zaterdag 23 april 2016

Swappen deel 2





Hallo iedereen,
Hier ben ik terug met deel 2 van de swap met Anneke, deze keer heb ik ervoor gekozen om een Tzakje van Kimya te pimpen.
Het zijn echt heel erg leuke zakjes om kado te geven ! 
Ik heb ook de vlaggetjes van Kimya gebruikt, die heb ik gekocht op de beurs, de Tzakjes trouwens ook, die had ik speciaal meegenomen om mee te doen aan de challenge van deze maand.


Ik doe graag mee met de volgende challenges  :


Fijn weekend nog ! 
Groetjes
Margo



35 opmerkingen:

Margreet zei

Ik vind hem geweldig Margo! Je zou ook nog mee kunnen doen bij AnMa Creatief waar de challenge 'Alles behalve een kaart' is!
Fijn weekend.
xxx Margreet

!neke zei

Heel gaaf Margo!
Groeten Ineke

Hetty zei

Een super gaaf tasje heb je gemaakt.
Zo'n leuke details op je kaart.
De vlaggetjes zijn super leuk gedaan.
Groetjes Hetty

Je@net zei

Wat een leuk cadeauzakje, Margo!

Nelleke zei

Wat een leuk zakje zeg. Mooi vrolijk. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi dit opgepimpte zakje Margo....leuk stempeltje erop ...

groetjes
Rosina

Joanne kramer zei

Heel mooi! Gaaf gedaan! Groetjes Joanne

Anoniem zei

Wat een vrolijkerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Een heel leuk zakje heb je gemaakt.
groetjes, Els

chantal zei

Supermooi even creatie. Je vorige posts zij echt mooie Kaarten , Je hebt de smaak te pakken
Liefs Chantal

Original handmade by Janneke zei

Deze zakjes zijn inderdaad erg leuk om te pimpen Margo. En jij hebt er een feestelijk zakje van gemaakt.
Vrolijk afdrukje, je zou bijna mee gaan dansen.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards!

Groetjes Janneke DT

Diny zei

Wat zijn dat leuke zakjes Margo....en jij hebt dit zakje heel erg leuk gepimpt moet ik zeggen....prachtig!
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Leuk gedaan met die zakjes, Toffe kleuren heb je gebruikt, super.

grtjs
Claudia

Marja zei

Wat heb je het zakje leuk gepimpt! Mooi hoe je alles verwerkt hebt.
Groetjes marja.

Irene zei

Super leuk Margo, een gaaf cadeautje zo!!

xx Irene

Maria V zei

Ja hoor, helemaal geslaagd. Gezellig zakje om te krijgen.

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
het ziet er prachtig, de vrolijkheid straalt er van af!
groetjes,
Ans

Petra zei

Wat een super leuk zakje heb je gemaakt , mooie vrolijke kleuren. De vrolijkheid spat van het scherm af.
Lieve groet,
Petra

Jantine zei

Heel leuk, Margo!
Groetjes
Jantine

karin zei

Mooie creatie Margo.
groetjes,
Karin

lenywim35 zei

Gaaf gedaan Margo. Ziet er heel leuk uit. grts leny w

Gerrina zei

Een heel vrolijk kado zo! Wat een hoop leuke dingen heb je erop gemaakt! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Leuke cadeauverpakking en wat een vrolijke digi.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Wat een vrolijk zakje!!
Bedankt voor je toffe reactie.
Ik werk graag met tricot, ik het begin vond ik het ook moeilijk, maar nu vind ik het heerlijk, het rafelt ook niet.
Ik kijk er ook naar uit om elkaar te zien binnenkort! Xxx

franicsa zei

Zo een leukertje is het geworden
;-) Franciusca

Sylvia zei

Mooi gepimpt cadeauzakje,Margo.Wat een superleuke digi.

Groetjes,Sylvia.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk zo ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x
nog veel beterschap ! hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kan je een bezoekje brengen aan 't Woefke,

Nancy zei

Hey Margo,

Ziet er super leuk uit!
Enne... we hebben je toch wat gemist dit weekend... zonde dat je in de lappenmand lag... Veel beterschap!

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Wat een leuk en vrolijk cadeauzakje Margo! Kimya heeft zulke leuke spulletjes :)
Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

Odette's kaartenhoekje zei

Hallo Margo hopelijk ben je snel weer beter ... Ja het is wel een heel hardnekkige griep hoor (ik kan er deze keer van meepraten ...)
Wat een leuk tasje heb je gemaakt met helemaal hele gave spulletjes van Kimya
Groetjes, Odette.

Mrs A. zei

It's a really sweet decorated bag. hugs Mrs A.

Enny zei

Oh, wat een schattig zakje, zo mooi versierd, super ! Wat erg dat je nog ziek bent, ik wens je spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

Cindy Gay zei

Sweet card. Like the format (size).

Anneke zei

Ooh deze is ook super leuk!! Altijd leuk zo'n cadeauzakje :) Groetjes Anneke

Nelleke zei

Fijn dat je met de april uitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke DT
BeantwoordenVerwijderen