vrijdag 27 januari 2017

Faery Ink restjes



Hallo iedereen,

Wat leuk zo veel reacties op mijn kleurenkaarten en op mijn kerstkaart ! 
Dankjewel voor alle complimenten over het kleuren ! Ik bloos er nog van ! 
Vandaag heb ik wéér een kaartje met een ingekleurde digi voor jullie ! 
Deze digi is er eentje van  Faery Ink ik kleurde haar weer met Copics, je kan het niet zo goed zien maar op haar vleugels heb ik weer stipjes gezet om ze te laten schitteren, in het echt zie je dat wel beter.

Het kaartje heb ik gemaakt met restjes, eerst allerhande restjes uitgezocht, niet alles gebruikt zoals jullie zien, maar de foto was al gemaakt.

Ik doe graag nog een keertje mee met :

Nog een fijne vrijdag iedereen ! 
Bijna weekend !!!!

Groetjes
Margo


36 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een hele mooie Faery kaart. De kerstkaart van gisteren is ook super mooi.
Alvast een fijn weekend!
groetjes, Caroline

Je@net zei

Wauw...en deze is ook al zo mooi!

Angela zei

Wat een ontzettend gave 'restjes'kaart Margo! Prachtig zoals jij alles bij elkaar gezocht hebt! Wat heb je de digi schitterend ingekleurd!

Marja zei

Weer een prachtige kaart Margo!
Leuke digi en natuurlijk weer heel mooi ingekleurd.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

Valerija zei

Beautiful image and card Margo. Love the cute image and all papers you used.
Valerija xx

Gerrina zei

Met zo'n mooi gekleurde fee is het waarschijnlijk een feestje om de restjes op te maken; ziet er weer super uit! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Mooi, Margo! Een hele leuke kaart geworden!
Groetjes
Jantine

Corrie zei

Deze is ook weer prachtig gekleurd Margo, je kaart is een plaatje geworden, mooi verwerkt met de restjes.
Lieve groetjes,Corrie

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart. Wat heb je super mooi gekleurd. groetjes Joanne

Monique zei

Wat een schatje! Alles past zo mooi bijelkaar.
Groetjes Monique

Anoniem zei

Liefff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ghea zei

Wat een prachtige kaart mooi ingekleurd en afgewerkt Margo.
Groetjes Ghea

Eri zei

Nou, jij kunt er wat van! Prachtig!
Groetjes, Eri

Unknown zei

Wow wat een mooie kaart.

Ellen zei

Leuk om te zien wat je aan restjes allemaal bij elkaar hebt gezocht. Mooi gekleurd ook weer. Gave kaart is het geworden!

Josje zei

een hele leuke kaart is het geworden ik bewaar ook altijd de restjes kleur bij kleur dat is heel handig

Freubelmina zei

Wat een lief kaartje Margo!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

Margreet zei

Ook hier heb je weer prachtig gekleurd, Margo....en het is een mooi en lief kaartje geworden.
Fijn weekend!
xxx Margreet

Larissa zei

Deze is ook weer prachtig, zo mooi gekleurd!
Fijn weekend!

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat een prachtige kaart heb je gemaakt, je kleurwerk is weer super..mooi afgewerkt met de bladeren en de bloemetjes,
groetjes,
Ans

ADA zei

Prachtige kaart en heel mooie ingekleurd, GROEJES ADA

Hetty zei

Alweer zo'n beauty !!!!
Mooie kleuren
Groetjes Hetty

GerJanne zei

Ah super Margo! Wat mooi gekleurd zeg. En het is weer en heel leuk kaartje geworden.Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Margo way is hij mooi geworden!
De libellen en het rondje passen er leuk bij. Knap!

Enny zei

Wow, een prachtige kaart, jij kan zo mooi kleuren, en de restjes passen prima bij elkaar ! Groetjes, Enny

Claudia's kaartjes zei

Wat een prachtige kaart. Supertof gedaan.
Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

laurie zei

So cute! I love the colors and sweet image Margo!

Rosina zei

een schitterend kaartje Margo...het schattige meisje weer prachtig ingekleurd...en weer wat restjes kwijt ...
al ik alle restjes op moet maken ..ben ik nog wel jaaaaaaaaren bezig..hahaha

groetjes Rosina

Aartje zei

Wow wat prachtig gekleurd. Geweldig.
Groeten, Aartje

Anneke zei

wat ziet je blog er mooi uit Margo, misschien heb je dit al langer , maar heb ik gemist door ziekte etc.... en wat een schattige kaartjes staan hier.
Nog bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en fijne week hoor!
groetjes van Anneke

martina's kaartjes zei

alweer zo'n scheetje ! mooi
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei


Wat een schitterende kaart,
en de digi is zooo gaaf ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Durvina zei

Wauw!! Wat mooi!
Wat schitterend gekleurd, echt prachtig!

liefs, Durvina

Nancy zei

Hey Margo,

Wat heb je deze weer zo mooi ingekleurd!!

Liefs,
Nancy

Anneke zei

Wat is ze weer prachtig ingekleurd Margo!! En je restjeskaart is ook weer prachtig
Nog een fijne avond
Groetjes Anneke

Martha zei

Hoi hoi Margot,
ik heb er weer 3 gemist,
maar hele mooie zeg, die kleurenkaart vind ik heel bijzonder!
mooi ook het kerstkaartje en dit elfjeskaartje ook helemaal super, jij kan zo mooi inkleuren!
liefs van martha