woensdag 27 april 2016

Candy


Hallo iedereen,

Even een speciaal berichtje van mij om dankjewel te zeggen aan mijn lieve en trouwe volgers.
Dankjewel voor al jullie lieve reacties elke keer weer ! 
Ik ben er steeds zo blij mee ! 
Daarom een kleine candy.

Ik had op FB deze leuke sets zien voorbijkomen en ook gelezen dat er al veel mensen achter het net hebben gevist omdat de sets op veel plaatsen al zijn uitverkocht.
Tot mijn verbazing was het rek bij ons in Stabroek nog dik gevuld en toen dacht ik : laat ik van elke set 3 extra stuks meenemen om te verloten onder mijn volgers.

Wat moet je nu doen om een kans te maken op een pakketje ?
Je moet volger bij me zijn, als je nog geen volger bent, ben je zeker welkom op mijn blog, maar kan je niet meedingen naar deze candy, de sets gaan echt naar mensen die me ook actief volgen en de moeite nemen om berichten bij me achter te laten.
Schrijf een berichtje bij deze post en uit de reacties trek ik volgende woensdag 3 namen.

Groetjes
Margo

22 opmerkingen:

Miranda K zei

super lief margo! ik doe niet mee met je candy.. ik had ze hier al bij de action gevonden.. maar ik weet zeker dat je hier iemand mee blij gaat maken. lief van je, groeten miranda k

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat een goed idee, leuke candy is dit..ook ik heb ze allemaal kunnen kopen bij -onze- Action..dus ik doe niet mee..Er zijn vast dames die ze heel graag willen hebben,
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat ontzettend lief van je Margo....een super leuk idee!
Natuurlijk waag ik heel graag een kansje....ze zijn heel erg leuk!
Ik zal je candy in mijn sidebar zetten.
Groetjes Diny

Angelique zei

Heel erg lief van je om extra setjes mee te nemen en te verloten. Ik had het geluk dat ik ze kon vinden dus ik doe niet mee. Kun je andere dames blij maken.
lieve groetjes Angelique

Je@net zei

Wow....wat super lief van je, Margo. Ik doe dan ook heel graag mee!

Mariken zei

Jou volgen is alleen maar leuk, genieten van de mooie dingen die je maakt en het gezellige contact! En...zeker vind ik de stempelset gaaf!! Fijne avond!

Nelleke zei

Wat een leuke actie van je om aan anderen te denken. Ik heb de meeste inmiddels op 1 na. Daarom mag je anderen er blij mee maken. Dat gaat zeker lukken. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Wat een leuke stempelsetjes heb je gescoord Margo....Ik heb er ook naast gevist bij Action...waren allemaal uitverkocht....maar nu doe ik heeeel graag mee met jouw candy en wie weet is het geluk wel aan mijn kant ...
Ik zet hem meteen in mijn sidebar...
groetjes Rosina

Els zei

Super mooie stempelsetjes en ontzettend lief dat je dit aan je actieve volgers gaat uitdelen.
Groetjes, Els

Joanne kramer zei

Wat lief van je! Ik heb ze kunnen bemachtigen, dus doe niet mee... Groetjes Joanne

Unknown zei

Doe ook niet mee,heb ze ook al,waarschijnlijk hier niet zoveel knutselaars als in andere plaatsen,wel heel sociaal dat je ook aan andere denkt!👍

Laurespage zei

Margo,
Leuk dat je een candy plaatst voor je volgers. Je maakt steeds leuke dingen en geeft je volgers altijd wel inspiratie.
Groetjes, Laurette

karin zei

Hoi Margo,
Leuk dat je deze candy plaatst voor je volgertjes.
Ik had deze stempeltjes nog nergens gezien, het zijn leuke bloemen.
groetjes,
Karin

Gerrina zei

Heb ik duidelijk wat gemist; vandaag kijken of ze hier nog te verkrijgen zijn; zien er goed uit... Groetjes, Gerrina

Sylvia zei

Hallo Margo,

Wat lief.Deze mooie sets waren hier ook niet meer verkrijgbaar.Ik doe graag mee.Dank je voor de kans.

Groetjes,Sylvia.

GerJanne zei

Lief van je Margo, maar ik heb de stansjes die ik wil, dus maak er iemand maar blij mee!
Groetjes,
GerJanne

Marja zei

Wat lief dat je een candy weggeeft.
Ik had al wel over deze setjes gehoord maar nog niet gezien...maar wat zijn ze leuk daar doe ik graag aan mee.
Groetjes Marja.

Claudia's kaartjes zei

Wat leuk Margo, ik de alle stansjes, gelukkig kunnen bemachtigen, dus mag iemand anders er blijk mee maken, Suc6..

grtjs
Claudia

Nota Bene zei

Wat attent van je om extra setjes te kopen. We hebben hier nog maar pas een Action in de buurt, dus ik ben er nog niet zo vaak geweest. Deze setjes heb ik er ook nog niet gezien, dus ik doe graag mee. Ik weet wel al dat ik er best niet té vaak zal gaan, want anders zal ik veel te veel spullen kopen.
Groetjes, Nele

Yvette zei

Wat leuk Margo dat je deze setjes met je volgers wilt delen. Ik heb geen Action dichtbij dus kom ik er niet zo dikwijls. Ik waag graag mijn kans want ze zien er heel leuk uit.
grtjs,
Yvette

Enny zei

Wauw Margo, da's heel tof van jou ! Ik doe graag mee hoor ! Voor mij is Action nogal ver weg, dus ik geraak er niet zo vaak... Groetjes, Enny

Sarah zei

Wat leuk dat je ze verloot.
Ik waag graag een kansje,want ik volg je graag!! Xxx