dinsdag 12 april 2016

Viva Las VegaStamps - Challenge April

Hoi iedereen,

vandaag weer een kaartje van mijn hand.
Voor deze kaart moest ik niet zo erg lang nadenken, ik zag de challenge bij Viva Las VegaStamps via het blog van Corrie (zij maakt zo'n gave dingen !) en was meteen helemaal mee :) leuk is dat he ! 
Nog even de goede stempel uitgezocht bij Chantal en dan aan de slag met de mini-gelliplate die ik deze keer met Distress heb geinkt en dan een boomschors-stempel erin. 
Wat vlekjes en spetters, de stempel van de man die de affiche komt hangen voor de uitnodiging om een bakje koffie te komen drinken.
Zo dit is de allereerste keer dat ik meedoe aan een challenge van 

Ik wil jullie weer bednaken voor al de lieve reacties op mijn vorige kaart ! 
Ik geniet er altijd zo van om ze te lezen ! 

Groetjes
Margo

32 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

mooie een mooie en stoere kaart! groetjes Joanne

Els zei

Mooie kaart is dit weer met al die spetters.
groetjes, Els

Hetty zei

Wat een leuke kaart !!!
Mooie stempel heb je gebruikt.
Groetjes Hetty

Marja zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes Marja.

ADA zei

Hoi Margo dank je wel voor de uitleg die je stuurde naar mij, deze kaart is ook weer erg mooi geworden, fijne dag nog.
GROETJES ADA

Corrie Herriman zei

Wat leuk dat je met ons meedoet !!! Gave kaart !!!!
Corrie x

Diny zei

Prachtig kaartje Margo....het is je goed gelukt!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi deze mannenkaart Margo....leuk gedaan met de achtergrond en stempel...

groetjes Rosina

Je@net zei

Leuke stoere mannenkaart, Margo. En wat een mooie stempels!

Petra zei

Wat een mooie kaart! Ziet er heel artestiek uit.

Groetjes Petra

Ans Gilbert zei

wat heb je een leuke mannenkaart gemaakt, prachtige achtergrond en tekst,hele gave stempel,
groetjes,
Ans

Mariken zei

Wauw, knappe mannenkaart is dit!!

Ans zei

Mooie stoere mannenkaart!!! Succes met dechallenge!

Liefs Ans

karin zei

Mooi die achtergrond, leuke kaart Margo.
groetjes,
Karin

Enny zei

Wauw, da's een heel toffe kaart Margo ! Succes met de challenge ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Las Vegas... nog anderhalve week en dan vliegen wij er naartoe :) Heeft natuurlijk niets met jouw challenge te maken, maar ik moest er wel aan denken. Supergave mannenkaart!

Sarah zei

Leuke kaart.
En grappig want dat wou ik je net vragen? Ik las bij Ellen dat je werkt vlakbij het stadspark. Zullen we eens op de middag tijdens je pauze samen iets gaan drinken? Of gewoon in het park zitten? Xxx

corryskaart zei

hoi margo
een prachtige en stoere kaart en zeker in deze kleuren is die echt bijzonder!
groetjes corry

Ghea zei

Een gaaf kaartje heel erg leuk gedaan Margo
Groetjws Ghea

Francisca zei

Dat is een heel leuke !
Fran

Yvette zei

Hey Margo, dit is een prachtige mannenkaart Mooie achtergrond. Succes met de challenge!
grtjs,
Yvette

Angelique zei

Wauw, dit is echt een gave mannenkaart. Mooi die ronde's met de gelliplate en ik hou altijd zo van vlekjes en spetters. Heb je daar een stempel voor gebruikt?
lieve groetjes Angelique

Veerle zei

Wat een super gave kaart Margo. Heel leuke stempel. Van dat merk heb ik er nog geen. Groetjes, Veerle

Anoniem zei

mooie kaart!

Sylvia zei

Gave mannenkaart,Margo.Mooie stempel en superleuk gedaan met de spetters.

Groetjes,Sylvia.

Gerrina zei

Gaaf dat jij ook meedoet bij VLV; moet er nog een maken... En mooi dat je wel koffiekleuren maar geen koffie zelf gebruikt hebt! Groetjes, Gerrina

Nikki W zei

Great idea, some coffee graffiti - love it. Thanks for joining us at Viva Las VegaStamps!

by belle zei

Great take on the challenge!!

Mixedmediajenn zei

Oh my, I love how you used the painter stamp. Love the sentiment, too. My thoughts exactly! Haha.

Fiona Paltridge Designs zei

Very cool! Thank you for joining us over at VLVstamps xx

Fiona Paltridge Designs zei

Loving the splats!!! Thank you for joining us over at VLVstamps xx