donderdag 28 april 2016

Kerstkaart


Dag lieve volgers ! 

Vandaag zoals beloofd een kerstkaart ! 
Deze heb ik gemaakt met het prachtige pakketje dat ik gewonnen heb bij Margreet.
Wat een superleuk pakket om mee aan de slag te gaan, ik had geen inspiratie maar toen ik door het prachtige papier balderde, kwam de kaart als vanzelf uit mijn handen, ik wou niet te veel van de prachtige vogeltjes verstoppen, dus daarom niet te veel er overheen gekleefd.
Het stempeltje heb ik op kraft gestempeld en ingekleurd met de Derwent potloden, dat was weer heel lang geleden dat ik dat nog eens had gedaan.
Ik wou graag nog verder aan de slag gaan, maar ja er zijn ook zo veel andere dingen die ik moet doen, dus alles ligt nog lekker klaar op mijn buro om verder aan de slag te gaan met deze mooie spulletjes ! 
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn candy-post !!!!

Groetjes
Margo

Met deze kaart doe ik mee bij :


33 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit !
grtjs,martina
x

Mariken zei

Schattig kaartje Margo, wat een lief plaatje erop!

Monique zei

Zo mooi !
groetjes
Monique

Gerrina zei

Wat een mooie bijpassende vogel! En idd leuke spulletjes om een kerstkaart mee te maken! Helemaal gelukt!
Wat mij dus niet gelukt is, is zo'n setje bij de Action te vinden; hoop dat die nog eens aangevuld worden... Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Leuke kaart, Margo. En wat zijn die houten huisjes leuk!

Joanne kramer zei

wat een mooie kaart! het is inderdaad mooi papier. groetjes Joanne

Monique zei

Wat een mooie kaart! Leuk dat je op deze manier je gewonnen pakketje kunt gebruiken.
Liefs Monique
DT 52WTC

Petra zei

Het is een prachtige kaart geworden Margo.
Lieve groet,
Petra

Petra zei

Het is een prachtige kaart geworden Margo.
Lieve groet,
Petra

GerJanne zei

Hi Margo,
wat een mooie kaart! EN laat het maar lekker liggen, want dan komt de inspiratie wel. Tenminste dat werkt bij mij zo. Als ik ga opruimen zie ik van alles liggen en schieten de ideeën me vaak in het hoofd en maak ik de mooiste kaartjes voor ik alles opgeruimd heb. Dus: weer rommel...
Vicieus cirkeltje...
GerJanne

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Margo. Ben benieuwd wat voor moois er nog meer uit je handen komt. Ik weet niet of jij ook Facebook hebt, want dan zou het misschien leuk zijn om dit kaartje te delen in de AnMa Creatief groep???
xxx Margreet

Marja zei

Mooie kaart,heel leuk om het stempeltje op kraft in te kleuren.
Groetjes Marja.

Nancy Soetaert zei

heel mooi gemaakt Margo!
groetjes, nancy

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Margo,
wat leuk het vogeltje op Kraft, mooi gecombineerd met 't papier,
groetjes,
Ans

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Margo! Lief met dat vogeltje!!
Groetjes Suzan

ADA zei

Mooie kaart en leuke stempel, fijne dag nog.
GROETJES ADA

Marijke zei

Zeker mooi papier en het vogeltje voorop is ook een liefje! Je kaart is mooi geworden. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Irene zei

Wat een mooi papier en jouw ingekleurde vogel past er prachtig bij Margo! Ik was gelukkig op het juiste moment bij de Action want ik heb de leuke stempels en stansjes maar de kaarten in bijzondere modelletjes die ik hier en daar in blogland zie heb ik helemaal niet gezien....je moet maar net boffen!!

xx Irene

Nota Bene zei

Wat een heerlijk kaartje is dit! Dat stukje dessinpapier vind ik zo mooi...

Odette's kaartenhoekje zei

Margo een prachtig kerstkaartje met heel erg mooi papier ... Leuk de houten huisjes er bij ...
Groetjes, Odette.

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Margo....en het vogeltjes papier is prachtig!
Groetjes Diny

Yvette zei

Wat een mooie kaart Margo! En de vogel is heel mooi ingekleurd.
grtjs,
Yvette

marian zei

Een prachtige kaart, mooie stempel en mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

Els zei

Een mooie kaart en gelukkig heb je niets over de lieve vogeltjes geplakt. De houten huisjes met bomen.
Fijne dag en groetjes, Els

Josje zei

hele leuke kaart margo

Laurespage zei

Margo, een heel mooi kaartje met een mooie opbouw en inderdaad je vogel is heel mooi ingekleurd.
groetjes, laurette

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.De stempel van de vogel is superleuk gecombineeerd met het designpapier.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kerstkaartje
heel leuk met al die vogeltjes

groetjes anneke

Angelique zei

Mooie kaart, mooi de vogel op kraft. Slim om het prachtige papier niet helemaal te bedekken.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Hele mooie kaart! En leuk dat je inspiratie kreeg van het pakketje, Margo. Ik hoop dat je snel tijd vindt om verder te gaan!
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Een prachtige kaart Margo, tof, die vogel op Kraft, en het papier is inderdaad te mooi om te verbergen. Groetjes, Enny

Syl(via) zei

Leuke kaart Margo. Mooi, die vogel op het kraftpapier. Gr. Syl(via)

Cindy Gay zei

Very pretty & springy!