Margot. Het plaatje is prachtig ingekleurd. Een hele mooie kleuren combi. Groeten trijntje

Enny zei

Een heel schattige kaart Margo, prachtig gekleurd ! En met restjes, dubbel tof ! Groetjes, Enny

Marja zei

Prachtig kaartje Margo!
Leuke digi en heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marja.

Marijke zei

Een mooie kaart en een leuke digi. Super ingekleurd en lekker wat restjes opgeruimd. Goed bezig!! Fijn dat het je weer gelukt is om mee te doen met 52WTC. Gezellig doorgaan!! Volgende week leuke sketch! Groetjes Marijke.

Petra L zei

Prachtig ingekleurd Margo..heel mooi :-)

Lieve groet, Petra

Diny zei

Wat een prachtig kerstkaartje Margo....leuk gedaan met de restjes!
Groetjes Diny

Petra zei

Wat een prachtige kaart Margo.
Lieve groet,
Petra

Monique zei

Wat een prachtig kaartje Margo. Je hebt de bestie ook zo mooi ingekleurd. Ik ben nog even online en dan maar weer aan de wandel. De zon schijnt maar het waait wel hard, dus warm zal het niet zijn.
Fijne dag, liefs Monique

Caroline zei

Prachtig kaartje en ik vind het goed van je dat je elke week een kerstkaart maakt hoor. Ik vind het echt moeilijk om me daartoe te zetten....
Groetjes Caroline

Crealientje zei

Mooie kaart Margo.
Je Bestie heb je super mooi ingekleurd.
Ja, restjes dat is ook zoiets.
Maar jij hebt er iets moois meegemaakt.
Zo zie je maar weer!Komt altijd van pas.
Fijne dag en groetjes Crealientje.

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Margo...heel lief en mooi ingekleurd stempeltje en ondertussen ook weer wat restjes weggewerkt....

groetjes Rosina
DT 52WTC

!neke zei

Zo, heel mooi gekleurd !!!!!
Echt een schattig kaartje !

groeten Ineke DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

prachtige kaart Margo,
ik ben ook helemaal weg van je kleurwerk, jij kunt dat zo mooi!
groetjes,
Ans

Gerrina zei

Wow, Margot, ik heb je gekleurde bestie even groter gezet; jeetje wat is die mooi gekleurd! En weer super tot kaart gemaakt, maar dat kleurwerk van jou is echt de blikvanger van de kaart! Groetjes, Gerrina

Sarah zei

Die digi steelt de show!!!Zo'n mooi kleurwerk! En nu ga ik kijken naar je kkt kaartje ☺

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje, Margo, en wat een schitterend kleurwerk!
xxx Margreet

marian zei

Heel mooi dit kaartje.
Groetjes van Marian.

Larissa zei

Wat ontzettend mooi gekleurd zeg, wauw!
Leuk kaartje!

Nancy Soetaert zei

PRACHTIG gekleurd! schitterende kaart Margot!
tof dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
Nancy
DT52WTC

Je@net zei

Ooooh...wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Margo. Mooi ingekleurd ook!

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtig zoals je Bestie hebt ingekleurd!
Groetjes Anita

Angelique zei

Wauw, wat een lieve Bestie en wat heb je haar prachtig ingekleurd. Je hebt voor de KKT zelfs vier leuke kaartjes gemaakt, leuk die stans van de paspop.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Mooi gekleurd, zeg! En ook hele mooie kleuren gebruikt. Prachtige kerstkaart!

Suzan zei

Wat een supermooie ketstkaart Margo! Top!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Corrie zei

Schitterend ingekleurd Margo, je kaart is beeldschoon.
Lieve groetjes,Corrie

GerJanne zei

Supermooi gekleurd! En wat een leuk kaart maakte je met het afdrukje!
Gaaf zeg!
Groetjes,
GerJanne

Hetty zei

Wat een schatje !!!!
Jij bent wel echt goed met het inkleuren.
groetjes Hetty

KarinsArtScrap zei

prachtig gekleurd en kaart Margo
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator

Kaija zei

Gorgeous!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

Laine Kammeraad zei

So incredibly adorable Margo and I love your coloring too!!

Thanks for joining our challenge this month at Color It Create It Show It Off.

With smiles
Laine Kammeraad
DT Color It Create It Show It Off

www.Hugs4TheHeartDesigns.blogspot.com

Gina zei

Prachtige kaart Margo en de digi zo supermooi ingekleurd ! Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off! Groetjes, Gina DT

Cindy van Oorschot zei

Beautiful coloring with this adorable image. and a great card too.
Thanks for sharing with us a Color it Create it Show it off.
Cindy

Unknown zei

Gorgeous card, I Love it! Thank you for your participation at My-Besties French blog! Good luck!

Arteconpapelmaderaehilos zei

Soo Beautiful card!. Thank you for joining with us at My Besties Spanish Challenge. Good luck with your entry. Maritza DT

Desire Fourie zei

Margo this is such a beautiful project. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us in February.
Hugs
Desíre
{Color It Create It Show It Off DT Member}
{Doing Life – my personal blog}

Anneke zei

Wat knap al je 4de kerstkaartje! Bij mij was de inspiratie even op denk ik... Met ziek te zijn heb ik niet veel gedaan buiten 1 projectje dat ik pas dit weekend kan laten zien! Hopelijk kan ik morgen ook nog wat knutselen ;)
Leuk dat je meedoet met de restjes uitdaging
Groetjes Anneke

Gertrude zei

Wunderschön , danke für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
glg Gertrude