maandag 11 april 2016

Mini Gelliplate 1

Goedemorgen iedereen !
Vandaag weer maandag en een korte week voor mij want ik werk enkel vandaag en morgen omdat mijn jongste dochter zaterdag gevormd wordt.
Dus ik heb een paar dagen recup genomen om alles in orde te maken, maar ik hoop toch dat ik ook wat tijd ga hebben om te knutselen !
Deze kaartjes heb ik gemaakt bij Chantal toen ik de Gelliplates ging uitproberen.

Ze zijn alle twee gemaakt door verf uit te rollen over de plate en dan een achtergrondstempel in de verf te drukken.
Dan verder afgewerkt met stempels en gemat.

Ik heb vrijdag heel erg leuke post ontvangen ! 
Eerst en vooral heb ik een dikke enveloppe ontvangen van Margreet want ik heb haar candy gewonnen, kijk maar eens in mijn zijbalk en ik heb ook een leuke enveloppe ontvangen van Anneke waarmee ik een swap heb gedaan.
Heerlijk zo'n hoop inspiratie die op de mat valt !
Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan !

Fijne week !
Groetjes
Margo

32 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Margo!

Monique zei

Je kaartjes zijn super geworden! En de tekst daar ben ik het helemaal mee eens.
Lieve groetjes, Monique

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt Margo! Fijn dat mijn envelop zo snel overgekomen is. Ben benieuwd wat je allemaal met de inhoud gaat maken.
xxx Margreet

ADA zei

Gefeliciteerd met je candy, je kaart is erg mooi geworden al weet ik niet hoe die nieuwe techniek gedaan word, ik zie het steeds vaker voorbij komen, ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden hoe het gedaan wordt. Fijne dag nog.
GROETJES ADA

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Gefeliciteerd!! En wat een mooie kaarten. De eerste geniet mijn voorkeur maar dat is door de kleurtjes.

Els zei

Super mooie kaartjes heb je gemaakt met de Gelli plate.
Hoe maak je dan de stempels schoon omdat er dan verf in zit?
Daarom durf ik nog geen stempels op de gelli plate te gebruiken.
Gefeliciteerd met je leuke post.
Groetjes, Els

Nelleke zei

Leuk he om het uit te proberen. Geniet van de week! Groetjes, Nelleke

Claudia's kaartjes zei

Leuke kaartje met die gelli plate.

grtjs
Claudia

Anoniem zei

Leuke kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

PS: als je ze weer eens vindt, mag je gerust voor € 10,00 decobal-vellen meenemen; de keuze laat ik verder aan jou over.

Anita van Merode zei

Prachtige kaarten Margo, gefeliciteerd met je prachtige candy van Margreet.
Gr Anita

Nancy Soetaert zei

Toffe kaartjes Margo! Deze week komt er bij mij ook nog een gelliplatekaartje. Niet gewerkte met een stempel, maar met een stencil.
Succes met de voorbereidingen voor het vormselfeest van je dochter, en proficiat alvast aan de vormeling!
Bij ons in Koksijde is het vormsel op 1 mei.
groetjes, nancy

Mariken zei

Wat zijn je kaartjes leuk zeg! En tof, een candy winnen, daar kan je zo blij mee zijn!
Succes met de voorbereidingen, ik duim voor mooi weer!

Jantine zei

Mooi zijn ze, Margo!
Fijn dat je lekker vrij hebt de komende dagen.
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Ze zijn erg mooi!
Leuk die candy !
Succes met alle voorbereidingen !

groeten Ineke

Anoniem zei

Twee heel mooie kaarten Margo! Veelzijdig is de Gelli Plate hé :) Wat een hoop leuks heeft de postbode jou bezorgd! Heel veel knutselplezier en alvast gefeliciteerd met het vormsel van jouw dochter! En succes met de voorbereidingen!
Groetjes Chantal

Maria V zei

Wat een prachtige kaarten. Ik zit er met bewondering naar te kijken. Dat zijn gezellige enveloppen. Geniet er van en succes met alle voorbereidingen.

Els zei

Dank je wel voor je reactie Margo en ik ga het ook met een stempel proberen.
Groetjes, Els

Nancy zei

Hey Margo,

Mooie kaarten maakte je! Geniet van de feestdag van jouw dochter! Hier zijn de communies al lang achter de rug... Nummer drie is gaan samenwonen dit weekend...

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Margo,

Mooie kaarten maakte je! Geniet van de feestdag van jouw dochter! Hier zijn de communies al lang achter de rug... Nummer drie is gaan samenwonen dit weekend...

Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
wat heb je 2 prachtige kaarten gemaakt met de gelli plate,ook heb je hele mooie stempels gebruikt..
Je hebt echt een prachtige candy gewonnen..echt super..
groetjes,
Ans

Josje zei

Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt

Angelique zei

Twee hele mooie kaarten, leuk om te zien wat je met de gelli-plate kan. Mooi met die stempels. Wauw, wat een mooie candy heb je gewonnen, daar kan je lekker mee aan de slag.
Veel succes met de voorbereidingen voor het vormsel.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Gave kaartjes, zeg! Wat heerlijk is dat hè, als de post van die geweldige enveloppen brengt?! Succes met alle voorbereidingen voor zaterdag. Wel jammer dat je daardoor niet even bij Elke langs kunt komen. Mariken en ik gaan vast nog wel een keer die kant op. Wie weet komt het er dan wel van om iets af te spreken.

Marijke zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit! Succes met de voorbereidingen voor het weekend.

Groetjes,
Marijke

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Margo....dat heb je erg leuk gedaan.
En wat heb je gave post ontvangen van Margreet....ik was ook een van de gelukkigen! Heel erg gaaf voor je!
Groetjes en goede voorbereidingen voor zaterdag
Diny,
Diny

Rosina zei

Prachtige kaartje heb je weer gemaakt met die mini gelli plate Margo
en dan nog leuke dikkke enbveloppen op je deurmat vinden....SUPOER leuk voor je....veel plezierermee daar gaat vast weer wel veel moois mee gemaakt worden...

groetjes Rosina

laurie zei

Gorgeous cards Margo!What a fun technique!

laurie zei

Gorgeous cards Margo!What a fun technique!

Enny zei

Prachtige kaarten met de gelli achtergrond ! En proficiat met je dikke enveloppen ! Groetjes, Enny

Cindy Gay zei

All very nice with great graphics.

Gerrina zei

Dat is natuurlijk heerlijk als je zoveel leuks hebt liggen om aan te beginnen... Hoop dat je alles klaar krijgt en een hele mooeie dag voor de communie gewenst!
Je kaarten vind ik super; rustig en toch veel diepte; knap gedaan!