vrijdag 22 april 2016

MIni Gelliplate 2

Hallo iedereen,

een tijdje geleden liet ik jullie de eerste kaartjes zien die ik bij Chantal maakte met de Gelliplate, hier is de 2de reeks.
Er valt niet zo erg veel over te zeggen.

Ik hoop dat ik dit weekend in de knutselmodus geraak want het gaat allemaal niet zo vlot.
Ik ben nu flink aan het hoesten, maar dat zal ook wel weer over gaan, maar ik moet ook even wat tijd steken in mijn kleine harpchick want het openbaar examen komt er aan voor ons beiden en waar ik al ongeveer klaar ben met mijn 3 stukken, is zij echt aan het worstelen.
Dus wat extra aandacht en support om haar erdoor te sleuren.
Jammer dat haar dipje net nu komt, dit is wel het slechtste moment zo'n maand voor het examen.

Zo fijne vrijdag allemaal en morgen ... WEEKEND !!!!

Groetjes
Margo

23 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw, 2 mooie kaarten! Ik hoop dat je snel uit je dipje komt... Want je hebt je energie wel nodig lees ik. groetjes Joanne

Nancy Soetaert zei

Prachtig!
toen ik groen en paars wou combineren op de gelli kreeg ik echt een vies resultaat. Bij jou zo wondermooi!
hoop dat je snel weer ok bent!
en succes aan je Dochter met haar muziek oefeningen!
groetjes
Nancy

Els zei

Schitterend mooi gemaakt Margo.
En beterschap met al dat hoesten, want daar word je wel heel moe van.
Groetjes, Els

Marja zei

Mooi gemaakt Margo,leuke kleurencombi!
Groetjes Marja.

ADA zei

2 Super mooie kaarten gemaakt, en beterschap gewenst, fijn weekend alvast.
GROETJES ADA

Mariken zei

Prachtige kaart, mooie kleuren! Jij sterkte met alles, inderdaad, gelukkig bijna weekend!!

Ellen zei

Prachtige kaarten, mooi van kleur! Vooral de bovenste vind ik mooi. Jij sterkte met je harpchick en het hoesten. Bijna weekend, geniet ervan!

Margreet zei

Mooie kaarten zijn het geworden Margo....ik ga me binnenkort ook aan de gelliplate wagen. Sterkte met alles!
xxx Margreet

Gerrina zei

Mooi hoe dat vierkantje in de gelliplateafdruk combineert met de ronde vormen van de stempel! Fijn weekend!

Enny zei

Prachtige kaarten Margo ! Ik wens je spoedig beterschap, en voor jullie allebei succes met het examen ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Hoi Margo,
je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt, leuk effect met de gelly plate..
Ik wens je heel veel beterschap,
groetjes,
Ans

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Margo.
Sterkte en beterschap!

!neke zei

Mooie kaarten !!!!!
Beterschap !

Groeten Ineke

Anoniem zei

Twee super mooie kaarten Margo! Mooie stempels en kleuren! Succes met het helpen en heel veel beterschap!
Groetjes Chantal

Angelique zei

Hele mooie kaarten, wat geeft de gelliplate gave resultaten. Sterkte met het hoesten, kost zoveel energie. En succes met het helpen van je dochter.
lieve groetjes Angelique

Corrie Herriman zei

Veel plezier dit weekend en hopelijk zonder hoest ! Ik vind deze ook heel mooi !
Corrie x

Claudia's kaartjes zei

tof kaartje.

grtjs
Claudia

Francisca zei

niet veel over te vertellen ... gewoon een tof kaartje .
Francisca

Hetty zei

Gave kaart heb je gemaakt.
Groetjes Hetty

Diny zei

Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Margo!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Sylvia zei

2 hele mooie kaarten,Margo.Mooie stempels en teksten.Fijn weekend en beterschap.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

PRACHTIGE kaartjes Margo...hele mooie swirl en de kleurtjes combineren ook heel mooi...

groetjes Rosina

Alida zei

wat gaaf zeg, mooi zoals die stempel uit je print komt, bijzonder effect.